28-01-2013, 11:04 AM
(28-01-2013, 10:43 AM)taurts Kirjutas:(28-01-2013, 09:45 AM)v6sa Kirjutas:(26-01-2013, 08:45 PM)taurts Kirjutas: ...
äkki oskab keegi aidata
Töökoda oskab.
Ää pahanda, kuid kuna Sa ei viitsi/oska/taha kõige esimest liigust tmultimeetriga teha pardapinge teadasaamiseks, siis vaevalt on Sinust vea kõrvaldajat. Raudvaraprobleeme neti kaudu ei paranda.
see oli mul esimene asi mis mõõtsin. kuna õpin autotehnikuks TTHK-s.
pardapinge on stabiilne 14,42 sõiduajal pole saanud kontrollida kui tuli vilkuma hakkab kohapeal seistes ta ei vilgu kui siis harva. siis juhtmed on juba yle vaadatud aku on kontrollitud. sai isegi laadimisvoolu mõõdetud otse genekalt. muud ma teha nagu ei mõista diagnostika saan ka täna äkki ära teha aga vaevalt seegi miskit targemat näitab.
Kui õpid autotehnikuks, peaks nagu mingi elementarne teadmine auto toimimisest olemas olema. Siis miks ei lisanud sa kohe mõõtmistulemust oma jutu juurde, kui see olemas oli? Või on tore vaadata, kuidas inimesed huupi pakkuma hakkavad?
Äkki oled pinget seiranud ka siis, kui vilkumine toimub? Kas pardapinge püsib või kukub laadimine sel hetkel ära? Pardapinge saad kenasti käte muu hulgas sigaretisüütlist.
Geneka tabletivahetus on lihtne, ühtlasi saab kohe pildi ette kontaktrõngaste seisundist. Aga seda on mõtet teha siis, kui pinge tõepoolest kõigub. Kui pinge püsib stabiilselt 14,x V peal ja tuli ikka vilgub, tasub elektriskeemist näpuga järga ajama hakata.