Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124 300D uudishimu/nõuanne
#1
Olemas 124 92a. 300D 83kw.
1. Küsimus uudishimu kohta; mis on ja kas oluliselt vajalik üle mootori tagaosa olev kuuenda silindri väljalaset ja sisselaset ühendav toru, mille sisselaskepoolses osas ka vaakumregulaator?

2. Soovin Tartus leida asist ihutohtrit sellele 124-le. Kas oskab keegi kedagi soovitada?

Tänud aitamast.
Ei toeta saksa täpsusega igasugu eeskirjade ja reeglite järgimist! Ennast saab teostada väärikamal moel, Darwin`it häbistamata.
Vasta
#2
Kas see pole mitte egr? Vajalik on see ainult rohelistele, auto käib ilma selle jamata paremini. Sellega suunatakse osa töötanud gaasidest uuesti läbi silindri.

Tartus ilutohtrit ei tea, aga kesk-eestis 80 km Tartust on asja võimalik siluda.

(28-12-2010, 10:05 PM)abt Kirjutas: Olemas 124 92a. 300D 83kw.
1. Küsimus uudishimu kohta; mis on ja kas oluliselt vajalik üle mootori tagaosa olev kuuenda silindri väljalaset ja sisselaset ühendav toru, mille sisselaskepoolses osas ka vaakumregulaator?

2. Soovin Tartus leida asist ihutohtrit sellele 124-le. Kas oskab keegi kedagi soovitada?

Tänud aitamast.
Vasta
#3
EGR on ka vajalik külma mootori ühtlasemaks käimiseks. mina seda välja vahelt ei viskaks.
Autoremont tartus
5015578

asukoht
Vasta
#4
(29-12-2010, 07:04 PM)einar Kirjutas: EGR on ka vajalik külma mootori ühtlasemaks käimiseks. mina seda välja vahelt ei viskaks.

Kas oleksid nii hea ja seletaksid oma väite lahti? Mil viisil aitab põlenud gaaside juhtimine sisselaskesse stabiliseerida külma mootori ebaühtlast küttesegu?

Ainus positiivne efekt võiks olla põlenud gaaside soojusest saadav sisseimetava gaasitemperatuuri mõningane tõus, kuid mulel tundub see natuke kahtlane.

Koormuse all põletab mootor puhtamalt küll, kui EGR toimib ettenähtud viisil. Kuid mootori enda tööks seda veaaldist süsteemi vaja pole. Pigem on see üsna tõenäoline vea allikas. Enamus vanemaid masinaid sõidab ilma selleta üsna edukalt.
Vasta
#5
Tervitused ja Head Uut!Smile

Kas selle EGR-i kohta diislil on ka kusagil pikemat juttu või infot?
Selle eemaldamine vist vajab pisut eelteadmisi, mitte et punn ette ja juhtmed lahti?
Ei toeta saksa täpsusega igasugu eeskirjade ja reeglite järgimist! Ennast saab teostada väärikamal moel, Darwin`it häbistamata.
Vasta
#6
(02-01-2011, 11:32 AM)abt Kirjutas: Tervitused ja Head Uut!Smile

Kas selle EGR-i kohta diislil on ka kusagil pikemat juttu või infot?
Selle eemaldamine vist vajab pisut eelteadmisi, mitte et punn ette ja juhtmed lahti?

me ühel peugotil võtsime hammakad seest välja EGR ise jäi vahele ja asi töötas laitmatult, eelnevalt olime neid vahetanud juba paar tükki ja mitmeid kordi puhastanud.
Vasta
#7
(02-01-2011, 12:48 PM)kaido Kirjutas: me ühel peugotil võtsime hammakad seest välja EGR ise jäi vahele ja asi töötas laitmatult, eelnevalt olime neid vahetanud juba paar tükki ja mitmeid kordi puhastanud.

Kuidas aru saada, et on vaja puhastada?
Vasta
#8
Head uut ilma egr`ita aastat!
Põhimõtteliselt ongi nii, et punnid igale poole ette. Gaasihoovastiku küljest ühenda lahti, väljalaske juurest punn ette, sisselaskele punn ette (korralikult ja tihedalt), vaakumitele kah punnid ette. Ja halvemaks ei lähe mitte midagi, võibolla kasvab 10 a jooksul 1 rohulible vähem.


(02-01-2011, 11:32 AM)abt Kirjutas: Tervitused ja Head Uut!Smile

Kas selle EGR-i kohta diislil on ka kusagil pikemat juttu või infot?
Selle eemaldamine vist vajab pisut eelteadmisi, mitte et punn ette ja juhtmed lahti?
Vasta
#9
(02-01-2011, 04:09 PM)hannes_s Kirjutas:
(02-01-2011, 12:48 PM)kaido Kirjutas: me ühel peugotil võtsime hammakad seest välja EGR ise jäi vahele ja asi töötas laitmatult, eelnevalt olime neid vahetanud juba paar tükki ja mitmeid kordi puhastanud.

Kuidas aru saada, et on vaja puhastada?

Uuematel autodel läheb mootor avarii reziimi kui EGR ei tööta korralikult. Sellepärast on ka diislitel õhukulu lugeja. Kui EGR avatakse, tahab mootori tööd juhtiv "aju" näha õhukoguse vähenemist, kui seda umbse EGRi pärast ei juhtu ettenähtud kogustes, siis tõmmatakse mootori jõud maha.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 611 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 742 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,457 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,335 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 5,907 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,071 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 4,812 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 300D roolivõimu pump ragiseb Poisike 1 2,086 02-09-2017, 07:23 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,656 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,600 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne