Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? (/showthread.php?tid=23098)



W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - tarmi20 - 23-05-2011

Tere.Juhtub ikka minu autoga imelikke asju,täna sõitsime autoga koju ja spideomeetri seier lihtsalt kukkus nulli,ei jookse ka kilomeetrite numbrid Sad millest see nüüd võis tekkida? Kas sellel autol on elektrooniline spideomeeter?


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - Laur - 23-05-2011

Ei, trossiga spido.


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - tarmi20 - 23-05-2011

(23-05-2011, 07:16 PM)Laur Kirjutas: Ei, trossiga spido.
Aga et siis kust peaks viga otsima?


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - tarmi20 - 05-06-2011

(23-05-2011, 07:22 PM)tarmi20 Kirjutas:
(23-05-2011, 07:16 PM)Laur Kirjutas: Ei, trossiga spido.
Aga et siis kust peaks viga otsima?
Veaks katkine tross!


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - tarmi20 - 26-07-2011

Vahetasin kasutatud/kerve trossi vastu välja,keerasin ühe otsa siis spido ploki külge ja kanalis kruttisin teisest otsast mille tulemusel ka seier siis liikus.Panin siis kanalis ka teise otsa kinni,põhjakate alla tagasi,proovisime sõitta kuid ei midagi- kiirust ikkagi ei näidanud. Nüüd küsimus,et kuidas see trossi ots sinna pesasse pannakse,kas lihtsalt lükkan ta sinna nii palju kui jõuan ja kõik või kas saab selle pesa sealt välja ka võtta et näha kas ulatub trossi ots korralikult sinna - et ei peaks peale igat ühendamist proovisõidule minema? Äkki keegi on enda autol vahetanud ja oskab rääkida töö protsessi/kulgu?


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - V@hh - 26-07-2011

Käikukasti küljes peab tross olema stopperdatud, selleks on seal 6mm polt 10mm võtmele, kui see polt puudu siis ei jäägi tross kasti külge pidama. Trossi jämedam osa peab minema täielikult kkasti sisse.


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - tarmi20 - 26-07-2011

(26-07-2011, 11:14 AM)V@hh Kirjutas: Käikukasti küljes peab tross olema stopperdatud, selleks on seal 6mm polt 10mm võtmele, kui see polt puudu siis ei jäägi tross kasti külge pidama. Trossi jämedam osa peab minema täielikult kkasti sisse.
Jah see polt on olemas ja keerasin ta kinni aga ilmselt siis saab ainuke viga olla,et tross ise pole korralikult lükatud sinna pesasse sisse kuigi pressisin teist jõuga sinna,ju siis jõudu vähe Icon_lol


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - V@hh - 26-07-2011

Kõige lihtsam on proovida spido küljest ots lahti võtta ja proovida trossist keerata. Kui kastipool on tross kinni nagu vaja siis spido poolsest otsast keerata ei anna.


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - joristaja - 26-07-2011

reduktor võib ka peetis ollaIcon_confused


RE: W124 250D 92a(aut.) -spideomeetri seier kukkus? - tarmi20 - 26-07-2011

(26-07-2011, 12:08 PM)V@hh Kirjutas: Kõige lihtsam on proovida spido küljest ots lahti võtta ja proovida trossist keerata. Kui kastipool on tross kinni nagu vaja siis spido poolsest otsast keerata ei anna.
Spido poolsest otsast keerata küll ei saanud,proovisin seda pintsettidega.
(26-07-2011, 12:15 PM)joristaja Kirjutas: reduktor võib ka peetis ollaIcon_confused
Ja kuidas seda kontrollida koduste vahenditega?