Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210 E280 1998a kliimaradiaatori ventilaatori pöörded
#1
Tere!

Foorumist otsides viitas küll kaudselt analoogsele probleemile kuid täpselt sellist ei leidnud ning seega postitan uue teemana.

Küsimus kliimaautomaatika kohta. Nimelt pole autol minu kasutuse ajal kliimaseade kunagi toiminud. Aasta tagasi sai korra täidetud kuid see kadus kahe päevaga. Siis sai ka selgeks, et kliimaradiaatori ventilaator ei tööta, mille ma ka täiesti uue ostsin (kaks ventikat kõrvuti raamis). Nüüd on kliimaseade üle vaadatud, täiedetud ning jahutab ka salongi. Nüüd peale kliima täitmist sai auto käima jäetud ning pandud salongi jahutama, et vajadusel saaks näha lekkeid. Lekkeid esialgu selle lühikese testimise ajaga ei tuvastanud kuid häirima hakkas kliimaradiaatori jahutusventilaatori töö. Ehk siis see teeb kas pool või ühe täispöörde siis seisab paar sekundit ning siis jälle teeb mõne jõnksu. Ventika pistik sai lahti võetud ning elektrit ütles, et auto poolt tuleb sinna voolu vahemikus 0...6V. Selle järgi võiks väita, et ventilaator toimib nii nagu aju talle ette andis kuid mingisugune loogika ütleb, et kui juba paarkümmend minutit kliima järgi on siis peaks ventikas täie vuhinaga toimima. Nüüd polegi julgenud kliimat kasutada ja pikemat sõitu ette võtta.
Küsimused:
1) Kas kirjeldatud ventika jõnksumine on normaalne ja pikema kasutuse ajal hakkab ka täie vuhinaga tööle?
2) Kui see pole normaalne siis millist detaili peaks hakkama üle vaatama ja kus see asub?

Aitäh!

Riho
Vasta
#2
mis su põhimure on?
kui salongi jahutab siis pole ju vahet kas ventikas käib ringi või ei.Eusa_angel
Vasta
#3
Eks targemad nüüd parandavad, kuid ega see juba CANniga ole? Sellisel juhul tuleb alustada auto ülekuulamisest.

Praegused ilmad ei ole väga karmid ja võib-olla tõesti ei vaja soojusvaheti jahutamist (seda on katsudes tunda - kui on kuum, siis peaks ikka vuhistama!). Aga tõenäolisem on, et ventilaatorit juhtiv relee ei saa signaali. Kas valetab mõni andur (temperatuuri või rõhk) või on vaja ajukirurgiat, selgitab diagnostika.

Tallinnas ehk Hort auto, äkki ka Lesven.
Vasta
#4
Kui jahuti liialt kuumeneb ja vurr ei käivitu, siis vurri korrasolu korral eeldus, et signaal kaob kuskil ajude vahel ära. CAN selle asja nimi.
Vasta
#5
Aitäh vastuste eest, v6sa ja punnisilm! Järgmine küsimus, mis asi on CAN?
Vasta
#6
(31-05-2012, 07:11 PM)rihono Kirjutas: Aitäh vastuste eest, v6sa ja punnisilm! Järgmine küsimus, mis asi on CAN?
Controller Area Network, ehk auto ajudevaheline side või võrk, ei teagi kuidas täpsem oleks öelda.


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 258 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  W212 õrn susin kapoti all ja pöörded kõiguvad LAuRuS 1 525 25-10-2022, 11:51 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 300 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  E280 om648 dpf+egr eemaldus 280cdi 1 400 19-10-2022, 08:39 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 722 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 478 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 904 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 672 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,160 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  s124 termostaat ja ventilaatori sidur vasak 2 746 19-11-2021, 10:34 PM
Viimane postitus: vasak



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne