Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuna ja mille vastu oma "punnut" vahetada?
#21
3,2cdi ja avantcarde tähendab palju jõudu, palju lisasi ja ka üksjagu probleeme.
Loe mu endise auto teema läbi ja saad aimu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#22
Vahetasin kahjuks oma W203 subaru outback 2007 3.0 vastu. Pean kahjuks mainima,et neid omavahel ei saa võrrelda- miinused MB suunas igas elemendis.
Vasta
#23
Oota kuni sa seda Subarut remontima pead hakkama, siis saad aru kui odav W203 oli!
Vasta
#24
(20-03-2012, 08:30 PM)väikemees Kirjutas: Oota kuni sa seda Subarut remontima pead hakkama, siis saad aru kui odav W203 oli!

Pean sinu rõõmuks/kahjuks ütlema,et 2-3x vähem peab mööda remondi töökodasi käima(kui võrrelda ühe aasta pikkust perioodi) ja siiamaani korrapärased hooldused pole suuremad olnudki, arvestades et subaruga käin esinduses ja w203 käisin mujal.

Selles mõttes olin suht pettunud w203 mudelis, nii ka w124. Võimalik,et antud saksa autod pole just mõeldud meie teedele/kliimale ja sellest ka nõrgad sillad ning elektroonika jamad.
Vasta
#25
(20-03-2012, 08:12 PM)Laur Kirjutas: 3,2cdi ja avantcarde tähendab palju jõudu, palju lisasi ja ka üksjagu probleeme.
Loe mu endise auto teema läbi ja saad aimu.

(19-03-2012, 05:52 PM)Rolz Kirjutas: Uskumatu üldistamine käib siin muidugi. Ühe konkreetse isendi alusel kogu liigiomadusi määrata on veits liiga lühinägelik.

Eusa_clap

Tuletan meelde, et Saksa diislite puhul on "rusikareegel" 1 aasta x 40000-50000km, ehk 2000a auto on julgelt pool milli läbi sõitnud, see auto on vanaraud ja on normaalne kui ohtralt remonti vajab. Bensukatega on elu natuke ilusam, kuna läbisõidud kohati poole väiksemad.

Võtame suvalised riisivõrrid, kasvõi tobootad. Reeglina ostetakse uuena Eestist, sõidetakse enamasti linna piires ja max 15-20k km aastas. Riisid on odavamad, uuemad ja bensukad, ütleme keskmiselt 5-6a vanad, seega läbisõit umbes 70-120k km. 2000a ja vanemaid riise linnapildis enam eriti ei näe. Sama jutt kehtib üldiselt ka teiste riiside kohta, ka Loxuse. Mazda 6'st oli juttu, need risud roostetavad hullemini kui vanasti Ladad. Umbes 2005a autod on nagu lepatriinud ja juba mitu korda keretöid tehtud ja värvitud - seda kõike juba garantii ajal. Mõttetu saast.

Järeldused võib igaüks ise teha. Smile


(20-03-2012, 09:37 PM)laisad Kirjutas:
(20-03-2012, 08:30 PM)väikemees Kirjutas: Oota kuni sa seda Subarut remontima pead hakkama, siis saad aru kui odav W203 oli!

Pean sinu rõõmuks/kahjuks ütlema,et 2-3x vähem peab mööda remondi töökodasi käima(kui võrrelda ühe aasta pikkust perioodi) ja siiamaani korrapärased hooldused pole suuremad olnudki, arvestades et subaruga käin esinduses ja w203 käisin mujal.

Selles mõttes olin suht pettunud w203 mudelis, nii ka w124. Võimalik,et antud saksa autod pole just mõeldud meie teedele/kliimale ja sellest ka nõrgad sillad ning elektroonika jamad.

Kas su w124 ja w203 olid sama läbisõiduga nagu Subaru ja ka 5a vanad?
Vasta
#26
Auto sain 180000 Kõik viitas õigele läbisõidule, kaasaarvatud osad mis ise lahti võtsin.
Väljavõte hooldusajaloo kohta Silberi kaudu väitis ka läbisõidu õigeks.
500000 läbisõitnud auto on siiski midagi muud.
See, et Mercedes-Benz laguneb palju rohkem kui jaapani tehnika pole mingi saladus.
Sõidumugavus on siiski säilinud, iseasi kui palju selle eest on keegi nõus maksma.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#27
[/quote]

Pean sinu rõõmuks/kahjuks ütlema,et 2-3x vähem peab mööda remondi töökodasi käima(kui võrrelda ühe aasta pikkust perioodi) ja siiamaani korrapärased hooldused pole suuremad olnudki, arvestades et subaruga käin esinduses ja w203 käisin mujal.

Selles mõttes olin suht pettunud w203 mudelis, nii ka w124. Võimalik,et antud saksa autod pole just mõeldud meie teedele/kliimale ja sellest ka nõrgad sillad ning elektroonika jamad.[/quote]

Kas su w124 ja w203 olid sama läbisõiduga nagu Subaru ja ka 5a vanad?
[/quote]

Marek tabas küll naelapead! Tõesti väga mõistlik on võrrelda elupäevinäinud W124-ja mõne üle 10-ne aasta uuema auto/mudeliga. Ps, sellise Subaru atm.kasti ja 3,0 mootori kooslus paneb küll pead vangutama, asi millega japsid on oma arendustes eurooplastest kaugel maas...

Hiljuti üks 60-ndates taksojuht rääkis oma mersukirest ja ajaloost, alustades W123, W124 ning hetkel W211 3,2 CDI. Ei ole vist mõtet leierdama hakata kas kaks esimest tegid tublit tööd ja teenisid peremeest. 211-ne ostis paari aasta vanusena Saksast läbisõiduga 80k, tänaseks päevaks näitab selle auto odomeeter 580k, peremees on rahul ning ei kiru ega ei vannu oma masinat maapõhja ning kavatseb edasi lasta kuna nö järgmist vastast olevat väägagi keeruline leida.



setud sõitsid seciga
Vasta
#28
Vahetasin ka hetk tagasi oma 300ce bemari E39 (3.0d) vastu. Varustust - meeletult, läbisõit 280k (esinduses kinnitatud), seisukord on superhea ning sõidumõnu täpselt samapalju, kui mersuga. Maksis törts alla 6k ja aastaks on 2001.
Otsisin ka W210-t, kuid taksot ei tahtnud ja korralikku selles hinnaklassis ei leidnud. Sõelale olidki jäänud mõned Volvod, Opel Omegad ja BMW 5sed.
Lühidalt - kui otsid, siis leiad. Samas punnilt selles hinnaklassis polegi kuskile edasi minna, pigem jätka ikka vana armuga Smile

Edit: Rolz, kui mind silmas pidasid, siis antud autol on ka kõik "tüüpvead" korda tehtud ja päris kallid remondiarved sain ka kaasa.
Aga vaadates lõunast toodud 2000'date autosid, siis Saksa ülihoolsad kirikupapid üle 150k 10 aastaga maha ei sõidagi Big Grin
Vasta
#29
Ja sageli ei tehta hooldusel ja remondil ka vahet... Kahjuks enamike mõistuse järgi ei ole hea auto mitte see, mis remonti ei vaja, vaid pigem ikka selline auto, mis hooldust ka ei vaja. Ja sealt see jada alguse saab... Ja kahjuks keskmine eestlane ostab kalendrit/odomeetri näitu, mitte reaalset autot.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#30
(20-03-2012, 10:52 PM)ralak Kirjutas: Marek tabas küll naelapead! Tõesti väga mõistlik on võrrelda elupäevinäinud W124-ja mõne üle 10-ne aasta uuema auto/mudeliga.
Kõik on suhteline. W124 aastast 94, 2,2 bensiin, ls 250k + ilmselt ka keritud, eelistan sõidumugavuselt 2008.a Mazda 6-le 2,0 bensiin (tööauto), ls vaid 80000. Mõlemad bensukad, kusjuures keskmiselt MB võtab kütust pigem veidi vähem.

Vasta
#31
(20-03-2012, 10:37 PM)Laur Kirjutas: See, et Mercedes-Benz laguneb palju rohkem kui jaapani tehnika pole mingi saladus.
Sõidumugavus on siiski säilinud, iseasi kui palju selle eest on keegi nõus maksma.

Hobuvanker laguneb ka vähem kui sõiduauto. Mõlemaga saab punktist A punkti B. Smile
Vasta
#32
(20-03-2012, 11:21 PM)põhh Kirjutas: Vahetasin ka hetk tagasi oma 300ce bemari E39 (3.0d) vastu. Varustust - meeletult, läbisõit 280k (esinduses kinnitatud), seisukord on superhea ning sõidumõnu täpselt samapalju, kui mersuga. Maksis törts alla 6k ja aastaks on 2001.
Otsisin ka W210-t, kuid taksot ei tahtnud ja korralikku selles hinnaklassis ei leidnud. Sõelale olidki jäänud mõned Volvod, Opel Omegad ja BMW 5sed.
Lühidalt - kui otsid, siis leiad. Samas punnilt selles hinnaklassis polegi kuskile edasi minna, pigem jätka ikka vana armuga Smile

Olen isegi 2 x E39-le kõrvalhüpet teinud, üldkombona minu meelest õnnestunum kui w210, eks mõlemil omad +/- pooled.
6k eelarve juures soovitaksin ilmselt samuti oma truu kurbsilm korras hoida ja edasi lasta, iseasi millise tüdimusastme see teemaalgatajale juba tekitanud on.
Minu tulevane plaan on ka W211 ikkagi ära proovida, maksku mis maksab, E60 põmm üldiselt meeltmööda ei ole, tolle ajavahemiku audidest rääkimata.

Terv,
Ralak
setud sõitsid seciga
Vasta
#33
(20-03-2012, 09:37 PM)laisad Kirjutas:
(20-03-2012, 08:30 PM)väikemees Kirjutas: Oota kuni sa seda Subarut remontima pead hakkama, siis saad aru kui odav W203 oli!

Pean sinu rõõmuks/kahjuks ütlema,et 2-3x vähem peab mööda remondi töökodasi käima(kui võrrelda ühe aasta pikkust perioodi) ja siiamaani korrapärased hooldused pole suuremad olnudki, arvestades et subaruga käin esinduses ja w203 käisin mujal.

Selles mõttes olin suht pettunud w203 mudelis, nii ka w124. Võimalik,et antud saksa autod pole just mõeldud meie teedele/kliimale ja sellest ka nõrgad sillad ning elektroonika jamad.
Milles vana hea ja tubli 124 nüüd süüdi on? Eusa_think
124 oli oma aja tase ikka.
20+ aastat vana ja teine ring kellal kannatas veel edukalt taksonagi kasutada. Sildadelt ju sobis taksoks küll.

Aga mis sellest Subarust järgi jääb kui ta hakkaks sama vatti saama nagu takso?

Ei ole ka see 1 aasta võrdlus ka midagi tõestav.
Kindlasti on olemas õnnetuid w203 C-klasse ja veel õnnetuimaid Subarusid.
Kasutatud asjade puhul võid ju koperdada korraliku asja või ka hoopis õnnetuse hunniku otsa.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#34
Mina olen omanud W124 450tuh läbisõiduga ja paremat töökindlamat autot pole kohanud. Ei jäänud kordagi teele, isegi kui genekal oli üks hari kadunud ja teine vaevu vaevu andis teavet oma olemasolust, siis Peipsi äärde ei jätnud ja sõitis ära koju Tallinna. See hetk kui auto sai täpselt oma tavalisele kohale hoovis, oli asi nii otsas, et isegi aknad enam kinni ei läinud ja salongi tuled kustusid ära. Oh head ajad, hoolitsed lemmiku eest, hooliseb tema vastu.
Nüüd w210 läbisõiduga 450tuh, ei kurda, vahetan mis vaja on ja väga rahul.

Kunagi kui W124 sai ostetud, siis sõber ütles, et ma pean ikka väga rikas olema, et mersut omada.
Tema ostis 2-3 aastat hiljem 99a. Audi A4 ja sõitis, remontis, remontis, remontis. Kusjuures siiamaani remondib ja vahepeal harva sõidab. Probleem ei ole mitte autos vaid selles, et ei suudeta tervikut korda teha. Kui kaks osa logisevad, siis tuleb need mõlemad vahetada ja alustada tuleb probleemist, mitte tagajärgedest.

Uus Toyota Yaris, läbisõit 15km. Mootori hoiatustuli, ABS ja muu sinna juurde kuuluv, raadio surnud.
Prantslased- pole mõtet rääkidagi- külm ja niiskus.
Jeep Wrangler läbisõit 200km- täna ei kustunud salongituled ära! Pirnid välja ja homme "hooldusse"
Ford Fiesta korda 2- küljeaken jooksis viltu.
Ford Mondeo- iluliistud tulid küljest ära.
Ford Transit- 60tuh ja läheb EGR vahetusse. Küljeliistud on ka lahti. Roostetab.
Ford Transit- "sõi" õli- 10tuh ja mootor koos.
Honda Accord- Rool ei suuda keskpunkti hoida, sõites on tunne, et seisad püstijalgu palli peal. Remont- aitas järmiseks 10tuh kilomeetriks.
Honda CRV- 30-40 tuh. pealt tühikäik ebaühtlane natukene. Seda peeti normaalseks. Platsilt jätaks sellise ostmata.
jne...
Siinjuures kirjutan uutest autodest millel kehtib veel garantii!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kaebused ronnythebeast vastu indrek 3 682 26-02-2022, 11:33 PM
Viimane postitus: Ernst
  Otsin taga oma autot 521ASN must 124 universaal OnkelMats 12 5,642 30-05-2020, 09:16 PM
Viimane postitus: põhh
  Õhkpadjad tavavedrustuse vastu? E320MB2003 1 2,268 21-05-2014, 11:51 PM
Viimane postitus: väikemees
  Sveitsi numbrialuste vahetamine Silberauto numbrialuste vastu nostromo 6 5,234 28-07-2013, 08:54 PM
Viimane postitus: Ermo
  Glam Limusiin otsib oma meeskonda uut liiget!! Marcuz 3 3,546 06-12-2011, 09:02 PM
Viimane postitus: Marcuz
  Salongi puhastus hallituse vastu mb123 2 2,669 14-08-2011, 09:52 PM
Viimane postitus: taaviw126
  Kuidas ja kus pargite oma kallist autot? Mb140 7 7,422 30-04-2011, 02:02 AM
Viimane postitus: Karl
  Mida head tegid/ostsid TÄNA oma MB le indrek 153 95,400 24-07-2010, 09:57 PM
Viimane postitus: cornah
  Mercedes-Benz tõestas järjekordselt oma vastupidavust Blue Chip 7 6,027 19-05-2009, 02:54 PM
Viimane postitus: jansa48
  Saab Mercedes-Benz vastu või ei Vootele 74 47,067 18-04-2009, 11:46 AM
Viimane postitus: Vootele



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne