02-09-2010, 10:59 AM
(01-09-2010, 11:06 PM)reingsm Kirjutas:(01-09-2010, 10:09 PM)zeka Kirjutas: tegemist on automaat kastiga, kui panime mootor peale, siis selgus et kast asub 75mm kasugusel mootorist, kuna oli 3.0 R6 ja peale läks 2,5 R5 siis see 75mm ongi üks silinder, leidsin samasugune kardaan mis mulle oli vaja aga see oli suure muhviga, mull kahjuks väike muhv, mxtlesin et vahetan terve kardaan aga peale seda selgus et käigukasti ots ja reduktori ots on vaja ka vahetada, ja lihtsalt pikendasin kardaan, nädalavahetusel vahetsain bensuka kast diisel kasti vastu, nüüd kõik tomub nägu peab! Mingi küsimused võite esitada, vastan heameelega!Kas käppasid tõsta ei saanud ? Mootori küljel ju mitmed augud kuhu käpad panna.
126 diiseldamisel m103->om603 (3.0B -> 3.0D) läksid diislile bensuka käpad järgmistesse asenditesse võrreldes 124 algsete käppade asendiga. Kast, kardaan ja differ jäid bensuka omad. (see vb kerede erinevusest) Aga käppade kinnituskohtade vahe mootori külge ka umbes sinna 7,5 cm kanti.
Kahjuks minu mootor OM602 omab ainult ühed kinnitus kohad(käpadejaoks) selle pärast ei saanudki midagi teha, kui pikendada kardaani!