Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 350Td pöörded ja käigud
#1
Tere, kuna soetasin omale just mõned päevad tagasi 350td W140 automaat, siis seoses sellega on mõningad küsimused tekkinud, kui sõidan näiteks 90km/h ja lasen hoo umbes 60 - 70 km/h ja sealt uuesti kiirendama ülespoole, siis nagu poleks autol minekut, nagu tahaks madalamat käiku, kuid seda masin ei tee nagu alati ja siis tundub jube uimane.
Kui kõrged peaksid olema tühikäigu pöörded, mul 600 - 700 pööret minutis ja lõnksub nagu, ei käi ühtlaselt. Kas tühikäigu pöördeid saab reguleerida kuidagi kusagilt.
Se kiirendamise asi on kindlasti natuke seotud ka sellega et omasin ennem w126 5,0 v8 mootoriga isendit, kuid natuke nagu tundub et asi ikkagi uimane liialt, eriti veel et nagu mootori käik pole kah kõige ilusam minumeelest. Ning kui ükspäev tuttav järgi sõitis siis ütles et haises kah mu auto, tal oli vingu hais salongis.
Et kellel sama mootoriga isend või kes muidu targemad, nende abisõnad ja asjad on teretulnud.
Vasta
#2
Kui vajutad gaasipedaali põhja siis vahetab madalama käigu . Pedaali all lõpus lüliti mis selle esile kutsub . Teine mõte uimasuse kohta on see et turbo ei tööta sul ,sest turboga on kiirendus ilma pedaali põhja vajutamata minuarust päris hea . Endal turbo tuksis hetkel ja ega mööda kellestki sõitma ei kipu kui just 60-ga ei sõideta. Pöörete ja tomu kohta ei oska kosta ,seda peaks asjatundjatele näitama .
Vasta
#3
Kas turbo saab nii teha et vahest töötab ja vahest ei tööta, viimased päevad on nagu auto täitsa normaalselt liikunud. Palju sinu autol tühikäigu pöörded on kohapeal käies.
Nüüd olen avastanud et hommikul auto käima pannes käib mingi aja jube ilusti ja vaikselt, ja umbes minuti möödudes hakkab lonkama ja lõnksuma.

(03-12-2010, 09:20 PM)topka2 Kirjutas: Kui vajutad gaasipedaali põhja siis vahetab madalama käigu . Pedaali all lõpus lüliti mis selle esile kutsub . Teine mõte uimasuse kohta on see et turbo ei tööta sul ,sest turboga on kiirendus ilma pedaali põhja vajutamata minuarust päris hea . Endal turbo tuksis hetkel ja ega mööda kellestki sõitma ei kipu kui just 60-ga ei sõideta. Pöörete ja tomu kohta ei oska kosta ,seda peaks asjatundjatele näitama .
Vasta
#4
Turbo nagunii eriti ei lae kui pöörded on madalad. Ma ei kujuta ette kui tuksis peab üks turbiin olema, et ta ei töötaks üldse.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#5
(01-12-2010, 11:07 PM)laskarpoiss Kirjutas: Tere, kuna soetasin omale just mõned päevad tagasi 350td W140 automaat, siis seoses sellega on mõningad küsimused tekkinud, kui sõidan näiteks 90km/h ja lasen hoo umbes 60 - 70 km/h ja sealt uuesti kiirendama ülespoole, siis nagu poleks autol minekut, nagu tahaks madalamat käiku, kuid seda masin ei tee nagu alati ja siis tundub jube uimane.
Kui kõrged peaksid olema tühikäigu pöörded, mul 600 - 700 pööret minutis ja lõnksub nagu, ei käi ühtlaselt. Kas tühikäigu pöördeid saab reguleerida kuidagi kusagilt.
Se kiirendamise asi on kindlasti natuke seotud ka sellega et omasin ennem w126 5,0 v8 mootoriga isendit, kuid natuke nagu tundub et asi ikkagi uimane liialt, eriti veel et nagu mootori käik pole kah kõige ilusam minumeelest. Ning kui ükspäev tuttav järgi sõitis siis ütles et haises kah mu auto, tal oli vingu hais salongis.
Et kellel sama mootoriga isend või kes muidu targemad, nende abisõnad ja asjad on teretulnud.
Pigem viga on kõrgsurve pumbas plunserid või mis iganes on kulunud
Esivedu on lastele
Nelikvedu on naistele
Tagavedu on meestele
Vasta
#6
350 diislil on veel see kummaline süsteem mis töötav vaakumiga ja reguleerib turbo rõhku. Kui see klapp mis turbo sees on jääb lahtises olekus kinni siis kah turbo ei tööta, või töötab väga nõrgalt. Seal on terve kupatus klappe ja vaakumeid õhufiltri ja parema tule vahel. Kui enda auto soetasin oli kõik see asi ripakil ja ei töötanud Turbo klapp avatud asendis kinni jäänud. Mootori pöörded tühikäigul kõikusid siia- sinna ja tossas kah pealekauba. Ma ei ole selle süsteemi mõttekusest ja tööpõhimõttest siiani aru saanud. Kakkusin oma autol kogu selle kupatuse maha. Samuti võtsin ära kõrgsurvepumbalt pistiku juhtmega mis pidi mingitmoodi pöördeid hoidma. Peale seda jäid pöörded stabiilseks, tuli veidi ainult tühipöördeid veidi tösta reguleerimispoldist pumba otsas.
Samuti tuli jõud tagasi ja kadus tossamine ära. Ülevaatusel tossu mõõtmisel ülevaataja ütles et näitajad väga head Icon_biggrin

Vasta
#7
Wastegate oli siis lahti jäänud jah. Mul ühel autol ka juhtus selline asi aga sain ta kinni ja sõidab juba teist aastat. Nüüdseks juba kellegi teise käes.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#8
(04-12-2010, 02:29 PM)V@hh Kirjutas: 350 diislil on veel see kummaline süsteem mis töötav vaakumiga ja reguleerib turbo rõhku. Kui see klapp mis turbo sees on jääb lahtises olekus kinni siis kah turbo ei tööta, või töötab väga nõrgalt. Seal on terve kupatus klappe ja vaakumeid õhufiltri ja parema tule vahel. Kui enda auto soetasin oli kõik see asi ripakil ja ei töötanud Turbo klapp avatud asendis kinni jäänud. Mootori pöörded tühikäigul kõikusid siia- sinna ja tossas kah pealekauba. Ma ei ole selle süsteemi mõttekusest ja tööpõhimõttest siiani aru saanud. Kakkusin oma autol kogu selle kupatuse maha. Samuti võtsin ära kõrgsurvepumbalt pistiku juhtmega mis pidi mingitmoodi pöördeid hoidma. Peale seda jäid pöörded stabiilseks, tuli veidi ainult tühipöördeid veidi tösta reguleerimispoldist pumba otsas.
Samuti tuli jõud tagasi ja kadus tossamine ära. Ülevaatusel tossu mõõtmisel ülevaataja ütles et näitajad väga head Icon_biggrin


Kas eemaldasid kõik need klapid ja vaakumvoolikud mis olid õhupuhasti ja tule vahel? Kus asub se juhe pumba juures mille lahti võttsid ja kust täpsemalt saab tyhikäigupöördeid reguleerida? Oleks abiks teada, hakkan homme valges sellega tegelema, mul kah tossab, kardan et sama teema.
Suured tänud ette juba.
Vasta
#9
See pöörete hoidmine on w124 300D puhul sama ja nii lihtne systeem, et milleks see maha lõhkuda?
Ilmselt mõni pistik must või temperatuuri andur õhtal.
Hoiab ilusti pöörded ühtlased kui mootor vaba käiguga töötab, muidu kohe langeksid kui käigu sisse paned või kondi kompressor rakenduks.

Nagu 30a. tagused kolhoosi luksepad, kui automaat kaitse välja pekasab siis puukiil vahele ja remonditud...Retard
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Nonii, sai siis õues veits pusitud nende vaakumi asjadega ja pööretega. Vaakumid ja asjad õhulugeja ja tule vahel sai üle vaadatud, kaks otsa olid lahti, oleks jube hea kui keegi saaks mingi joonise või pildi ülesse panna siia et kuidas need voolikud seal peaks olema originaalis, pistikud (3tk) sai puhastatud. ja üks vaakum voolik mis läheb sealt nende klappide juurest mööda parema tiiva äärt tahapoole, lõpeb lihtsalt paremal pool enne salongi kusagil seal ära, must plast toru peenike, algab sealt klappide juurest kolmikust, siis mingi filter ja siis veel umbes 40cm ja lõpeb. Pöördeid sai tõstetud sooja mootoriga 800 peale umbes, käik läks autol paremaks natukene, kuid haiseb ja ajab kerget sinist ikka koguaeg, õhufilter ka suht must ja kole, kloppisin teda kuid peab selle uue ostma, hetkel poed kinni olen soomes. siin pühad.
Veel leidsin sealt paremast murgast sellise peenikese helelillat värvi plast toru, ilmselt mingi vaakum, kus se käia võiks huvitav? ots oli tal samasugune nagu sellel vaakumvoolikul mis salongifiltri korpuse külge mineval vaakumvoolikul.
Jube sogane jutt võibolla, kuid ei oska paremini sõnastada seda kompotti. Ehk keegi saab aru ja aitab nõuga, oleks suureks abiks.
Vasta
#11
Nüüd sõitmas käies kui mootor korralikult soojaks käis ei tulnud summutist enam grammigi sinist ega halli ega musta, kuid auto on kuidagi jube uimane, ennem oli nagu erksam kõvasti. pöördeid reguleerisin sealt kõrgsurve pumba salongipoolsest otsast pumba pealt, 13 mutter lahti ja 8 võtmega keerasin polti nagu lahtisemaks umbes yhe tiiru, nüüd soojast peast 800 umbes. Avastasin veel kütuse filtri juurest ühe lahtise pistiku otsa, kuid kuhugi seda panna ei oska, pole kohta lihtsalt. Aga jah põhimure ikka et miks ta uimane on. Peaks ikka kah äkki proovima need kõik vaakum jamad eemaldada korra, et vaadata mis teeb, siis teab kus viga on.
Vasta
#12
Mis on "Wastegate" kus asub ja kuidas kontrollida et on lahti jäänud, ja kui on siis kuidas kinni saab. Kas peab olemagi koguaeg kinni. Vabandan lollide küsimustega, kuid alles esimene diisel sõiduk mul ja alles õpin nende hingeelu tundma, bensukad on nagu kõvasti selgemad.
Vasta
#13
Tõstatan vana teema ülesse jälle, nüüdseks autol vahetatud plokikaane tihend ja muu sinna kuuluv, kaas lihvitud jne. Auto käib ilusti, ei suitse ja ei tahma, turbo ise enesest on korras, kuid esineb selline viga et algul kiirendab 2-7 korda, kuidas kunagi ja siis uimane, turbo nagu tagant ära, kui jätan seisma ja panen uuesti käima, siis jälle kiirandab algul mingi aeg ja jälle sama jama. Se teema on kusagilt mulle kõrva jäänud et mingi andur või ajam või klapp või midagi sellist on läbi sellisel juhul, kes teab palun ütelge selle asja nimetus mis läbi on, saab uue tellida, diagnost ei pidanud seda viga näitama. Võibolla panen ka teemaga väga puusse hetkel, kuid loodan et mitte, kui jah, siis ärge kurjaks saage. Icon_redface
W140 350td 97a.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 488 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 347 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 530 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 400 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 972 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,369 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,084 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,058 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,329 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees
  1993 W140 CL500 heitegaasid tanelro 4 2,660 06-09-2020, 05:02 PM
Viimane postitus: tanelro



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne