Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3,5 TD tühikäigul töötamine nn laksudes?
#21
Kindluse mõttes katsun surved ka mõni õhtu ära mõõta,et oleks kindel...

Ega kellelgi ei ole mõnda vana pihusti korpust 350td oma üle?Saaks sellest kompressiooni mõõtjale otsa teha, mul komplektis millegipärast just sellist njeetuIcon_rolleyes
Vasta
#22
Küünla august poleks lihtsam?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#23
(23-09-2010, 01:20 PM)Laur Kirjutas: Küünla august poleks lihtsam?

Küünlad on nii hästi sisselaske alla ära peidetud ,et ei saa ligi (kui just kollet maha ei kisu Smile)
Vasta
#24
Vbolla midagi leiaks, kuid pole kindel millised pihustid on 3,5 mootoril.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#25
Ma katsun õhta pihustid maha kiskuda ja homme nt ühe kaasa võtta, saaks võrrelda millise keermega seal siis on?
Vasta
#26
Nonii,sai 6hta siis lahti kakutud pealtpoolt.
Kuidas seda keti venimist ikkagi täpselt hinnata? Täna vaatasin ,et kui peale käimist kohe hammakast ketti t6sta, siis ...no mingi pool millimeetrit t6useb.Kui aga nats liigutada hammakat vasakule ja paremale ning siis uuesti proovida ketti t6sta,siis juba rohkem- nii kuni paar millimeetrit...Rolleyes

Üks tähelepanek veel, pihusteid maha kiskudes vaatasin pesadesse ja tundus 6-ndas silindris kuidagi märg seest kõik olevat,teised ilusad kuivad.Samas ei saa muidugi ka välistada nt disla tilkumist kolvi peale või miskit sellistRolleyes
Vasta
#27
(22-09-2010, 09:54 PM)foxman Kirjutas: ... arvati,et kõik on korras ning seda laginat teevad kulunud kolvid silindrites...

Kaalun siin vaikselt, millist dislakontorit oma uunikumiga tüütama hakata...
Kui Diislikeskus sellise teooriaga välja tuli, siis on nendega selge...Rolleyes

Sul vahepeal mingi lahendus tekkinud?
Vasta
#28
Teema suht vana ja foxmangi viimati aasta tagasi foorumis...
Kuid pihustiotste vahetusega on kuidas kunagi, mõnikord jääb kohe vait, mõnikord tahavad sisse töötamist ca paartuhat kilti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#29
Mootori silindrisurveid tuleb mõõta ca 80C juures. 603 mootoril on norm. rõhud 26-32 bar ja miinimum rõhk 18 bar. Siin on aga üks TÄHTIS nüanss. Silindrite erinevus ei tohi olla üle 3 bar. Kui on rohkem, siis hakkab mootor laksuma.

Vasta
#30
Põlemiskambrite teema (kõrgus) pidi ka Eesti motoristidele suht uus asi vist olema, kuigi MB remondijuhendites õiged mõõdud ja tehnoloogiad juba 80ndatel ära prinditud.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne