Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W 210 1999 a. külgtuules "ujub"
#21
(28-04-2008, 10:22 AM)taadu Kirjutas: Autoks siis MB E 220 CDI. Servises kontrollitud veeremik ja samuti teostatud täielik kontroll sillastendis . Ei ainsatki viga ega hälvet ei esi- ega tagasilla reguleeringutes. Kuskil ei kolise ega lõtku. Vaikse ilmaga sõidab kui siidi, hoia näpuga roolist ja naudi sõitu. Rehvid all tehase soovituslikud s.t 215/ 55/16 pikimustriga ja täiesti normaalses kuluvuses. Rõhud kontrollitud samuti. Probleem tekkib tugevas külgtuules või pikirööpas kus auto lausa tuntavalt hakkab ise sõidutrajektoori otsima. Ei oska enam kust viga otsida. 90 sõites elab üle aga EL kiirteedel tugevas külgtuules lausa tegemist et sõidurajal püsida. Auto lihtsalt tantsib ühest raja servast teise. Oskab keegi nõu anda, soovitada? Iga viide teretulnud.
SRY kui teema juba kuskil üleval aga ma lihtsalt ei leidnud

Kas teema algataja leidis vastuse oma probleemile.Endal samade sümptomitega c klass 203 aastast 2003.Olen lasknud veermiku kontrollida kahes erinevas kohas ja sillastend tehtud kahes erinevas kohas.Kõik pidavat korras olema.Ei oskagi enam midagi ette võtta.Kui on kellegil ideid või soovitada head remondi kohta kus vea kõrvaldada saaks,oleks väga tänulik.
Vasta
#22
Tänaseks päevaks probleemi enam ei ole. Samuti ei oska üheselt öelda mis aitas.
Lesvenis lasin tagasillal mõned puksid profülaktika mõttes ära vahetada.
Uued rehvid taga all
Päris palju mõjus rehvide surve langetamine. (Tavaliselt ma hoidsin veidi kõrgemat rõhku, kuskil 2,4 aga nüüd 2,1. Ei oska ka öelda miks, et stabiilsem ta on)

Ükski kontroll pole kuskil tuvastanud mingeid lõtke ja silla seadistusi nii ees kui taga olen iga aasta kontrollinud. Näitudes muutusi pole tuvastatud - minul aastane läbisõit kipub ka alla 20 000 jääma.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#23
(12-07-2010, 10:01 AM)taadu Kirjutas: Päris palju mõjus rehvide surve langetamine. (Tavaliselt ma hoidsin veidi kõrgemat rõhku, kuskil 2,4 aga nüüd 2,1. Ei oska ka öelda miks, et stabiilsem ta on)

Olen sama täheldand, viimati lasin ka 2,5 -> 2,1 (peale rehvivahetust) ja nagu oleks tõesti stabiilsem, rääkimata sellest, et kõvasti pehmem. Eelmistega olen ikka 2,5'ga sõitnud.
Vasta
#24
igasuguste anomaaliate otsimise käigus sõitsin pea 300 km 124 alt võetud ratastega mis on mõõdus 225-40-17, minu omad 215-55-16, ja nagu auto oleks ära vahetanud mitte rattad. ei kiskunud, ei ujunud, ei põrutanud jne. samas see kes sõitis minu ratastega kirus ja vandus -mis kuradi rattad sul on, nagu sillad oleks kõik peetis, kõik kivikesed ja konarused mida ta enda ratastega ei tunnegi, luges minu omadega ära. nagu puust rattad aga samas kui sattus mõni auk siis oli auto olnud vedel nagu silla puksid oleks kõik läbi. rõhud mõlemal 2,2 minu rehvid kumho, teised barum

aga põhi probleem jäi tuvastamata
Vasta
#25
(24-04-2010, 05:53 PM)madis368 Kirjutas:
(30-04-2008, 10:46 PM)väikemees Kirjutas: Ülevaatusel... Lasin ka sillad kunagi ülevaadata, sillaremondis oli tööd rohkem kui sillaloksutajaga leidsid. Ei leia nad kõike!
Karta on,et mõni puks läbi, pesa kulunud.

Mul käis verdu vasta stabika varrast, ei pandud nagu nägemagi TÜV-s.
eks nad teenivad nii või naa samapalju, lihtsam on mitte märgata.

Sai nädalavahetusel autoall tuhnitud ja veendusin et vähemalt üks tagumise poolraami puksitest on oma elu ära elanud, eks teistega ole samamoodi. tõenäoliselt sellepärast ka see ujumine.
Kuna külavahel nüüd enamus sõitmist, siis ei häiri, aga eks kunagi tuleb nende pukside vahetus ette võtta.

Üks tark teadis rääkida, et nende pukside vahetus on suurem nöök(poldid pidid puru minema, sest on kinni roostetand ja lahti ei saa muudmoodi), mida ise ette vütta ei tasu. oskab keegi seda kinnitada?
Vasta
#26
Kui sul tõstuk on siis võid ise ka teha, kanalist on küll paras nöök.
Pead veel rakise tegema millega uus puks põhjani sisse saada.
Soovitan kogemustega servise poole vaadata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#27
Milles võiks olla probleem, kui kickdowni ajal suurema kiiruse pealt nagu kergelt taga õõtsuma lööb? ...mitte oluliselt aga tunne on selline nagu vajutaks vedrud kõvasti vastu maad ja kisuks ühele poole (eeldatavasti siis sinna poole, mida pidi kardaan-reduktor jms liiguvad..)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W 210 1996: Kuidas Tõhusalt Lahendada Käivitamisprobleeme? karsus 1 164 18-11-2023, 09:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  210 uksed Lehetu7 2 614 14-04-2021, 02:21 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W211 tee peal ujub. turbiin 16 9,850 11-06-2017, 01:19 PM
Viimane postitus: jsv
  ew 210 2001 aasta automaatikäigukasti õli w0w 1 2,512 11-04-2016, 02:50 PM
Viimane postitus: R129
  EW 210 2001 aasta käigu vahetamis probleem. w0w 3 3,551 03-04-2016, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  210 300 diisel ansip41 0 1,516 03-11-2015, 07:02 PM
Viimane postitus: ansip41
  K:W 210 2000.a.320cdi käivtus anomaaliad arcar 13 8,882 27-10-2015, 02:29 PM
Viimane postitus: arcar
  W210 E270 avantgard 2000a. tagasild ujub ?! kaitsik77 3 3,710 01-05-2015, 04:57 PM
Viimane postitus: kaitsik77
  S 210 hüdroamortide osade koodid? kriipspois 5 3,668 17-12-2014, 10:48 PM
Viimane postitus: kriipspois
  210 kardaani tugilaagri muhvi vahetus kraabus 0 1,770 27-09-2014, 02:44 PM
Viimane postitus: kraabus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne