Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 3,0d 81kw filter kütet täis aga tahab pikalt käiamist külmalt?
#21
Google "om603 Injection Pump Stop Lever Leak" http://www.peachparts.com/Wikka/OM601InjPumpOilLeak


(11-03-2012, 09:32 PM)vana-lõõts Kirjutas: kas sellest suretus hoovast ka keegi teab midagi? mida ülal mainisin?

Vasta
#22
(11-03-2012, 10:44 PM)hannes_s Kirjutas: Google "om603 Injection Pump Stop Lever Leak" http://www.peachparts.com/Wikka/OM601InjPumpOilLeak


(11-03-2012, 09:32 PM)vana-lõõts Kirjutas: kas sellest suretus hoovast ka keegi teab midagi? mida ülal mainisin?

Suht keeruline midagi aru saada ma ei tea kas see on mu 7 klassi külakooli või midagi müüdSmile tahaks vaid teada see hoob mis asub kõrgsurve pumba juures millest on võimalik mootor suretada kas selle hoobaga seoses võib olla lekke probleeme kuna see hoob on kõige rohkem nagu märg ehk küttega koos?
Vabandan nüüd näen pilte ka ja tundub et see mul probleem ongiSmile Täpselt sama moodi ongi pump märgSmile
Vasta
#23
Jah, see on mootoriõli mitte kütus. Kui see leke ei häiri, siis pole ka mõtet torkida kui see remont keerukas tundub.
Vasta
#24
Su enda postituses on ju kirjas mis hoob see on, samuti hannese viidatus.
Kui hoova peale on kirjutatud "STOP" ja seda vajutades mootor seisma jääb, siis tõenäoliselt sealt käike ei saa vahetada. Eusa_snooty
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#25
(11-03-2012, 11:04 PM)hannes_s Kirjutas: Jah, see on mootoriõli mitte kütus. Kui see leke ei häiri, siis pole ka mõtet torkida kui see remont keerukas tundub.

Ok.siis ikkagi on nende seibide viga
Vasta
#26
(11-03-2012, 11:33 PM)vana-lõõts Kirjutas: Ok.siis ikkagi on nende seibide viga

Mina oma raha nende seibide ja tihendite peale ei panustaks. Olen ennemgi neid lekkivaid näinud, kõik käivitusid kenasti. OK, kui siis need vaskseibid kuid lambist need seibid läbi ei lähe, pigem tekib probleem peale lahtivõtmist ja vanadega kokku panekut.
Aga proovi ja anna teistele ka teada....

Samas seibide ja o-rõngaste vahetus on nii odav et võid ju ära proovida, põhimõtteliselt võin seda võtit ka laenata millega need plunseri pealsed stutsid lahti keeratakse.
Vasta
#27
(11-03-2012, 11:40 PM)hannes_s Kirjutas:
(11-03-2012, 11:33 PM)vana-lõõts Kirjutas: Ok.siis ikkagi on nende seibide viga

Mina oma raha nende seibide ja tihendite peale ei panustaks. Olen ennemgi neid lekkivaid näinud, kõik käivitusid kenasti. OK, kui siis need vaskseibid kuid lambist need seibid läbi ei lähe, pigem tekib probleem peale lahtivõtmist ja vanadega kokku panekut.
Aga proovi ja anna teistele ka teada....

Samas seibide ja o-rõngaste vahetus on nii odav et võid ju ära proovida, põhimõtteliselt võin seda võtit ka laenata millega need plunseri pealsed stutsid lahti keeratakse.

Huvitav kas siis nende seibide pärast see 30 min käivitamine hommikul ja kütuse üles ajamine ??? Täna aga jälle oli üllatus ja käivitus teisest pöördest nagu kellavärk.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 198 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 157 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 386 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 224 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 291 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,856 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 395 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 663 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  S 212 350d 4 matic külmalt vibratsioon sees. Auschwitz 18 2,054 05-03-2022, 08:26 AM
Viimane postitus: kait
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 752 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne