Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB c124, 300 CE, 1996. martk
#21
käisin ka seda autot vaatamas , ja sees oli tumesinist värvi aga väljast hallikas sinist !
korralik masin oli sel ajal kui vaatasin !
Vasta
#22
Praeguste velgede ET on 46.
Vasta
#23
Kobe kube! Thumbsup
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#24
Erinevaid vin deoodereid proovides tulevad väga erinevad tulemused. Aastakäigud varieeruvad 1992-1993 kanti. Mootorid 3.0; 3.2 ja isegi 5.0 liitriste vahel. Kummaline. Sama vin koodiga erinevad andmed. Eusa_doh Ma muidugi olin hirmus entusiastlik selle 1996 aastakäigu üle. Aga kui ta ongi 1992 toodetud, siis ta järelikult seisis 4 aastat tehase taga laolplatsil. Passis on igatahes 1996.

Üks seik tuleb autoga veel meelde, kus parkisin ühes kohas ja minu kõrvale parkis Mercedes-Benz dziip, mille juht pikalt minu kupeed uudistama jäi. Vaatasin talle küsivalt otsa ja vene keelt kõnelev mees väitis autot tundvat. See kunagi ta sõbra oma olnud Maardus. Sõber olevat kogu auto üle värvinud. Lõpuks müüski Narva, kust ka mina ta ostsin. Küsis veel, kuidas autoga rahul olen ja soovis edu jne. Tore oli saada teada natuke auto ajalugu.

Leidsin veel paar pilti.

[Pilt: IMAG0316.jpg]

[Pilt: IMAG0317.jpg]

[Pilt: IMAG0319.jpg]

Vasta
#25
Kopipeistin siia vin koodi järgi saadud andmed.

Название val
fin  
vin WDB1240511B667787
whc WDB
chassbm 124051
chass_ident 1B667787
type 124
subbm1 051
subbm2  
auxiliary_drive  
body 07474                                   
body_code  
delivery_date  
engine 104980 12 034212                    
front_axle1  
front_axle2  
heater  
interior 265                                     
lights HELLA                       
model_idx 1
odometer  
order_num1 0122907092
paint1 904             
paint2  
paint3  
paint4  
paint5  
platform  
production_num1  
production_order_ref  
rear_axle1  
rear_axle2  
release_date  
retarder  
rims  
service_num  
steering  
trailer  
transfer_case  
transmission 722501 03 642608                    
vin_dc  
vinwhc  
winch  
wiper BOSCH   911202              
Code Текст
211        AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
221        LEFT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
222        RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
240        OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
260        TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
300        Unknown
412        Unknown
425        5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
430        HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
570        FOLDING ARMREST, FRONT
581        AUTOMATIC AIR CONDITIONER
592        ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
620        AIR POLLUTION CONTROL
653        SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
812        Unknown
904        EQUIPMENT PACKAGE BASIC
265        LINES-NO.PLATE DISCONTINUED
Vasta
#26
Eelmisel nädalal oli ilmjuba üsna kevadine ning ma otsustasin, et talv on selleks korraks läbi. Aeg Mercedes-Benz välja ajada. Üllatavalt tuli aga korralik lumi taas maha. Mina, aga oma mõttest ei taganenud. 3 tundi kaevasin maal üle hoovi teed sisse, et auto tee peale saada.Eusa_angel Igasugune füüsiline tegevus on kasulik...

Päris irooniline on see, et 3 kuud seisis auto katuse all ja kui linna jõudsin, otsustas signalisatsioon hakata jamama. Niisiis küürutasin täna tuisuga uksevahel ja monteerisin pool salongi lahti. Ei kõlba sinise ledvalgustiga Eaglemasterid kuhugi. Tulevikus tuleb lasta korralik alarm paigaldada.

Paar pilti ka:

[Pilt: IMAG0375.jpg]

[Pilt: IMAG0376.jpg]

[Pilt: IMAG0385.jpg]

Viimase pildi pealt on näha, et tagumine ots tahaks 2-3 cm madalamale. Muidu ei saa väga arugi, aga kui võrrelda horisontaalse joonega, siis näeb välja nagu tuunitud sigull.

Kas kellegi on pakkuda kapoti alust matti?
Vasta
#27

Viimase pildi pealt on näha, et tagumine ots tahaks 2-3 cm madalamale. Muidu ei saa väga arugi, aga kui võrrelda horisontaalse joonega, siis näeb välja nagu tuunitud sigull.

Eusa_drool Mul kah tehase vedrud all ja tagaosa on samamoodi kõrge väike lahendus oleks paar keerdu maha võtta vist. Muidu täitsa ilus kube Eusa_angel
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#28
(09-03-2013, 04:10 PM)ktmduke Kirjutas: Mul kah tehase vedrud all ja tagaosa on samamoodi kõrge väike lahendus oleks paar keerdu maha võtta vist. Muidu täitsa ilus kube Eusa_angel

Ei, minu auto tagumiste vedrude vahel on kummiseibid, mis ei lase kahel vedrukeerul kokku vajuda. Kui need vahelt välja võtan, peaks väga okei jääma.
Vasta
#29
Need kummiseibid on ikka paras pask. Tänu neile ei ole mingi probleem vedrul pooleks minna.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#30
Tegin autodele pesupäeva. Mercedes-Benz sai vaha ka selga. Suvepoole tarvis korralik poleerimine ka veel teha.

[Pilt: IMG_20130421_203522.jpg]

[Pilt: IMG_20130421_203620.jpg]

Audi 17" veljed koos suverehvidega ümber tõstetud. Keskavad said suuremaks treitud.

Tagaluugi lukk otsustas niimoodi kinni minna, et enam kuidagi lahti ei tule. Kesklukk ka hetkel ei tööta. Mõni hetk on selline tunne, et teeks konservi avajaga luugi sisse augu. Mõned pooltäthtsad asjad sees ka veel. On kellelgi ideid? Keskluku vaakumvoolikuid juba proovisin puhuda ja imeda, sellega ei muutunud midagi. Puuriks luku läbi, aga kas sellesti kasu on? Titaani mul on ka. Teeks titaanvõtme ja keeraks jõuga? Või kuidas nad seda teevad? Nii palju küsimusi ja mõtteid ühe luku pärast. Ehk tuleb veel vajante?

Vasta
#31
[Pilt: IMG_8615.JPG]

[Pilt: IMG_8582.JPG]

Sai ostetud katuse raamid. Firmaks on Oris. Kinnituvad originaal poldi aukudesse. Pealepanek ja mahavõtmine on ülilihtne. Mu silmis näevad auto peal head välja. Nüüd saab ratast transportida katusel. Ampluaa on lai, mida võiks nendega veel vedada võiks.

Tagaratastele treisin 15 mm flantsid. Nüüd on tagumistel ratastel ET 20. Laius 8".

Kui saaks kuskilt soodsalt ette rohkema ribilise iluvõre, siis võiks välimusega hakata rahule jääma.

Kuna sain kasutada peegelkaamerat, siis kõpsisin sisust ka mõned pildid.

[Pilt: IMG_8566.JPG]

[Pilt: IMG_8572.JPG]

Tagaluugi sain ka lahti ja varsti sulgeb ja avab uksi uus paigaldatud alarm.

Küsimus ka veel. Kas ukse avamisel peaks klaas nõksu alla langema ja sulgemisel taas üles tõusma?

Vasta
#32
Tume auto ja hele/beezh nahksisu ilusaim kombinatsioonThumbsup

C140 CL-il oli küll akendega nii kuid pole kindel kas ka CE-l peaks olema.
Vasta
#33
C124 kupee ei pea nii akendega tegema.
E55 AMG
Vasta
#34
(07-05-2013, 09:25 AM)Lahekas Kirjutas: C124 kupee ei pea nii akendega tegema.


(06-05-2013, 04:44 PM)nostromo Kirjutas: C140 CL-il oli küll akendega nii kuid pole kindel kas ka CE-l peaks olema.

Siis on küll väga kahju. Praegu on nii, et akna pean nõksu allapoole jätma, et rahulikult ukse kinni saaks panna. Vastasel juhul peab ust hirmsasti prõmmima.

Tänasest toimetab uksi ja tagaluuki kinni-lahti kvaliteetne Cobra alarmsüsteem.
Vasta
#35
Jõudsin koju Narvast, Barokksepise festivalilt. Auto endise omanikuga kokku ei saanud, küll, aga saatsid autot mitmed pilgud, millest võis järeldada, et masin pole võõras. Kohapeal pilti ei teinud, kuid varsti peaks saabuma kiiruskaamera klõps, mille alasse tobedalt kiiremini sisse sõitsin. Eusa_doh

Maanteel tunnen ikka puudust püsikiirus hoidjast. Vahepeal sai uuritud järelturu Lite On süsteemi. Arvamusi oli mõlemaid. Üks ütleb et okei, teine laidab. Võta nüüd kinni...

Kütusekulu on maanteel 10, lahtiühendatud lamda anduriga Saaremaa trip oli 11. Tundub, et lamda paneb segast. Tuleb asendus leida.
Vasta
#36
Mul kupeel käivad küll uksed väga ilusti kui aken täiesti üleval on, kindlasti annab neid aknad reguleerida ka. Kisu lahti ja uuri.

Neid tihedate ribidega iluvõresid on alvaadist saada, nö avantgarde. facelifile vast peaks päris popikas jääma. Oma vana molliga autole pelgasin osta vähe Big Grin
Vasta
#37
Kui regullida nii, et klaas päris üles ei tõuse ja ukse saab kenasti kinni, siis on maanteel kohin klaasi vahel. Ustel on vahed ka ühelaiused, ei saa seegi viltu olla.

Alvadist leidsin jah neid müüdavat. Ega soodsamalt enam ei saagi vist. Kasutatud on alati mõlkis ja koledad...
Vasta
#38
Noh, panin ükspäev auto A24 müüki. Lootsin vahetuseks Audi A6–te. Samas järgmisel hetkel tundsin, kui mõnus on kõik klaasid alla lasta ja linna vahel kruiisides asju ajada. Muidugi tuli väga huvitavaid muid vahetuspakkumisi.

[Pilt: IMAG0449.jpg]

Ühesõnaga naudin oma kupeed edasi, ikka tõeline suveauto Eusa_angel

Vasta
#39
Ukseklaase peab reguleerima jah, kui selline mure on. See pole õige. Lambda mine osta Autoeksperdist uus, küsi kolme juhtmega universaalset lambdat. Maksis miskine 50 midagi eurot. Väga lihtne ise vahetada ja ongi see mure lahendatud.
E55 AMG
Vasta
#40
Katuseraamid on kasulikud lisad. Saab töid ja materjale vedada.

[Pilt: IMAG0478.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 66,049 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 83,695 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  SL 280, 1996, R129 - Sm. Västrik Sm. Västrik 20 18,195 26-11-2022, 05:03 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 281,938 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB, C180, 1996, W202 - Ruudi05 Ruudi05 1 1,237 29-04-2021, 11:32 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,842 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB, 320SL 1996, R129 / SL350 R230 / X167 GLS350 - Sqad Sqad 57 41,776 04-10-2020, 10:28 AM
Viimane postitus: Sqad
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 30,760 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  Mercedes-Benz Vito, W638 110 CDI. martk martk 10 7,698 13-01-2020, 11:05 PM
Viimane postitus: martk
  MB 230CE C124 ervin ervinpunk 14 10,184 15-05-2018, 05:27 PM
Viimane postitus: ervinpunk



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne