Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W203 C 200 ei käivitu
#1
Mure siis selline,et C200 2.2cdi ei lähe külmaga käima.Kõik mis ülen -10`C tuleb jube pikalt käivitada.Kui siis lõpuks läheb,on kõik nagu peab,ei hüppa pöörded,ei tossa jne.
Kontrollitud eelsüüte küünlad,filter vahetatud.
Kui aku närgemaks juba käiad ilmub kiri ESP ja vahest SRS,mis need võiks tähendada?
Ette tänades.
Vasta
#2
(29-01-2012, 12:08 PM)krissukas23 Kirjutas: Mure siis selline,et C200 2.2cdi ei lähe külmaga käima.Kõik mis ülen -10`C tuleb jube pikalt käivitada.Kui siis lõpuks läheb,on kõik nagu peab,ei hüppa pöörded,ei tossa jne.
Kontrollitud eelsüüte küünlad,filter vahetatud.
Kui aku närgemaks juba käiad ilmub kiri ESP ja vahest SRS,mis need võiks tähendada?
Ette tänades.

Lase pihustite tagasijooks ära kontrollida, mul oli ka samasugune viga, kuna kaks pihustit vigased(ei ole küll mb, kuid pihustid sama tüüpi).



Vasta
#3
99% aku läbi, kui aku väga nõrk siis lööbki ESP ette, endal sama asi olnud.
Vasta
#4
Mure siis selline,et C200 2.2cdi ei lähe külmaga käima.Kõik mis ülen -10`C tuleb jube pikalt käivitada.Kui siis lõpuks läheb,on kõik nagu peab,ei hüppa pöörded,ei tossa jne.
Kontrollitud eelsüüte küünlad,filter vahetatud.
Kui aku närgemaks juba käiad ilmub kiri ESP ja vahest SRS,mis need võiks tähendada?
Ette tänades.
[/quote]

Lase pihustite tagasijooks ära kontrollida, mul oli ka samasugune viga, kuna kaks pihustit vigased(ei ole küll mb, kuid pihustid sama tüüpi).



Arvasin ka,et aku,seega esimene,mille ostsin nüüseks aku nädal vana,,kui käiad nii,et valus hakkab,siis alles kui aku hakkab ära väsima kiri ees.
Huvitav fakt veel see,et kui tõmbad teise autoga läheb hetkega käima,ei pea vedama pikalt,vaid nii,kui ratta ringi saab hetkega käib.
Lisaks kõigele suutsin 3sil.eelsüüteküünla p...keerata,nagu lahti,aga pesast välja ei tule.Olen omanud 3 mersut ja kõigil küünlad alai ise vahetanud,aga seekord hakkas vastu.
Kas soovitate Tallinnas kedagi,kes võiks siis selle pihustite kontrolli ja ära teha?

Vasta
#5
CDI hõõgküünalde kätte saamine ei olegi kõige lihtsam, võrreldes vanadega.

Pihustite tagasivoole saab kindlasti mõõta tuntumates kohtades. (Hort, Lesven, Silber jne.)
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020

Vasta
#6
Arvatavasti jah probleem pihustites ja kütusesurves, mis külmaga trikke teeb
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 246 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 206 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 261 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  w203 kontrollid maha merce 3 572 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 613 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 409 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 998 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
  MB C 200 CDI kurvituled MercedesC200 0 453 24-10-2022, 01:14 PM
Viimane postitus: MercedesC200
  C220 w203 ESP / COOLANT MercedesBenz 6 1,014 11-09-2022, 12:32 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 6 1,414 13-03-2022, 06:41 AM
Viimane postitus: madka007



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne