Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 ei käivitu
#1
Lugu siis siuke. Täna hommikul peale suurt külma aku autot käima ei tõmmanud. Panin siis krokodillidega teiselt autolt voolu siis käias 10 sekundit siis oli jälle voolu puudus , ootsain siis veidi käiasin veel 10 sekundit , ning see oli viimane käiamine kui järgmine kord proovisin ei teinud midagi Õlisurve seier läks 3 paele isegi kui süüdet sees pole .Kui süüte sisse keeran läheb eelsüüteküünla ja abs tuli põlema keeran nõksu edasi ja ei midagi ei mingit heli ei mingit liikumist. Tõmmates läks käima ajasin siis metsateede peal auto soojaks ilusti. Suretasin siis maja ees välja ja käivitades sama jama- ehk siis ei midagi ei tee. Õlisurve seier ikka 3 peal kuigi sõidu ajal töötas ilusti. Mis võib viga olla?

Kas niimodi annab starter otsad või võib viga olla süütelukus , mõni juhe läbi mädanenud?

Kas peaksin viima kohe mingi mehaaniku juurde või annab ise midagi teha?

autoks siis w124 Diisel 55kw 93.a manuaal, akus viga ei ole,
Vasta
#2
Õlisurve seier on pigem anduri/näidiku kala. Kui andur/näidik läbi, siis ongi see seier koguaeg 3 peal.
E55 AMG
Vasta
#3
Kui auto käima tõmmata siis hakab seier näitama õieti nii nagu enne seda käivitumise kala
Vasta
#4
Hakka uurima, miks ei jõua vool korrektselt akust autosse...
Vasta
#5
Kontrolli massi juhe üle.
Turbo
Vasta
#6
Lisan veel et kui süüdet keeran siis pinge ei muutu voolukadu ei toimi käivitamisel. Tööjuures oskas üks öelda et tal audil oli kunagi nii et harjad läbi siis ka ei toiminud ei tõmberelee ega starter. Võib asi selles olla? Homme kui bussiga töölt koju jõuan lähen kohu uurima mis kala on , lehitsesin kõik probleemi lehed ka läbi et koguda võimalikult palju infi ja teada mida seal kapoti all uurida.
ja kui naabrimees pani starterile näpitsatega otse ühenduse siis särises aga ei vedanud midagi aga proovin veel korra seda.
Oleks hea kui keegi oskaks öelda järjestuse mis tõenaolisem viga mida hakata algul vaatama.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele
Vasta
#7
Kui näpitsatega särises ja ei vedanud siis alusta sellest et teine starter..
Muidugi juhul kui 6igesti ikka pani Eusa_angel
having trouble having fun...
Vasta
#8
(14-01-2013, 11:14 PM)Alexitoo Kirjutas: ...
Oleks hea kui keegi oskaks öelda järjestuse mis tõenaolisem viga mida hakata algul vaatama.
...

Oeh, kirjeldame siis taas kord voolu teekonda:
A. Peavoolujuhtmed mõlemad. Miinusjuhtmeid on 2: üks läheb akult keresse ja teine kerest mootorisse. Just see kõhualune kipub ära ussitama.

Kehvade juhete korral ei pruugi voolukadu ollagi, starteri jaoks lihtsalt ei jätku voolu...

B. Starter. Tõmberelee saab massi läbi starterimootori ja seega läbi harjade. Kui harjad on surnd, siis ei tõmba. Kui relee on surnd, siis ei tõmba.

Särisemine ei näita midagi. Kui põhikontakte kokku pannes ka mootor ei pöörle, siis on esmasüüdlaseks harjad. Kuigi, põhikontaktide näppimisel on suurepärane võimalus midagi maha põletada...

Starteriprobleemi saab välistada töötavaga asendamisega. Tülikas, kuid toimiv. Igasugused pardadiagnostikad ei toimi sajaprotsendiliselt.
Vasta
#9
(15-01-2013, 11:08 AM)v6sa Kirjutas:
(14-01-2013, 11:14 PM)Alexitoo Kirjutas: ...
Oleks hea kui keegi oskaks öelda järjestuse mis tõenaolisem viga mida hakata algul vaatama.
...

Oeh, kirjeldame siis taas kord voolu teekonda:
A. Peavoolujuhtmed mõlemad. Miinusjuhtmeid on 2: üks läheb akult keresse ja teine kerest mootorisse. Just see kõhualune kipub ära ussitama.

Kehvade juhete korral ei pruugi voolukadu ollagi, starteri jaoks lihtsalt ei jätku voolu...

B. Starter. Tõmberelee saab massi läbi starterimootori ja seega läbi harjade. Kui harjad on surnd, siis ei tõmba. Kui relee on surnd, siis ei tõmba.

Särisemine ei näita midagi. Kui põhikontakte kokku pannes ka mootor ei pöörle, siis on esmasüüdlaseks harjad. Kuigi, põhikontaktide näppimisel on suurepärane võimalus midagi maha põletada...

Starteriprobleemi saab välistada töötavaga asendamisega. Tülikas, kuid toimiv. Igasugused pardadiagnostikad ei toimi sajaprotsendiliselt.

vot seda ma ei teadnud et kaks miinus juhet , suht võimalik et see andiski äkki otsad kui külmaga käiasin või harjad Big Grin see mis mootori külge läheb on kergelt näha või kus ta ühendub = vaja kanalile sõita? see juhe võibki olla põhjuseks miks armatuuris tuled ei süttinud ja käima ei läinud kohe -eelsüüte küünaldele võis ka voolu väheks siis jääda. -16 väljas üldse ei ole isu praegu sinna kapoti alla ronida :S aga auto vaja korda teha
Põhimõtteliselt kui krokodillidega ühendada aku miinus ja mootor siis peaks ka teada saama kas selles viga?

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 199 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 157 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 386 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 226 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 291 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 249 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,856 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 396 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 663 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 752 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne