Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine (/showthread.php?tid=28215)



C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine - nostromo - 12-08-2012

Peaks siis peale minema kangi korra ette (aktiveerib) ja seejärel üles (märgib hetke kiiruse) vajutades kuid toimib vaid pärast söidu alustamist-hiljem kui pidurit vajutades deaktiveerub ei taha enam uuesti peale minna vajutades taas kangi ette ja seejärel üles.

Mis nöks seal on?


RE: C140 püsikiirusehoidja aktiveerimine - laf1247 - 12-08-2012

Kas on sama nagu 210-el

ette - püsikas maha
enda poole - mälu
üles - püsikas peale, või kiirendamine iga lüke +1km/h
alla - iga lüke -1km/h

otsast vajutades limiit


RE: C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine - nostromo - 12-08-2012

Arvata vöib. Krt sel juhul vajutasin pidevalt mahaEusa_wall Pole varem kogemust olnud sellega. Tänud-proovin järgmine kord järgi.


RE: C140 püsikiirusehoidja aktiveerimine - v6sa - 13-08-2012

(12-08-2012, 10:12 PM)laf1247 Kirjutas: Kas on sama nagu 210-el

ette - püsikas maha
enda poole - mälu
üles - püsikas peale, või kiirendamine iga lüke +1km/h
alla - iga lüke -1km/h

otsast vajutades limiit

Kas limiteri sai juba 210le?
Kas 210l on iga allasekundine lüke +1?

Alla vajutades läheb ka püsikiirus peale. Hetkeks üles ja alla salvestavad mällu hetkekiiruse. Mälu kustub mootori seiskamisel.


RE: C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine - nostromo - 13-08-2012

Mul limiter ka-piirab kuni 30km/h-milleks see mõeldud on? Vähemalt töötab.


RE: C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine - laf1247 - 13-08-2012

Mul 2001 W210 ja on limiit ka olemas, lisaks saab veel menüüst panna limiidi talve rehvidega (160 190 210 vist oli midagi veel) ei kujuta küll ette milleks see vajalik peaks olema.

Mulle tundub küll, et on +1 ja -1.


RE: C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine - herki - 18-08-2012

Kui tahad korralik olla ja mitte linnakiirust ületada, siis viskad 60Ninjapeale.
Maanteel kulgedes, eriti kui autopilooti pole, ei teki ajameelsusest probleeme.
Või kui tahad kütust kokku hoida paned piirangu 90 peale ja siis tallad südame rahuga kasvõi lapats põhjas.

Ise pole seda rohkem, kui testimise mõttes kasutanud, aga kes tahab leiab põhjust alati.

Herki


(13-08-2012, 04:28 PM)laf1247 Kirjutas: Mul 2001 W210 ja on limiit ka olemas, lisaks saab veel menüüst panna limiidi talve rehvidega (160 190 210 vist oli midagi veel) ei kujuta küll ette milleks see vajalik peaks olema.

Mulle tundub küll, et on +1 ja -1.




RE: C140 püsikiirusehoidja uuesti aktiveerimine - Sm. Västrik - 18-08-2012

herki postitusele täienduseks, sest küsiti ikkagi 160 jne piirangu kohta, et kui sattuda täitsakorras autoga Saksamaale, võib väga vabalt aru saada, milleks neid limiite vaja on.

Kui M+S rehvide kiirusindeks on seal 160 peal ja kogemata kulged rooli taga lösutades hajameelsusest keel põses maanteel 190-ga või kiiremini, on ju selge oht surma saada ja teisi ka ära tappa.