Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
w124 Touring 3,0d Mis juhtub kui taguamordi süsteemist õli väljas. - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: w124 Touring 3,0d Mis juhtub kui taguamordi süsteemist õli väljas. (/showthread.php?tid=23965)



w124 Touring 3,0d Mis juhtub kui taguamordi süsteemist õli väljas. - vana-lõõts - 03-08-2011

Mure selline et roostetas läbi tagumiste amortide õlitoru ja õlipaak jooksis tühjaks tahtsin kohe ära vahetada aga stabikavarda küllge mineva regulaatori toru ots on kinni roostetanud et peab plaani pidama kuidas lahti saada.Küsimus siis selline et kui ma vahepeal autot kasutan ja sõidan kas siis võin midagi lootusetult ära lõhkuda seal süsteemis ?tagaots on sama kõrgel kui ennem ja vahet nagu eriti pole tunda sõitmisel.
Lp.Vana-lõõts


RE: w124 Touring 3,0d Mis juhtub kui taguamordi süsteemist õli väljas. - scrat - 03-08-2011

(03-08-2011, 04:30 PM)vana-lõõts Kirjutas: Mure selline et roostetas läbi tagumiste amortide õlitoru ja õlipaak jooksis tühjaks tahtsin kohe ära vahetada aga stabikavarda küllge mineva regulaatori toru ots on kinni roostetanud et peab plaani pidama kuidas lahti saada.Küsimus siis selline et kui ma vahepeal autot kasutan ja sõidan kas siis võin midagi lootusetult ära lõhkuda seal süsteemis ?tagaots on sama kõrgel kui ennem ja vahet nagu eriti pole tunda sõitmisel.
Lp.Vana-lõõts

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11404


RE: w124 Touring 3,0d Mis juhtub kui taguamordi süsteemist õli väljas. - vana-lõõts - 04-08-2011

Aga ikkagi kui õlita sõita siis millised võivad olla tagajärjed? Kas võib lõhkuda amordid,pumba või millegi muu? Mõni mees on rääkinud et tagaots vajub alla aga seda juhtuda ei tohiks kuna vedrud ikka hoiavad autod. See süsteem peaks tõstma samapalju autot kõrgemale kui palju koormusega alla vajub.


RE: w124 Touring 3,0d Mis juhtub kui taguamordi süsteemist õli väljas. - v6sa - 05-08-2011

Otsingut sa kasutada ei armastaIcon_mad

Saba lastakse sorgu siis, kui vedrud on väsinud (või puruks). Tühja auto koorma kannavad vedrud kenasti ära. Aga pole amortisatsiooni - vähehaaval pumbatakse amordist õli välja ja asemele ronib õhk. Mida pole üldse lihtne sealt kätte saada... Sõita on ilma tagaamortideta üsna huvitavNod

Pump pahandab kohe kindlasti. Sellel peaks olema nukkvõlli otsast käitatav pump - seal ei juhtu eriti midagi. Lamellid kuluvad ära ja enam ei pumpa. Kehvemal juhul tuleb mõni lamell pesast lõpuks välja ja kiilub pumba kinni. Teoorias käib nõks ja ülekandetihvt katkeb. Praktikas võib osutuda nõrgimaks lüliks hooldamatusest vahetamata kett.
Selline pump ise on odav ja neid liigub ka kasutatuna.

Oluliselt kallimaks läheb selline koonerdamine RVP kestas oleva variandi puhul. Sellist tandempumpa leida pole lihtne. Samas ei lõhu sellekokkujooksmine muud, kui genekarihma - mootor ise jääb terveks (kui just autojuht oma ignorantsuses plokikaant kõveraks ei keedaRolleyes).


RE: w124 Touring 3,0d Mis juhtub kui taguamordi süsteemist õli väljas. - vana-lõõts - 05-08-2011

(05-08-2011, 08:21 AM)v6sa Kirjutas: Otsingut sa kasutada ei armastaIcon_mad

Saba lastakse sorgu siis, kui vedrud on väsinud (või puruks). Tühja auto koorma kannavad vedrud kenasti ära. Aga pole amortisatsiooni - vähehaaval pumbatakse amordist õli välja ja asemele ronib õhk. Mida pole üldse lihtne sealt kätte saada... Sõita on ilma tagaamortideta üsna huvitavNod

Pump pahandab kohe kindlasti. Sellel peaks olema nukkvõlli otsast käitatav pump - seal ei juhtu eriti midagi. Lamellid kuluvad ära ja enam ei pumpa. Kehvemal juhul tuleb mõni lamell pesast lõpuks välja ja kiilub pumba kinni. Teoorias käib nõks ja ülekandetihvt katkeb. Praktikas võib osutuda nõrgimaks lüliks hooldamatusest vahetamata kett.
Selline pump ise on odav ja neid liigub ka kasutatuna.

Oluliselt kallimaks läheb selline koonerdamine RVP kestas oleva variandi puhul. Sellist tandempumpa leida pole lihtne. Samas ei lõhu sellekokkujooksmine muud, kui genekarihma - mootor ise jääb terveks (kui just autojuht oma ignorantsuses plokikaant kõveraks ei keedaRolleyes).

Nüüd on pilt sellge ja aitüma täpse vastuse eest.Sain nüüd toru vahetatud ja kõikk OK õhutada oleks veel vaja.
Tervitused vana-lõõts.