Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine
#1
Peaks siis peale minema kangi korra ette (aktiveerib) ja seejärel üles (märgib hetke kiiruse) vajutades kuid toimib vaid pärast söidu alustamist-hiljem kui pidurit vajutades deaktiveerub ei taha enam uuesti peale minna vajutades taas kangi ette ja seejärel üles.

Mis nöks seal on?
Vasta
#2
Kas on sama nagu 210-el

ette - püsikas maha
enda poole - mälu
üles - püsikas peale, või kiirendamine iga lüke +1km/h
alla - iga lüke -1km/h

otsast vajutades limiit
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#3
Arvata vöib. Krt sel juhul vajutasin pidevalt mahaEusa_wall Pole varem kogemust olnud sellega. Tänud-proovin järgmine kord järgi.
Vasta
#4
(12-08-2012, 10:12 PM)laf1247 Kirjutas: Kas on sama nagu 210-el

ette - püsikas maha
enda poole - mälu
üles - püsikas peale, või kiirendamine iga lüke +1km/h
alla - iga lüke -1km/h

otsast vajutades limiit

Kas limiteri sai juba 210le?
Kas 210l on iga allasekundine lüke +1?

Alla vajutades läheb ka püsikiirus peale. Hetkeks üles ja alla salvestavad mällu hetkekiiruse. Mälu kustub mootori seiskamisel.
Vasta
#5
Mul limiter ka-piirab kuni 30km/h-milleks see mõeldud on? Vähemalt töötab.
Vasta
#6
Mul 2001 W210 ja on limiit ka olemas, lisaks saab veel menüüst panna limiidi talve rehvidega (160 190 210 vist oli midagi veel) ei kujuta küll ette milleks see vajalik peaks olema.

Mulle tundub küll, et on +1 ja -1.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#7
Kui tahad korralik olla ja mitte linnakiirust ületada, siis viskad 60Ninjapeale.
Maanteel kulgedes, eriti kui autopilooti pole, ei teki ajameelsusest probleeme.
Või kui tahad kütust kokku hoida paned piirangu 90 peale ja siis tallad südame rahuga kasvõi lapats põhjas.

Ise pole seda rohkem, kui testimise mõttes kasutanud, aga kes tahab leiab põhjust alati.

Herki


(13-08-2012, 04:28 PM)laf1247 Kirjutas: Mul 2001 W210 ja on limiit ka olemas, lisaks saab veel menüüst panna limiidi talve rehvidega (160 190 210 vist oli midagi veel) ei kujuta küll ette milleks see vajalik peaks olema.

Mulle tundub küll, et on +1 ja -1.

Vasta
#8
herki postitusele täienduseks, sest küsiti ikkagi 160 jne piirangu kohta, et kui sattuda täitsakorras autoga Saksamaale, võib väga vabalt aru saada, milleks neid limiite vaja on.

Kui M+S rehvide kiirusindeks on seal 160 peal ja kogemata kulged rooli taga lösutades hajameelsusest keel põses maanteel 190-ga või kiiremini, on ju selge oht surma saada ja teisi ka ära tappa.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  c140 pre FL numbrilaua kinnitus/alus Andres 15 9,380 29-08-2019, 06:58 AM
Viimane postitus: Andres
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 14,607 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  W124 puit-nahkrooli uuesti nahatamine? nostromo 10 7,810 24-08-2016, 07:16 AM
Viimane postitus: arcar
  C140 alarm ja immo? nostromo 10 9,993 09-10-2014, 02:01 PM
Viimane postitus: niinekasCDI350
  C140 rool W126-le MB420SEC1990 0 1,888 13-03-2013, 10:19 PM
Viimane postitus: MB420SEC1990
  C140 V12 6.0l kiiremaks. Veiko66 13 8,944 19-09-2011, 09:54 AM
Viimane postitus: voodoo
  1997 CL600 C140 peeglid suitsevad?->>>KORRAS! nostromo 5 5,544 26-07-2011, 02:05 PM
Viimane postitus: nostromo
  c140 CL-i aknatõstukid? Pets77 0 1,758 01-06-2011, 09:09 AM
Viimane postitus: Pets77
  C140 CL420 probeleem tagumiste parkimisandurite indikaatoritega imre88 1 2,869 09-04-2011, 12:06 AM
Viimane postitus: nostromo
  c140 420 lagin mootoris 140c 11 8,621 28-03-2011, 09:41 PM
Viimane postitus: 140c



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne