Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus?
#1
Tere.Juhtub ikka minu autoga imelikke asju,täna sõitsime autoga koju ja spideomeetri seier lihtsalt kukkus nulli,ei jookse ka kilomeetrite numbrid Sad millest see nüüd võis tekkida? Kas sellel autol on elektrooniline spideomeeter?
Vasta
#2
Ei, trossiga spido.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
(23-05-2011, 07:16 PM)Laur Kirjutas: Ei, trossiga spido.
Aga et siis kust peaks viga otsima?
Vasta
#4
(23-05-2011, 07:22 PM)tarmi20 Kirjutas:
(23-05-2011, 07:16 PM)Laur Kirjutas: Ei, trossiga spido.
Aga et siis kust peaks viga otsima?
Veaks katkine tross!
Vasta
#5
Vahetasin kasutatud/kerve trossi vastu välja,keerasin ühe otsa siis spido ploki külge ja kanalis kruttisin teisest otsast mille tulemusel ka seier siis liikus.Panin siis kanalis ka teise otsa kinni,põhjakate alla tagasi,proovisime sõitta kuid ei midagi- kiirust ikkagi ei näidanud. Nüüd küsimus,et kuidas see trossi ots sinna pesasse pannakse,kas lihtsalt lükkan ta sinna nii palju kui jõuan ja kõik või kas saab selle pesa sealt välja ka võtta et näha kas ulatub trossi ots korralikult sinna - et ei peaks peale igat ühendamist proovisõidule minema? Äkki keegi on enda autol vahetanud ja oskab rääkida töö protsessi/kulgu?
Vasta
#6
Käikukasti küljes peab tross olema stopperdatud, selleks on seal 6mm polt 10mm võtmele, kui see polt puudu siis ei jäägi tross kasti külge pidama. Trossi jämedam osa peab minema täielikult kkasti sisse.

Vasta
#7
(26-07-2011, 11:14 AM)V@hh Kirjutas: Käikukasti küljes peab tross olema stopperdatud, selleks on seal 6mm polt 10mm võtmele, kui see polt puudu siis ei jäägi tross kasti külge pidama. Trossi jämedam osa peab minema täielikult kkasti sisse.
Jah see polt on olemas ja keerasin ta kinni aga ilmselt siis saab ainuke viga olla,et tross ise pole korralikult lükatud sinna pesasse sisse kuigi pressisin teist jõuga sinna,ju siis jõudu vähe Icon_lol
Vasta
#8
Kõige lihtsam on proovida spido küljest ots lahti võtta ja proovida trossist keerata. Kui kastipool on tross kinni nagu vaja siis spido poolsest otsast keerata ei anna.

Vasta
#9
reduktor võib ka peetis ollaIcon_confused
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#10
(26-07-2011, 12:08 PM)V@hh Kirjutas: Kõige lihtsam on proovida spido küljest ots lahti võtta ja proovida trossist keerata. Kui kastipool on tross kinni nagu vaja siis spido poolsest otsast keerata ei anna.
Spido poolsest otsast keerata küll ei saanud,proovisin seda pintsettidega.
(26-07-2011, 12:15 PM)joristaja Kirjutas: reduktor võib ka peetis ollaIcon_confused
Ja kuidas seda kontrollida koduste vahenditega?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 215 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 176 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 411 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 250 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 323 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,941 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 417 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 682 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 770 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 549 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne