Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 salongi soojenduse probleem
#1
Tere.
Salongi soojenduse ventilaator lakkas töötamast.Probleem selles,et ei leia kaitset.Tegu siis kliimata variandiga ja kaitsmeplokis "blower" pesa nr. 12 tühi.Ei ole ka eraldi ülemise amordikannu kõrval.Vool ei tule ka konsooli lüliti pistiku peale.Mõistus otsas.Kas puutub asjasse regulaator pidurivõimendi taga või siis mingi kaitse mootori enda juures.Ehk kellelgi praktiline kogemus.
Vasta
#2
Mis asi ei tööta, kas vent või sooja ei tule või kumbagi?
Vasta
#3
Ventikas ei tööta üheski asendis.Loogiliselt peaks tal olema mingi kaitse aga kaitsmeplokis kõik korras ja mujalt ei leia.Reostaatidega reguleerimine toimib.

Vasta
#4
Ups.Soovitusi

Vasta
#5
Kui ventikas ei tööta üheski asendis, siis on 2 kõige tõenäolisemat viga: mootorist on dzinn lahkunud või vool ei jõua mootori peale. Seega tuleb ikkagi ilmselt alustada sellest, et soojenduse mootorini jõuda ja siis kontrollida voolu peale tulekut.
Vasta
#6
Eks siis hakkab vaatama.Järsku saab kuskilt eestpoolt ka voolu peale lasta et ei peaks kohe lammutama hakkama.Piltide pealt jookseb mootorisse sisse kaks juhet,punane ja kollane regulaatori küljest.Kas mass on eraldi,seda ei tea.

Vasta
#7
Leidsin oma failidest mingi sellise häguse pildi...(euroopa versioonide elekter on üleüldse suht raskelt leitav; kõik kohad on usa turu kliimade skeeme täis...Smile

[Pilt: sooj._mootor_w124.jpg]



Kui ära salvestada ja suurendada, siis selgub, et

- mootorisse läeb kaks otsa: pruun ja roheline. Ja pruun on mass.
Ehk kui selle rohelise kusagilt üles leiad ja sinna +12 annad, peaks tuhisema hakkama.
Kui ei hakka, on tavaline harjadekeiss ja >> kojamees maha, mootor maha jne.

Mis Sa regulaatori all silmas pead? Sääl on ju vaid lüliti, takistiplokk ja kogumoos.
Lülitisse peaks süütega +12 tulema. Valge-rohelise peale.
Skeem väidetavalt 1985 kuni 93 autode kohta...

Kas kaitsmeploki 12 pesas klemmid all on?
Kui on, siis ka variant, et spetsid-autonäppijad on asjast juba "üle käinud"...
Vasta
#8
Tänud kõigile vastajaile,hakkan asjaga tegelema ja annan märku ka tulemustest.
Vasta
#9
Kaitsmed kipuvad aastatega oksudeeruma. Vahest on abi kaitsmete puhastamisest.
Vasta
#10
Sai siis asja uuritud ja oligi variant,et isehakanud elektrikud kallal käinud.Puhur pandud eraldi bi-metall kaitsme alla ja nuppu mulle muidugi keegi ei näidanud,kuna auto hiljuti autoaiast.Tänu STIHLI joonistele sai näpuga järge aetud ja armatuuri all ta oligi.Mootori kontrollimiseks on võimalik eraldi vool peale lasta kaitsmeplokist pidurivõimu taga,seal kahe otsaga pistik,pruun mass ja valge rohelisega pluss.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 180 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 153 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 376 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 210 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 285 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 387 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 1,530 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 481 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,802 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 335 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne