Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 salongi soojenduse probleem - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 salongi soojenduse probleem (/showthread.php?tid=28846)



W124 salongi soojenduse probleem - nordrainbow - 04-10-2012

Tere.
Salongi soojenduse ventilaator lakkas töötamast.Probleem selles,et ei leia kaitset.Tegu siis kliimata variandiga ja kaitsmeplokis "blower" pesa nr. 12 tühi.Ei ole ka eraldi ülemise amordikannu kõrval.Vool ei tule ka konsooli lüliti pistiku peale.Mõistus otsas.Kas puutub asjasse regulaator pidurivõimendi taga või siis mingi kaitse mootori enda juures.Ehk kellelgi praktiline kogemus.


RE: W124 salongi soojenduse probleem - hannes_s - 04-10-2012

Mis asi ei tööta, kas vent või sooja ei tule või kumbagi?


RE: W124 salongi soojenduse probleem - nordrainbow - 04-10-2012

Ventikas ei tööta üheski asendis.Loogiliselt peaks tal olema mingi kaitse aga kaitsmeplokis kõik korras ja mujalt ei leia.Reostaatidega reguleerimine toimib.




RE: W124 salongi soojenduse probleem - nordrainbow - 05-10-2012

Ups.Soovitusi




RE: W124 salongi soojenduse probleem - Nustu826 - 05-10-2012

Kui ventikas ei tööta üheski asendis, siis on 2 kõige tõenäolisemat viga: mootorist on dzinn lahkunud või vool ei jõua mootori peale. Seega tuleb ikkagi ilmselt alustada sellest, et soojenduse mootorini jõuda ja siis kontrollida voolu peale tulekut.


RE: W124 salongi soojenduse probleem - nordrainbow - 05-10-2012

Eks siis hakkab vaatama.Järsku saab kuskilt eestpoolt ka voolu peale lasta et ei peaks kohe lammutama hakkama.Piltide pealt jookseb mootorisse sisse kaks juhet,punane ja kollane regulaatori küljest.Kas mass on eraldi,seda ei tea.




RE: W124 salongi soojenduse probleem - stihl - 06-10-2012

Leidsin oma failidest mingi sellise häguse pildi...(euroopa versioonide elekter on üleüldse suht raskelt leitav; kõik kohad on usa turu kliimade skeeme täis...Smile

[Pilt: sooj._mootor_w124.jpg]



Kui ära salvestada ja suurendada, siis selgub, et

- mootorisse läeb kaks otsa: pruun ja roheline. Ja pruun on mass.
Ehk kui selle rohelise kusagilt üles leiad ja sinna +12 annad, peaks tuhisema hakkama.
Kui ei hakka, on tavaline harjadekeiss ja >> kojamees maha, mootor maha jne.

Mis Sa regulaatori all silmas pead? Sääl on ju vaid lüliti, takistiplokk ja kogumoos.
Lülitisse peaks süütega +12 tulema. Valge-rohelise peale.
Skeem väidetavalt 1985 kuni 93 autode kohta...

Kas kaitsmeploki 12 pesas klemmid all on?
Kui on, siis ka variant, et spetsid-autonäppijad on asjast juba "üle käinud"...


RE: W124 salongi soojenduse probleem - nordrainbow - 06-10-2012

Tänud kõigile vastajaile,hakkan asjaga tegelema ja annan märku ka tulemustest.


RE: W124 salongi soojenduse probleem - xman - 06-10-2012

Kaitsmed kipuvad aastatega oksudeeruma. Vahest on abi kaitsmete puhastamisest.


RE: W124 salongi soojenduse probleem - nordrainbow - 10-10-2012

Sai siis asja uuritud ja oligi variant,et isehakanud elektrikud kallal käinud.Puhur pandud eraldi bi-metall kaitsme alla ja nuppu mulle muidugi keegi ei näidanud,kuna auto hiljuti autoaiast.Tänu STIHLI joonistele sai näpuga järge aetud ja armatuuri all ta oligi.Mootori kontrollimiseks on võimalik eraldi vool peale lasta kaitsmeplokist pidurivõimu taga,seal kahe otsaga pistik,pruun mass ja valge rohelisega pluss.