Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124 Sooja mootoriga ei tööta korralikult
#1
Mure siis järgmine, sümptomid meenutavad natuke kasutaja KAIT probleemi, et kui moto (90-a rida kuus, mehaaniline pritse peaks vist olema) saavutab norm. töötemperatuuri, kaob jõud ära, õlirõhk hakkab tühikäigul kõikuma, tühikäigul puterdab, kui sõites järsult kiirendada, tõmbab nagu 3-4 sekundik hingest kinni ja siis alles võtab veo taha jne. Külma motoga on kõik ok.

Lugesin Vana Foorumi teemasid, seal oli kasutajal Johhny Walker vms kunagi analoogne probleem olnud, kuid lahenduseni seal ei jõutud või seda lihtsalt ei kajastatud, kahjuks.

Olen käinud mitmetes töökodades ja elektrikute juures, isegi Pärnu Mercedes-Benz esinduses, kuid põhjust ei oska keegi leida, probleem selles, et viga ei ole püsiv, kord on, kord mitte.

Vahetatud küünlajuhtmed, küünlad, jagajakaas, bensafilter, pihustid vaadati üle, kaks paagitäit olen sõitnud bensalisandiga, tolku ei midagi...

On kellelgi arvamusi/kogemusi?

Kusagilt kuulsin, et selist asja võib põhjustada temperatuuri andur, kuid b varuosa kataloog näitab ainult ühte (odavat) andurit, mis arvatavasti näitab armatuuris olevat jahutusvedeliku temp.-i. Kus võiks asuda see teine temp. andur, mis regullib kütte segu vms ja kust seda saada?


  
Vasta
#2
On meh. pritse lambdaga ja ka ilma, kumb on?
Vasta
#3
Heinar Kirjutas:On meh. pritse lambdaga ja ka ilma, kumb on?

Lambdaga, kuid see sai ka mingi aeg tagasi vahetatud...lambda ei tohiks sellist jama tekitada, pidavat ainult kütusekulule mõjuma, kuid ega ma täpselt ei tea kah.
Vasta
#4
lamda võib vabalt mootori puterdama panna kontrolli seda
Vasta
#5

Näppisin täna temperatuuri anduri pistikuid, kui ühe otsaga pistiku tagant ära võtad (peaks olema see, mis näitab salongis jahutusvedeliku temp-i), ei juhtunud midagi, kuid kui selle viimase püta juures asuva neljaotsalise pistiku puterdades töötavalt motolt lahti ühendada, hakkab auto normaalselt tööle...kuid minek ei ole ikkagi õige, kuid vähemalt moto töötab normaalselt ja lahtise pistikuga sõites pole veel siiamaani neid eelnevaid sümptomeid esinenud, va jõuetus. Sellest võiks nagu järeldada, et seesama andur võibki peetis olla, loodan, lähen uurin kui palju too esinduses maksta võib, kui väga kallis on, peaks vist ennem kusagile romulasse proovima minema.

Ei tea kas see, kui pistik tagant ära on ja hetkel mingi aeg sõita midagi tuksi ei keera v?

NB! Külma motoga lahtise pistikuga tööle ei saa!

Vasta
#6
teema on küll väga vana, kuid küsiksin ikka, kuna mul täpselt sama jama hetkel käimas. et mis sellest jamast siis lõpuks sai, lahens kuidas?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 408 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
  Dünaamilised istmed ei tööta Delsol 5 370 16-03-2024, 07:37 PM
Viimane postitus: v6sa
Wink W212 Signaal ei tööta Sander1990 3 220 26-02-2024, 01:06 PM
Viimane postitus: PaulE
  W211 Kesklukk ei tööta Peter 8 669 03-06-2023, 07:05 PM
Viimane postitus: meego
  Ei puhu sooja salongi Olyamed 1 508 17-12-2022, 01:13 PM
Viimane postitus: vreps
  w211 e270cdi ei puhu sooja margojmi 10 757 04-12-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: margojmi
  w212/S212 350CDI raputus/väristamine hommikul külma mootoriga mersik95 7 1,626 10-04-2022, 08:46 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 Kesklukk, süüde ei tööta. Peter 10 1,341 20-10-2021, 11:55 AM
Viimane postitus: vreps
  W211 universaali tagatuled ei tööta Rait 0 1,377 22-08-2020, 10:25 AM
Viimane postitus: Rait
  W210 parem tagumine elektriaken ei tööta Jacky 13 6,338 14-03-2019, 04:46 PM
Viimane postitus: Eero_S



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne