Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3,5 TD tühikäigul töötamine nn laksudes?
#1
Et uuriks teadjamate meeste käest,kas tühikäigul käimisel k6ik vanemad mb dislad käivad nn laksudes või näitab see,et miskit kulunud vms?
Kui pöördeid t6sta läheb kohe hääl ilusaks mahedaks.Pihustiotsad uued, vanadega oli sama värk.
Autoks 94 a 350td 110kw
Vasta
#2
korras mootor käib nagu bensukas st. pole mingit laginat. viga võib olla veninud ketis, mis on suht loogiline kui seda pole keegi varem vahetanud.
Vasta
#3
vot sulle kooki moosiga.kas seda keti kulumist annab kuidagi hinnata ka v6i miskit?nt t6sta hammakast vms?
Kas ketti annab kuidagi nii ka vahetada,et ei peaks poolt mootorit eest lahti kiskuma?Icon_rolleyes
Vasta
#4
Ma pole mingi diislispets ja võin väga rukkisse panna, kuid juttude järgi pidi vanemate diislite lagina peamine põhjus kõrgsurvepump olema.....Rolleyes
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Ja ka pihustite ebakorrektne pihustamine, ehk seadistamata pihustid võivad kaa põhjustada laginatSmirk
Vasta
#6
(14-09-2010, 11:07 PM)foxman Kirjutas: vot sulle kooki moosiga.kas seda keti kulumist annab kuidagi hinnata ka v6i miskit?nt t6sta hammakast vms?
Kas ketti annab kuidagi nii ka vahetada,et ei peaks poolt mootorit eest lahti kiskuma?Icon_rolleyes
jah, saab hinnata. tõsta ketti kahe lüli liitekohast, kui kett tõuseb hammaka suhtes juba 1mm siis oleks kindlasti aeg vahetuseks. mootorit ei pea laiali kiskuma, uus kett veetakse vana abil ülevalt sisse.

see ei pruugi sinu mootoril laginat tekitada, veninud ketiga mootor ei jookse kokku (üldiseltTongue), seega kui ei häiri siis ei pea puutuma. enda mootoris ära kasuta muu firma ketti kui see sama mis sees on ehk IWIS.
Vasta
#7
Laginat võivad teha:

Pump
pihustid ja nende kehv koostöö.
hüdrotõukurid
Vasta
#8
(15-09-2010, 12:34 AM)Renkju Kirjutas: Ja ka pihustite ebakorrektne pihustamine, ehk seadistamata pihustid võivad kaa põhjustada laginatSmirk

Nii see on ja nagu öeldud et vahetati pihustid siis polnud see kõige korrektsem töö, jäetud pritserõhk kontrollimatta või lohakalt tehtud.
Laginat põhjustab pihusti liiga kõrge pritserõhk. Heal juhul pikapeale võib lagin kaduda.

Vasta
#9
asi saab siis suuremas piiris olla nagu ma aru saan :

pihustid - ilmselt välistatud,kuna said uued otsad lastud just panna
kett - peaks siis korra klapikambrika maha võtma ja proovima nn t6sta ketti?
hüdrot6ukurid - need juba t6esti kaua ilmselt seal peal olnud
kõrgsurve pump seda pole ilmselt ka keegi kunagi vaadanud...

Veel üks tähelepanek muidu- hommikul kylma mootoriga käib mootor nagu siidi vaikselt nigu bensukas Icon_eek nats soojenedes aga kohe laksumine sees Icon_rolleyes A ja külmast peast on ideaalne ühtlane käik,soojenedes nats hakkab nagu lonkama


Pihustid sai lastud muidu Diislimeistris teha, seal vist tehakse suht korralikult loodan?Icon_rolleyes
Vasta
#10
Ei pretendeeri absoluutsele tõele aga üheks lagina põhjuseks on tühikäigu jaoks veidi varane sissepritsimisnurk. Sissepritse nurk on arvestatud mootoritel nende keskmiste pöörete juures sobivaimaks. Pöörete tõustes see probleem enamasti kaob. Mehhanilisel teel pole võimalik seadistada igale pöördevahemikule just sinna sobivat pritsenurka. UUtel mudelitel toimub sissepritse seadistus elektrooniliselt (CDI) ja seal seda probleemi ei esine.
Vanematel mudelitel (sama asi on tunda päris tervalt ka vanadel WW grupi diislitel) on võimalus plaginat vähenda kui sissepritse nurka seadistada hilisemaks. See tähendab üldjuhul võimsuse kadu ja suuremat kütusekulu suurtel pöörtel sõidul. Vanemad taadid mõned eelistavad jälle poka poka sõitu ja hilisemat sissepritsenurka.

/Muideks sama probleemiga maadlevad ka ülikõrge pöördelised bensiinimootorid, millede tühikäik on kangesti ebastabiilne/.

Kõik eelnev eeldab et ülejäänud mootor ja küttesüsteem on korras.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#11
Kõrgsurve pump teeb jah seda laginat.Soomes pidi mingi tüüp olema kes ehitab neid ümber ,et ta ei lagiseks ei tea võibolla eestis ka olemas.Aga seda viimast juttu ei oska kinnitada ,kas ka uus lagiseb.
Vasta
#12
Kõrgsurvepump teeb seda vanadusest ehk siis lihtsalt kulumisest, nii on mulle kõrva jäänud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
Krt, minu 300D (1987a w124) lagiseb samuti tühikäigul suht jubedalt.
Ise kujtasin sinisilmselt ette, et kui pihustiotsad ära saab vahetatud/regullitud, saab selle heaks...aga, kui sa ütled, et Diislimeister tegi, siis ...ma ei tea.

Tõukurid ja kett teevad ka muidugi mingit häält, aga see on teistsugune.

Muideks, ükspäev kuulsin lähedalt üht just saksast toodud 93a 300d-d käimas - 385000km oli kella peal, hooldusraamat seda ka kinnitamas (igal aastal kuni 2009a-ni oli vähemalt korra õli vahetatud).
Ja mootor oli TÄIESTI vait. Nii tühikäigul, kui pööretega.

Pisut isegi vaiksem, kui samas kõrval olnud 2006a 530 bemm oma mootorikatete ja pihustisummutite ja muu kaasaegse juraga...????

Ja tunduvalt vaiksem, kui sama hoovipüeal leiduv E280T (vist oli mingi 1994a)

Niiet ressurssi peaks olema, leiaks vaid õige asja üles.

P.S. Minu rümakat lähemalt kuulates tundub ikkagi, et pihustid lagisevad. Mitte pump, mis asub sisselaske all ja ei tohiks nii mootori pealt kuulda olla....Vähemalt, kui sisselaske peale vatitekk panna, siis midagi ei muutu.
Vasta
#14
Pumba regulaatori kulumisest võib muutuda prise nurk ja sellest tulenevalt mootori lagin, kuid pump ise ei lagise!!!
Kui just uued otsad ja pihustid kontrollitud võib see lagin mõne aja möödudes kaduda.
Võid proovida pisut süüdet hilisemaks keerata, nii, et ei lagise ja proovi sõita kas jäi tuimemaks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
et hüdrotõukurid panevad mootori lagisema-no see on midagi uut-tiksuma paneb mootori küll.
milleks keerata süüdet, kuidas sai süüde vahepeal paigast minna???? süüde võib vahepeal paigast minna kuna kett venib, kulub, millest tulenevalt süüde hakkab ujuma. kas sinu autol on see viga, seda ma ei tea.
väksest laginast tühikäigul järeldada et kõrgsurvepump on omadega õhtal-no ei usu. et pihusti otste vahetuse käigus mõni mustus, puru pihusti otsa vahele sai, on täiesti reaalne.
Vasta
#16
pihustite mustuse ma ilmselt välistaksin, sain nad koos kaitse korkidega ja v6tsin alles siis maha kui pihustid peal ning aeg oli torud kylge kruvida...
Leppisin kokku Diislimeistris,et viin auto siis ikkagi teisipäeval nende kätte, vaatame mis nad arvavad ikkagi spetsialistidRolleyes
ma ise panustaks k6ikide posti lugedes ilmselt ikkagi veninud ketile...aga eks järgmisel nädalal siis loodetavasti selguNod

a muuseas proovisin siis nurka ka keerata, soojast peast ikka sama lagin sees yksk6ik kui palju kuhugi keerata,kylmalt k6ik vaikne.
Vasta
#17
Nonii,nüüdseks auto jälle käes. Ja oh imet...täpselt sama hääl mis enneIcon_rolleyes Ühesõnaga arvati,et kõik on korras ning seda laginat teevad kulunud kolvid silindritesIcon_eek

Väga huvitav on asja juures aga see,et hommikul käima pannes käib nagu siidi 10-15sekundit! Täna vaatasin,et tagant tuleb mingil määral ka sinist suitsu kohapeal paarutades.
Kas saab asi olla nt pihustites ikkagi,olgugi,et need just uued pandud?Mootor lonkab ka soojastpeast.Aa..ja samas kui pöördeid ühtlaselt tõsta ning hoida,siis kergelt lonkamine on ikka sees.Karteris survet ega miskit sarnast pole. Mõistus hakkab juba otsa saamaConfused

PS kett sai vaadatud-korras.Ja pumpa spetsialist kuulas oma stetoskoobiga(?!) ja ütles ,et täitsa vaganeIcon_rolleyes
Vasta
#18
10-15 sec käib ta vaikselt sellepärast, et hõõgküünlaid hoitakse nii kaua veel järel peale mootori käivitumist.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
(22-09-2010, 10:40 PM)Laur Kirjutas: 10-15 sec käib ta vaikselt sellepärast, et hõõgküünlaid hoitakse nii kaua veel järel peale mootori käivitumist.

hmm...täitsa loogiline.Aga siiski, millele see siis viitab,kui loksuma hiljem sedasi hakkab? Mittetäielikult põlevale kütusele?Icon_rolleyes Ehk siis pihustid või surved kui ma õigesti aru saan?Icon_eek
Vasta
#20
kui lonkab ka siis millegipärast on mootori töö ebaühtlane, viimasena kahtlustaks pumpa, klapid, rõngad... ei oska ennustada, minu kunagisel olid mõlemad vead. Peale mootori remonti koos klapi lihvi, uute pihusti otste ja hüdrotõukurite vahetust käis kui siidi, loodetavasti käib siiani.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne