Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 soodsalt traktoriks
#1
Tervist seltsimehed MB huvilised, olen mõelnud vahetada praegune 2.8 bensiinimootor mõne diiselmootori vastu, eesmärgiks on võimalikult väike kütusekulu ja odav mootori hind, kiirendus nullist sajani pole üldse tähtis ja möödasõite maanteel ma samuti ei tee.Olen ise mõelnud R5 2.5D 66kw mootori peale, peaks suutma seda 1600kg kaaluvat autot liigutada küll ja samas jääb ka selle 30% jõu kasvu-vähenemise piiresse mida ARK nõuab paigaldades mootorit mida originaalis sellele kerele pandud pole.Nagu ma olen aru saanud, siis euroopas diiselmootoriga w126 ei pakutud ning lahjeim mootor miss sellele kerele pakuti oli TD r5 92kw-iga? Kuidas see r5 praeguse r6 asemele sobib, kas saab mootoril kinnitusi liigutada ja kuidas see jõuülekandega kokku sobib?Või on siiski mõtekam otsida vabalthingav Om603 mootor?Kas mootorivahetuse peab üldse ümberehitusena tegema ARK-is(nagu ma aru saan siis see on 300euriot) või saab ka teistmoodi?
Vasta
#2
Minu teada uuemad mootorid ei istu 1:1 külge. Samas vana OM617 3.0 65kW istub bolt-on. Mineku üle ka ei kurdaks, saab hakkama. Omal sama mootor 126 peal ja 0-100 kiirendus on 65kW kohta üllatav, loomulikult siin kohal on ka oluline milline on mootori seisukord.
ARK'is minu teada peab maksma aind dokumentide vahetuse hinda ja see on 57€.

Siin foorumis muidugi ei pooldata 126 diiseldamist, aga mina kiidan enam-vähem heaks.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#3
Tänud vastuse eest, eks asun siis otsima om617 mootorit ja kui miskit tehtud saan siis ehk näitan teistele ka =)
Vasta
#4
Ei oska kiita, ei jõua need vanad plagisevad diislid seda rasket kere vedada.....

Ainuke 126 diisliga mis liikus oli kolmene turbodiisel, vist 108kw.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Teemaalgatajale silmaringi laiendamiseks.
Minu andmetel tehti W126 diiselmootoriga ainult USA turu jaoks. Pakuti 3 diiselmootorit:
3.0 liitrine 92 kw OM617.951
3.0 liitrine 107-110 kw OM603.961
3.5 liitrine 100 kw OM603.970
Kõik mootorid olid varustatud turboga.

Ma ei näe sellel diiseldamisel erilist mõtet. Rikud auto ära ja pärast on raske müüa. Raiskad ümberehitusele raha. Müü parem W126 maha ja osta endale mõni W124 diiselmootoriga, kui sul raha vähe on ja eesmärgiks on väikene kütusekulu (laiemalt mõeldes väikesed auto ülalpidamiskulud).
Vasta
#6
Mnjaa. Samasugust soigumist kuulsin ka siis kui käigukasti vahetama hakkasin. Krt oma asi mis oma raha, aja ja asjadega teen. Niiet edu sulle teemaalgataja.
Vasta
#7
Mulle millegipärast tundub, et nagunii pole see kuus enam midagi mida hirmsasti osta tahetaks.
R5 siiski oleks soovitav unustada, kui just kusagilt turboga versiooni ei saa.

Kas küttekulu kokkuhoiuks poleks soodsam gaasiseade paigaldada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
on siis see w126 tõesti nii mugav, et tahetakse vaeva näha diisli peale panekuga? On ta muidu siis mugavam kui bmw e32, siis oleks mul võrdusmoment olemas?
Vasta
#9
Soovitan enda huvides mitte hakata ümber ehitama. Mul on üks 126, millele on R5 ilma turbota peale pandud. No ei ole ma rahul sellega. 126, kui selline meeldib väga, kuid see mootor on sinna kõige ebasobivam asi. Ei ole see tõmme midagi rahuldav.
Mind isiklikult häirib ka väga see, et kui ma soovin teatud mootoriga seotud osa vahetada, siis enamus varuosade müüjatest (kaasa arvatud Silberauto) soovib VIN-koodi. Kui Sul seda pakkuda pole (VIN-kood on minu autol näiteks 420 oma), siis teevad suured silmad pähe ja vaatavad lolli näoga otsa. Samas, võib-olla ma olen lihtsalt valedesse kohtadesse sattunud.
Võib-olla on inimesed erinevad, aga minul on diiseldatud 126 olemas, kuid igatsen väga mitte-ümberehitatud autot (kui keegi vahetada tahab, andke teadaEusa_angel)
Vasta
#10
(12-04-2013, 09:51 PM)Karl Kirjutas: Ei oska kiita, ei jõua need vanad plagisevad diislid seda rasket kere vedada.....

Ainuke 126 diisliga mis liikus oli kolmene turbodiisel, vist 108kw.
Plagisemise vastu aitab pigimatt ja ma usun et 90km/h jaksab see auto sõita küll eelpool mainitud om617 mootoriga
(12-04-2013, 10:18 PM)kaupo51 Kirjutas: Teemaalgatajale silmaringi laiendamiseks.
Minu andmetel tehti W126 diiselmootoriga ainult USA turu jaoks. Pakuti 3 diiselmootorit:
3.0 liitrine 92 kw OM617.951
3.0 liitrine 107-110 kw OM603.961
3.5 liitrine 100 kw OM603.970
Kõik mootorid olid varustatud turboga.

Ma ei näe sellel diiseldamisel erilist mõtet. Rikud auto ära ja pärast on raske müüa. Raiskad ümberehitusele raha. Müü parem W126 maha ja osta endale mõni W124 diiselmootoriga, kui sul raha vähe on ja eesmärgiks on väikene kütusekulu (laiemalt mõeldes väikesed auto ülalpidamiskulud).

aitäh info eest, autot ehitan eelkõige endale ja bensumootoritest eriti lugu ei pea(ei ole nii rikas et nendega sõita), w124 200d olen juba omanud ning ütlen, et s klass imponeerib ikka hulga rohkem.Mootori vahetan ise, ainsaks kuluks jääks mootor ise.
(12-04-2013, 11:18 PM)Thompson Kirjutas: Mnjaa. Samasugust soigumist kuulsin ka siis kui käigukasti vahetama hakkasin. Krt oma asi mis oma raha, aja ja asjadega teen. Niiet edu sulle teemaalgataja.

Eks need erinevad arvamused mootorivaliku suhtes ole seepärast, et need bensumootorite pooldajad omavad hobiautodena s klasse, seevastu minul on plaanis sellega igapäevaselt sõitma hakata.Oleks mul raha palju siis kärutaks igast kütusejoodikutega ringi.

(12-04-2013, 11:46 PM)Laur Kirjutas: Mulle millegipärast tundub, et nagunii pole see kuus enam midagi mida hirmsasti osta tahetaks.
R5 siiski oleks soovitav unustada, kui just kusagilt turboga versiooni ei saa.

Kas küttekulu kokkuhoiuks poleks soodsam gaasiseade paigaldada.
Gaasiseade mulle kohe üldse ei meeldiks,tähendaks see ju pagasiruumi mahutavuse vähenemist(või varuratta eemaldamist) ja peale gaasiseadmele kulutava raha peaksin ka olemasoleva mootori korda tegema, mis läheks kulukaks.

(13-04-2013, 12:14 AM)falks Kirjutas: on siis see w126 tõesti nii mugav, et tahetakse vaeva näha diisli peale panekuga? On ta muidu siis mugavam kui bmw e32, siis oleks mul võrdusmoment olemas?

Olen omanud e32-te v12 mootoriga ja ka e34 tdsi , ning olen täiesti nõus väitega,et BMW on sportlik auto sõitmiseks ja MB kulgemiseks.Samas e32-te ja w126-te päris samale pulgale panna ei saa,on ju üks välja tulnud 70ndate lõpus ja teine 80ndate, ja samas ka erinevus auto suunitluses(eelpool mainitud bmw sportlikkus auto sõiduomadustes ja salongidisainis ning MB sõidumugavus ja suurus).750 oli mul võrdlemisi heas korras, keskmiseks sain 12L/100km ja mulle väga meeldis, et 90nega sõites olid pöörded 1750rpm ja mürasummutus oli hea, möödasõite oli samuti lõbus teha(kui oli raha kütusele kulutada =D, 450nm jõumoment oli rohkem ki piisav, et märja tee peal külg ette saada).Omasin seda masinat paar kuud ja selle aja jooksul tegin korda lekkivad sisselaske tihendid, mis on üks tüüpviga ja samas vahetasin kõik küünlad ära.Lugedes arvamusi 750 kohta siis kuuleb enamasti sellest kudias seda on raske remontida ja auto on keerulise ehitusega, kuid mina leidsin veebist piltidega õpetusi kuidas samm sammult töid teostada ja olin edukas.Infot v12 bemmide kohta leidus küllaga.Salongi kirjeldaksin kui kokpitti, kui Mercedes-Benz seevastu on pigem sõiduruum.Autosse sisenemine on tunduvalt meeldivam w126-el, ja ka sõiduasend on selline põranda ligi ja lõõgastunud, e32-el on veidi kõrgem sõiduasend mis mulle ei meeldinud.MB-dest olen omanud kõigepealt w202 220D elegance sedaani(viisaka mustavärvi riidest salongi ja kenade puit detailidega, automaatkastiga) millejuures mulle meeldis väike kütusekulu,odavad jupid, hea MB-le omane sõiduasend ja hea audiosüsteem tehasest,kõlareid oli esiustel, tagaustel ja aknalaual ja see tagas vägagi meeldiva saundi( halb mürasummutus küll segas seda, 90ga oli autos müra suur.) Võrreldes w202de e34 tdsiga siis bemm rebis paremini edasi(üldse oli see TDS heas seisukorras võrreldes teiste omasugustega) ja kütusekulu oli liiter-kaks suurem(MB-l aut. kast ja TDS-il manuaal) kuid w202es oli parem istuda ja muusikat kuulata.
Kokkuvõtteks siis,bemmiga ainult sõidaks ja mersus istuks ka niisama ja kuulaks raadiot garaasi ees.

(13-04-2013, 02:28 AM)Iphica Kirjutas: Soovitan enda huvides mitte hakata ümber ehitama. Mul on üks 126, millele on R5 ilma turbota peale pandud. No ei ole ma rahul sellega. 126, kui selline meeldib väga, kuid see mootor on sinna kõige ebasobivam asi. Ei ole see tõmme midagi rahuldav.
Mind isiklikult häirib ka väga see, et kui ma soovin teatud mootoriga seotud osa vahetada, siis enamus varuosade müüjatest (kaasa arvatud Silberauto) soovib VIN-koodi. Kui Sul seda pakkuda pole (VIN-kood on minu autol näiteks 420 oma), siis teevad suured silmad pähe ja vaatavad lolli näoga otsa. Samas, võib-olla ma olen lihtsalt valedesse kohtadesse sattunud.
Võib-olla on inimesed erinevad, aga minul on diiseldatud 126 olemas, kuid igatsen väga mitte-ümberehitatud autot (kui keegi vahetada tahab, andke teadaEusa_angel)

Ütlesin juba esimeses postis, et tõmme mind ei huvita,peaasi et 90km/h saab sõita ja see ülds ei häiri kui auto kiirendab 0-100ni 20sekundiga.Esindusest juppe ma ei hakka veel niipea ostma ning VIN koodi pole mult kunagi küsitud.
Vasta
#11
Kõige lihtsam kui ostad kusagilt w124 koos mootori ja kastiga, saad kõik vajaliku ühest kohast.
Aga sellegi poolest jääb sulle suhteliselt uimane auto, mis kulutab tänapäeva mõistes palju kütust
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Kui juba, siis OM605 vói OM606 nelja pealt. Kóige lihtsamate elektri lahenduste ja vóimsusega.
Vasta
#13
Oli 87 aasta SEL ja peal oli 124 vabalthingav 300d koos kastiga ja oli igatahes hea auto, mootori häält polnud salongi kuuldagi ja minek oli hea.
Originaaldiffer oli all ja viiendat käiku sai sisse lülitada alles siis kui kiirus kusagil üle 90. Eusa_angel
Kõik kellad ja viled töötasid, kahjuks ise teda ei diiseldanud nii et ei oska täpselt öelda mis seal tehtud oli aga kapotialune oli vägagi korrektne.
Müüja ütles et kadaka Imre oli teinud.

See 123 R5 diisel unusta ära, see on eilne päev. Mürarikas, ebaökonoomne.

Vasta
#14
(13-04-2013, 10:24 AM)V@hh Kirjutas: See 123 R5 diisel unusta ära, see on eilne päev. Mürarikas, ebaökonoomne.

olgem täpsed, 123 mootor on ikka üle-üle-üleeilne päev
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
(13-04-2013, 03:57 AM)puuma Kirjutas: ...
Mootori vahetan ise, ainsaks kuluks jääks mootor ise.
...

Oi-oi. Kui on kindel tahtmine veel üks klassik enne KK kaalule saatmist ära sandistada, siis tasuks seda teha vähemalt õigel viisil asju ajades. Bensuka asemekle kuidagi diisli keeramisega saad tulemuseks karjuva lombaka. MB diislid küll taluvad 3+ krpm kulgemist, kuid ega see meeldiv ega ökonoomne ole.

Aeorodünaamiliselt on vana ess niikuinii umbes kirve omadustega.

Aga kui vaim on tugev, siis kaalu veelkord üleeilsest päevast (OM61x) eilsesse (OM60x) siirdumist. Ehk unusta malmist mootorid ja vaata alukaanega padade poole. Need kestavad sama hästi, on oluliselt võimekamad ja mis peaasi - neid liigub veel elusana. OM617 leidmine seisukorras, mis võimaldaks muretutu ekspluatatsiooni pikema aja vältel on küll teoreetiliselt võimalik, kui võrreldav lotovõiduga.

Igal juhul pead vahetama: mootori, peaülekande, paagisõela, süütelukule lisama suretusklapi, soovitavalt pikemate ülekannetega käigukasti... Mis tähendab uut kardaani esimest poolt ja ilmselt ka kastitala. Kui teha hästi, siis ka mootorijuhtmestiku. Aga võib ka teibi ja traadiga lihtsalt kuidagi kokku lappida. Vaakumimõõdikuta armatuuri paigaldamine on iluküsimus.

Õige on, et ehitad endale. Seega, lase käia ja näita, et oled tõsiseltvõetav huviline.Thumbsup Kui teed ära, teenid ka austuse välja.Ninja

Praegu jääb mulje järjekordsest unistajast...Doubt

Keegi ei hakka siin teemas ümber kirjutama kõike seda, mis juba kirjas. seega, kombineeri võtmesõnu ja otsi-otsi-otsi. Ja loe. Paratamatult mitte ainult siit, vaid ka maailmafoorumeist. seal sootsium suurem ja enam ka neid, kes midagi tegelikult ka ära teinud on.
Vasta
#16
Mis sellel gaasiseadmel häda on? Autot pead ju niikuinii remontima, kaasaarvatult ka diiselmootoreid. Sellisele autole on gaasiseade väga hea. No võtab natuke ruumi ära, mis siis. Sel autol peaks ju isegi arvestatav pagasiruum olema. Käid mõned-sajad eurod välja ja oled häppi rida-6 mootori surina üle, sellal kui vanad diislid ringi tossavad ja plagisevad. Ainuke eelis vanal diislil on see et saad vana toiduõli põletada kuna need söövad peaaegu kõike.

Aga väike mõttetera - kui midagi läheb p*rse, siis ära leina vaid proovi uuesti/teistmoodi.
Vasta
#17
Omalt poolt pakuks 3.0d 80kw mootorit, 250euri, ja pakkuda oleks ka teisi diiseldamiseks vajalikke osi.
Vasta
#18
Mul on I generatsioon 280SE automaat kastiga, sellele peaks olema lihtne paigaldada om617 mootorit, see ühtiks nii käigukastiga kui vana bensumootori kinnitustega ja selle eest ei peaks maksma ARKis ümberehitus tasu 300 eur.Samas ma olen foorumis näinud ka II generatsiooni Sklasse selle 65kw mootoriga ning I generatsiooni autosid 80kw om603 mootoritega, mis need erinevused siis on?kas ma peaksin 80kw mootori paigaldamisel oma Igen autole lisaks veel arkis ümberehituse vormistama siis?MIs seal veel erinevat on?
Vasta
#19
Vormistama pead ainult mootorivahetuse ja see läks vanas rahas mingi 200 eeku vist oli. Kui kasutad MB mootorit pole mingit ümberehitust vaja.
Ja 60X ja 61X mootorite kastid omavahel vahetatavad pole.
Aga vahet pole kumma kasti paned kuna kasti tagumine kinnitus on kõigil sama. Mõningatel on erineva läbimööduga kardaani flants, kuid see on vahetatav.

Vasta
#20
Seega ma saan kasutada enda autopealt käigukasti(peaks olema 722.112) koos 80kw r6 mootoriga ja võibolla peab kardaani flantsi ainult vahetama?Kuidas see 3.0 80kw mootor praeguse 2.8 asemele sobib, kas kinnitused on samad?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 297 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 356 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,250 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 552 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 2,764 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,007 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 644 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,541 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,331 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,162 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne