Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Talv tuli - hakkame pihta juhtumistega
#1
Veedaks siis meeldivalt aega ligedes jutte, mis siis esimese lumega ka huvitavat juhtus.

Ise ei saa esialgu suurt midagi huvitavat rääkida, va. see, et suutsin siis lõpuks ka talve hakul pidurid korda saada ja küttefiltri ka vahetatud.

Libedaga suverehvidega üldjuhul suht lõbus sõita, kuid vaja kannatust ja meelekindlust, ning loota, et ABS sind kõige hullemal juhul alt ei vea. krt parkida on ka suht jama, sest manööverdamine on ilgem n...s, kui ratas 200 bobuse all igal juhul ringi käib

Jään teie juhtumeid siis ootama - võibolla pilte ka
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Pole küll juhtumine, kuid üks meeldiv tähelepanek siiski.

Igal aastal on esimene tõsisem libe (noh, eilset-tänast võib juba tõsiseks nimetada) Kernu ja Kanama vahelisel Pärnu maantee lõigul poeginud mõned kraaviskäigud. Täna tööle tulles ei näinud ühtegi upakil olijat ega värskeid jälgigi mitte. Kaks võimalust: kas on rahvas sõitma õppinud või lihtsalt juhus.

Ise muidugi usun esimest.:cool2:

Tõepoolest, hommikul poole kaheksast sujus liiklus maanteel harjumatult sõbralikult ja rahulikult.

Iseasi on see, kui keegi sattus eile nägema kerghaagisega mersut, mille saba kippus aeg-ajalt uitama. Suvekummidega kerghaagis, mõõdukas koorem ja talverehvidega raske veduk on komplekt, mille juhtimine on aeg-ajalt pigem loterii... Igatahes sai veidi laiavõitu poognaid tehtud nii mõnelgi pöördel... Keegi viga ei saanud, koorem jõudis ka tervelt koju. Vaatepilt võis olla peris huvitav...Confusedilly:
Vasta
#3
Ei ole sõitma õpitud, ega ilmselt ei õpita ka.....esimene lumi ja libe tuleb jube "ootamatult" kõigile.....see, mis eile toimus igal pool, oli ehe tõestus.....ju siis pole üldse mõistust antud.....parim pilt oli muidugi pirital sirgelt maha niidetud bussipeatus......see, mis rehvijärjekordades toimus, oli omaette vaatepilt......kella 12 ajal õhtul oli Tammseerel mingi 20 autot järjekorras ja Tervise tänaval (nõmme 24h) oli üle 40 auto...
crazy...seal sai vist mõni mees oma öö veeta ja otse tööle minna....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Väike teemakohane anekdoot:

Talv, mees sõidab veokaga mööda teed. Blondiin vurab autoga kõrvale, signaalitab. Mees kerib akna alla.
Blondiin: "Härra, teil koorem libiseb maha."
Mees: "Ah minge ära...."
Veits aja pärast blondiin uuesti: "Härra Teil koorem vajub kastist maha "
Mees: "Mine *****"
Kolmandat korda: "HÄRRA, TEIE KOOREM LIBISEB KASTIST MAHA "
Mees: " KURAT VÕTAKS,MUL ON LIIVAPUISTAMISAUTO!!!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
No, eks mina olen siis esimene kes halbade kogemustega alustab. Hommikul tüüle sõites Peterburi mnt tagasipöördel (linnuka juures) sain kenasti pidama, ja juba seisin ca 10 sec-i, kui korraga vaatasin, et üks oinas tahab minu ja piirde vahelt mööda sõita. Siis aga mõistsin, et ta valis selle tee, et vältida otse kümppi sõitmist. Küljega tõmbas ikka kaitserauale ja tiivale triibud peale. Vot nii algas minu talv.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#6
Minu esimene talv ilma naelkummideta - no mingit pidamist pole võrreldes naastuga, rääkigu need spetsialistid mida iganes...
Vasta
#7
Pean täpselt sama mainima. Minu esimene talv lamelliga ja hämmastavalt vilets pidamine. Tänu elektroonikale saab kohalt hästi minema, aga külglibisemine ja pidurdusmaa on jube. Isegi ESP ei suuda 90 kraadi aeglastes kurvides nina õigel teel hoida... Vaatan veel mõne päeva, et kuidas peab ja pole välistatud, et vahetan naela vastu.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#8
Sry for OT.Confusedilly:

Palun siis lamelli naela vastu vahetajatel mõnda SAMA kohta SAMADEL tingimustel läbida. Huvitaks, kui suur vahe tuleb...

Ise lootusetult libedakssõidetud lamelliga (terviseid Lõokesele. Peavad küll, pessimismiks pole alust) eriti ei kurda. Või õigemini, lihtsalt arvestan oma masina võimetega. Erinevalt mõnest 4-veolise juhist, kelle arvates ka pidamasaamine on 4-veo korral oluliselt parem...:bash::bash:

Üldiselt oli avariide hulk vist sama, nagu varemgi.... Minu optimismus oli vist enneaegne...Confusedad:
Vasta
#9
muud hullu midagi aga seisupidur jäi kinni:biggergrin: Loo moraal kasuta öisel parkimisel käiku:hump:
Vasta
#10
Sr OT
Kümme aastat olen naelaga sõitnud. Eelmine talv nokian hakapelita4 rehviga ja selles valguses on Yokohama lamell küll tõsiselt nigel. Igal pidurdusel toimib ABS, naelaga juhtus seda aga mõni üksik kord päeva jooksul.

Stange kriimustus on nüüd ka hinnatud ja läheb maksma suverehvimehele 2750.-
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#11
virgo Kirjutas:Stange kriimustus on nüüd ka hinnatud ja läheb maksma suverehvimehele 2750.-


Selle eest juba saaks mingid naelrehvidki kätte
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#12
Nagu indrek ütles... lõbus on küll aga kannatust peab kah olema. Cool

Ise suutsin 3x kinni jääda peterburi mnt ja kostivere vahelisel lõigul (oli täiesti täis täis tuisanud selle tee) kui pidin korra seisma jääma, diffrilukk kah antud momendil ei toimi ja jamamist oli rohkem kui rubla eest, et auto uusti liikuma saada.

Peterburi mnt äärne oli üsna huvitav eile õhtul. Enne pirita silda oli galant üle kuudi käinud, kohe peale teda oli veel keegi kraavis, pirita sillal oli keset teed risti üks Bmw e39, maardu juures oli passat ja veel mingi asi kraavis.
Turbo
Vasta
#13
Mõned hetked tagasi niteks üritasin oma autot töö juures ümber parkida, et töökaaslane välja mahuks.

Tõsiselt naljakas ja töine ettevõtmine oli, sest suvekatega ülesmäge tagurdada polnud just eriline lihtsus, aga palju pöördeid ja jääsula ning asi sai õige lõpu.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#14
Mul esimene talv mersuga, lamellidega küll juba oma 3-4 talve ja ei oskakski naeltest vist enam puudust tunda. Sai eile käidud kulunud suvekatega veel Raplaski, kiirus kohati 50km/h, kuid sai sõidetud (mõnikord küll külg ees, eriti mingi 30km/h teel koperdanud Pesukott 206-st möödudes). Nüüd lamellid all ja pidamist terve maailm, kusjuures tegu Soomest toodud second-hand Nokian Hakkapeliitta Q asjandustega. Veits rohkem müra teevad, kui Michelini vastavad isendid. Mõnedele tundub see küll imelik olevat, kuid väljavalituks said 185 laiusega isendid. Talvel minu arust pidamine kitsastega paremSmile. Ja veel, hinnake oma auto võimeid korralikult, MB ei ole kindlasti talvel kihutamiseks loodud, selle jaoks ikka 4WD masinad või kergemad esiveolised. Ise püüan ka siis korralik olla.
Vasta
#15
Kuna sain kummivahetusaja järgmiseks kolmapäevaks (palju edu teile, sabasseisjad :), siis eilne õhtu kulus nö 'aegade ammuste' meenutamisele, paar esimest talve minu autosõitjakarjääri jooksul nimelt mingeid talverehve ei nõutud.
Ja eredalt tuli meelde, kuidas oma rullnokale keset veebruarikuud paari peaaegu uusi suvekaid suutsin soetada :) Oli siis alles minek! Ristmike kuningas olin! :)
Ehk kui kummil vähegi arvestatavat mustrit leidub, pole linnaliiklus mingi imetükk. Hangedesse muidugi tiku.
Tänaneseks oli nostalgiarõõmustus möödas, tavalised igavad sopased tänavad. Linnast väljas oli pisut närvikõdi.

aaa, ja targu soetatud karterikaitse sai täna hommikul esimest korda tööd, jääkonarus Ahtri-Jõe ristil andis päris korraliku laksu. Näis, mis edasine toob. Tahaks ikka aastaringselt sõita. Aga vedrusid ei tahaks vahetada :) vat nii.
Vasta
#16
sm. pelle Kirjutas:Ise suutsin 3x kinni jääda peterburi mnt ja kostivere vahelisel lõigul (oli täiesti täis täis tuisanud selle tee) kui pidin korra seisma jääma, diffrilukk kah antud momendil ei toimi ja jamamist oli rohkem kui rubla eest, et auto uusti liikuma saada.

Peterburi mnt ja Kostivere vahelise teega on selline lugu, et kui tusikab, siis tuleb kasutada tagumist teed, ehk seda mis jõelähtmesee läheb. Esimene tee on tuisuga alati täis tuisanud, tagumine tee on aga heal juhul ainult jääs, tuisuvaale seal ei esine.

Rolz Kirjutas:Ei ole sõitma õpitud, ega ilmselt ei õpita ka.....esimene lumi ja libe tuleb jube "ootamatult" kõigile.....see, mis eile toimus igal pool, oli ehe tõestus.....ju siis pole üldse mõistust antud.....

Ma arvan, et sina ei tohiks üldse seda teemat kommenteerida :biggrin:

Aga noh vähemalt saad uue telefoni osta (<- inside joke :tongueSmile
Vasta
#17
sai täna proovitud 235/55/18 nokia wr lamelle(pigem m+s vist) w220 all, jällegi veendusin nende mõttetuses. a8'ga sai nendega vähemalt kohalt minema, sellega ei saand ei minema ega pidama... masendav. never ever ei osta enam lamelle.

aga ilm on hea Smile @4WD@uus NF3.
Vasta
#18
marek Kirjutas:sai täna proovitud 235/55/18 nokia wr lamelle(pigem m+s vist)  w220 all, jällegi veendusin nende mõttetuses. a8'ga sai nendega vähemalt kohalt minema, sellega ei saand ei minema ega pidama... masendav. never ever ei osta enam lamelle.

Nokia lamell ongi saast!
Michelini oma oli väga hea sõita, aga sellel teemal võib lõputult jätkata.:evil:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
marek Kirjutas:sai täna proovitud 235/55/18 nokia wr lamelle(pigem m+s vist) w220 all, jällegi veendusin nende mõttetuses. a8'ga sai nendega vähemalt kohalt minema, sellega ei saand ei minema ega pidama... masendav. never ever ei osta enam lamelle.

aga ilm on hea Smile @4WD@uus NF3.

Kui ideealpidamist otsid, siis pead piigid alla ostma Smile
Vasta
#20
Kaks päeva siis lammellidega (225/45/17 Yokohama) sõidetud ja eriti rahul pole. Lumes hea sõita aga jääl küll eriti pidamist pole. Pidurdamisel tahab auto otse minna.
Olen tige nende niinimetatud maasturi meeste peale kes on ostnud omale uhke neliveolise masina ja arvavad küll nelivedu sõidab hästi aga endal sõidukogemus puudub. Kurb näide eile Paldiski mnt. Tabasalu tee otsast mõned kümned meetrid Harku poole, kus hukkunuga õnnetus. Ja veel peale Harkut sõitis üks sedaan W124 nina eest kraavi , kuid lläks õnneks tal. Auto terve ise terve.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Üks eriskummaline soov tuli indrek 12 4,961 17-09-2008, 04:53 PM
Viimane postitus: Karl
  Talv on tulekul aga rehvid... ? sm. pelle 45 23,008 06-11-2006, 08:29 PM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne