01-06-2015, 03:19 PM
secman Kirjutas:Väändest puudust ei tunne, kuigi kui istun oma igapäeva RR-ist pühapäeva SEC-i, siis on 600Nm ja ~400Nm vahe ikkagi üsna hoomatav
Mis RR see on? Päris põnev värk.
Meil on ka peres üks 560SEC olemas mis läbis hiljuti päris põhjaliku värskenduskuuri. Kui ma kaks aastat tagasi temaga esimest korda sõitsin, tundus SEC mulle suht suur, arhailine ja raskepärane. Norisin veel venna kallal, et ostsid ikka kena agraartehnika küll... Võrrelduna näiteks aktiivvedrustusega E32 BMW 750i-ga. Nüüd olen ise sõitnud päris palju Bentley Turbo R-iga (5,27 meetrit pikk, 2,5 tonni raske ja 660 Nm) ja võtsin ükspäev sõita venna SEC-i. Päris naljaks tunne oli. SEC tundus mulle äkki väike, vallatu, kerge ja nobe. Ta käis nii hästi pöördesse ning tundus nii ulakas ja krapsakas nagu rullnoka bemm. Küll tema ajas kohe kupatama ja kurvides lõpuni peale vajutama. Mõnus auto.
Ütleks, et 560SEC on üldse igati väga hästi balansis auto. Ta on mõõdukalt suur, et olla seest mõnusalt avar. Samas on ta piisavalt kompaktne ja kerge, et igapäevaselt kasutada. Mootor on piisavalt jõuline, et anda talle kerget ja reipat minekut. Pidurid saavad temaga hästi hakkama, auto on suhteliselt kerge, et mitte kõikuda ja kalduda igal manöövril (erinevalt W140-st). Suur kupeekere on piisavalt stiilne, et pakkuda visuaalset naudingut, samas lisavad praktilisust suur pakiruum ja tagaistmete olemasolu. Klassikaline mudel, kuid mitte nii vanamoeline, et temaga enam sõita ei viitsiks.
Ilmselt üks parimaid hobiautosid üldse. Eks ta seetõttu ka terves Euroopas nii populaarne on.
Terve aasta poole aastaga