Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 Touring 3,0d Mis juhtub kui taguamordi süsteemist õli väljas.
#1
Mure selline et roostetas läbi tagumiste amortide õlitoru ja õlipaak jooksis tühjaks tahtsin kohe ära vahetada aga stabikavarda küllge mineva regulaatori toru ots on kinni roostetanud et peab plaani pidama kuidas lahti saada.Küsimus siis selline et kui ma vahepeal autot kasutan ja sõidan kas siis võin midagi lootusetult ära lõhkuda seal süsteemis ?tagaots on sama kõrgel kui ennem ja vahet nagu eriti pole tunda sõitmisel.
Lp.Vana-lõõts
Vasta
#2
(03-08-2011, 04:30 PM)vana-lõõts Kirjutas: Mure selline et roostetas läbi tagumiste amortide õlitoru ja õlipaak jooksis tühjaks tahtsin kohe ära vahetada aga stabikavarda küllge mineva regulaatori toru ots on kinni roostetanud et peab plaani pidama kuidas lahti saada.Küsimus siis selline et kui ma vahepeal autot kasutan ja sõidan kas siis võin midagi lootusetult ära lõhkuda seal süsteemis ?tagaots on sama kõrgel kui ennem ja vahet nagu eriti pole tunda sõitmisel.
Lp.Vana-lõõts

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11404
Vasta
#3
Aga ikkagi kui õlita sõita siis millised võivad olla tagajärjed? Kas võib lõhkuda amordid,pumba või millegi muu? Mõni mees on rääkinud et tagaots vajub alla aga seda juhtuda ei tohiks kuna vedrud ikka hoiavad autod. See süsteem peaks tõstma samapalju autot kõrgemale kui palju koormusega alla vajub.
Vasta
#4
Otsingut sa kasutada ei armastaIcon_mad

Saba lastakse sorgu siis, kui vedrud on väsinud (või puruks). Tühja auto koorma kannavad vedrud kenasti ära. Aga pole amortisatsiooni - vähehaaval pumbatakse amordist õli välja ja asemele ronib õhk. Mida pole üldse lihtne sealt kätte saada... Sõita on ilma tagaamortideta üsna huvitavNod

Pump pahandab kohe kindlasti. Sellel peaks olema nukkvõlli otsast käitatav pump - seal ei juhtu eriti midagi. Lamellid kuluvad ära ja enam ei pumpa. Kehvemal juhul tuleb mõni lamell pesast lõpuks välja ja kiilub pumba kinni. Teoorias käib nõks ja ülekandetihvt katkeb. Praktikas võib osutuda nõrgimaks lüliks hooldamatusest vahetamata kett.
Selline pump ise on odav ja neid liigub ka kasutatuna.

Oluliselt kallimaks läheb selline koonerdamine RVP kestas oleva variandi puhul. Sellist tandempumpa leida pole lihtne. Samas ei lõhu sellekokkujooksmine muud, kui genekarihma - mootor ise jääb terveks (kui just autojuht oma ignorantsuses plokikaant kõveraks ei keedaRolleyes).
Vasta
#5
(05-08-2011, 08:21 AM)v6sa Kirjutas: Otsingut sa kasutada ei armastaIcon_mad

Saba lastakse sorgu siis, kui vedrud on väsinud (või puruks). Tühja auto koorma kannavad vedrud kenasti ära. Aga pole amortisatsiooni - vähehaaval pumbatakse amordist õli välja ja asemele ronib õhk. Mida pole üldse lihtne sealt kätte saada... Sõita on ilma tagaamortideta üsna huvitavNod

Pump pahandab kohe kindlasti. Sellel peaks olema nukkvõlli otsast käitatav pump - seal ei juhtu eriti midagi. Lamellid kuluvad ära ja enam ei pumpa. Kehvemal juhul tuleb mõni lamell pesast lõpuks välja ja kiilub pumba kinni. Teoorias käib nõks ja ülekandetihvt katkeb. Praktikas võib osutuda nõrgimaks lüliks hooldamatusest vahetamata kett.
Selline pump ise on odav ja neid liigub ka kasutatuna.

Oluliselt kallimaks läheb selline koonerdamine RVP kestas oleva variandi puhul. Sellist tandempumpa leida pole lihtne. Samas ei lõhu sellekokkujooksmine muud, kui genekarihma - mootor ise jääb terveks (kui just autojuht oma ignorantsuses plokikaant kõveraks ei keedaRolleyes).

Nüüd on pilt sellge ja aitüma täpse vastuse eest.Sain nüüd toru vahetatud ja kõikk OK õhutada oleks veel vaja.
Tervitused vana-lõõts.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 217 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 178 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 413 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 251 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 327 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 286 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,954 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 418 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 685 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Käigukasti õli hen1 9 867 07-10-2022, 03:01 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne