Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 230TE, w124, 1987a 2.5d - m14m5
#1
Tervist, mõtlesin et teen siia ka teema ära, kuna sellise auto roolis esimest korda, vigu autol on, suurimateks on vanad tagasillapuksid nagu neil ikka ja sis mootor on kuidagi uimane, keegi teab midagi sellest autost sis võib ka mulle romaani kirjutada, nimelt on olnud antud masin bensumootoriga, kuid peale on ehitatud 2.5 66kw diisel, mis olevat pärit mingi kaubiku pealt, esmamuljed head golfipealt tulles, palju mugavam on, kuigi golf oli tükimaad uuem. Kere on kunagi värvitud ja tundub et Hammeritega vms, põhi on keevitatud ning möksitatud, esitiibadel on aind tiba roostet ja mõned väiksed kohad veel. a mis siin ikka jutustada, paar pilti ka(eelmise omaniku tehtud): [Pilt: 634185131374801250_full1.jpg]
[Pilt: 634185131376832500_full1.jpg]
[Pilt: MercedesBenz230872.jpg]

Veel sis et keegi teab täpselt mis mootoriga tegu võib olla, sis võib infot jagada, sis kuidas saaks antud mootoril küttesegu kruvida? nimelt segu nii maha keeratud et mootor maru uimane, ning isegi kõvasti piitsutades viskab ülivähe musta, iseg bensukas suitses rohkem Big Grin viimane summutipütt on ka vist mingi omaaretus seal, kuna risti on pütt all, ning kaks toru tuleb välja, ning stangele on ise süvendatud summutiotste kohad sisse.
Vasta
#2
Universaalil ehk T-mudelil ongi viimane pütt risti all. Muud moodi ei mahu kuidagi ära ju. Kütusepaak jääb ette.
Aga 2 väljavõttu ja veel erinevatel pooltel on ilmselt omalooming tõesti.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
(29-08-2010, 10:15 PM)hents99 Kirjutas: Universaalil ehk T-mudelil ongi viimane pütt risti all. Muud moodi ei mahu kuidagi ära ju. Kütusepaak jääb ette.
Aga 2 väljavõttu ja veel erinevatel pooltel on ilmselt omalooming tõesti.


hmm, ma seda paagivärki jh ei uurind täpsemalt, kui suur se paak seal üldse olla võib all?Icon_razz
Vasta
#4
ca 70-liitrit ütleb manual.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#5
See mootor ongi uimane. Siis tänapäeva mõõdupuu järgi. Omal ajal polnud ilmselt väga vigagi.

Enne omast tarkusest pumba peetikeeramist tasuks uurida, millised on mootori surved ja mis seisus pihustid. Kui mootor on hõre ja pihustid vaid kusevad, siis ei aita pumba kruttimine midagi - peale nähtava suitsu muud efekti ei teki.

Liikuma see mootor mõistliku raha eest ei hakka.Crybaby Kuluefektiivseim viis on paigaldada sinna midagi jõulisematIcon_twisted. OM606 näituseks...Eusa_whistle
Vasta
#6
okei, midagi ehitama nagunii ei hakka, auto ülesandeks ongi minu käes sõitaIcon_razz ning mootor on ka vähe erksamalt liikuma hakand, eile sai uus küttefilter ostetud ja õõlifilter ka, õli läks aind meelest ostaIcon_razz
Vasta
#7
nii, et sis nüüdseks küttefilter ja õli vahetatud, minek ka kohe parem, vanat filtrit polnud vist iidamast-aadamast vahetatudIcon_biggrin samuti käisin põhjaall, tagasillatala puksid on uued, kuid nendel sillavarrastel mõned puksid on läbi, mingi 6-8 puksi kokku, kuid juppide hindu ei oska ma otsida, kuna ei tea mis autoga täpselt tegu onIcon_redface nimelt ntx ladu24-s on vaja ka pakka kas w124 vms, a mis versioon se on? nimelt numbriga 230 ei leidnud ma midagiIcon_razz
et kui ma nüd õieti aru sain sis tegu peaks olema nagu w124 combiga?
Vasta
#8
No pead otsima kas S124 alt, a seal on ainult peale facelifti mudeli aastad. See on siis varuosade kataloog #2. Aga esimeses kataloogis võta 230 ja sobiva aastaga, peaks asjad leidma.
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6189 <---Peaks aitama!
E55 AMG
Vasta
#9
(31-08-2010, 04:34 PM)Lahekas Kirjutas: No pead otsima kas S124 alt, a seal on ainult peale facelifti mudeli aastad. See on siis varuosade kataloog #2. Aga esimeses kataloogis võta 230 ja sobiva aastaga, peaks asjad leidma.
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6189 <---Peaks aitama!

tänud abi eestThumbsup
Vasta
#10
nii, vahepeal veidi ringi liigeldud, ning eile siin foorumis tuhlates leidsin õpetuse kuidas asd tuli nn. ära nullida, kuna mul autol põlevad nii asd kui abs tuled, sai sis õpetus ilusti läbi loetud, hommikul ärgates välja, sai juba juhegi valmis tehtud, mida salongi viia, kuid sis oh üllatust, se pistik pm tühi, aind üks juhe oli sees, vaatasin veel veidi, leidsin altpoolt ühe samasuguse pistiku veel, seal oli seis juba parem, kaks juhet oli seesIcon_biggrin kuid neist polnud ka kasu, kuna vajalikku viiendat ei olnud, nüüd ongi jama, üle jääb vist aind pirnid välja võtta, kuna iseenesest asd ja abs töötavad minu arvates ilusti, igatahes minema minna kohalt veidi kiiremalt, sis jääb kaks jälge alati maha ja pidurdades ka abs plokki ei lase võtta, et ei teaIcon_razz
Vasta
#11
nii, et vahepeal sis sõidetud jälle natukeaega, ning kruusateel hakkavad ka vead välja tulema suuremadIcon_razz nimelt ei tea kas sel oma aretus või ongi mersudel nii, igatahes kui süüde väljas, sis tuled jäävad põlema ja klaasipuhasti isegi käima, ning üleeile õhtul juhtus sääne õnnetus et jalaga läksin vist vastu lülitikangi, ning lükkasin vist luuad käima, igatahes hommikuks oli mootor maha kärsand pm, samuti oli liiga vänge kaitse sisse pandud, kuna kaitsme plastik oli ära suland a kaitse ise ikka terveIcon_evil täna lammutasin sis kogu süsteemi maha, kakkusin laiali, ning tulemuseks see, et ilma luuata sain käima asja peale suurt määrimist ja värki, kuid luud külge, sis ikka ilma käe abita ei liigu, et jh, uut mootorit siiski vaja, ning teine suurem mure on tagaosast tulev kolin/klobin, nimelt linnakiirusel sääne tunne, nagu rehv oleks balansist väljas, lammutab, kui hoogu juurde lisada, sis jääb vaiksemaks, ise kahtlustan, et äkki gardaanipukk vms? pole ise ammu tagaveolisteg kokku puutund ning põhjaalla pole ka saand et täpsemalt logistada sealIcon_razz
Vasta
#12
nii, et vahepeal sis üle 100 liitri kütte jälle maha sõidetud, küttekulu polegi väga õudne, suht palju pähe andes jääb sinna 10 kanti, samuti sai täna esimene investeering tehtud, ning 95 krooni ATF õlile kulutatud peale eilset ligi tund aega foorumis tuhlamist, täna peale uurismist selgus, et tagaamortides mul polegi õliIcon_smile sis sai ostetud üks pudel, toru lahti, ning 5 mindi pärast oli asi normis jälle, oleks ennem teadnud seda süsteemi oleks juba varem selle 100 kr ära kulutand, nüd vaja klaasipuhasti mootor veel külge installida mingiaeg, ning sis peaks tükiks ajaks korras olema jälle, varsti saab ka tihedamini teid külastada juba, kuna lubadeni on veidi üle kuu jäänud veel, saab läbi se hirmuall sõitmine varstiIcon_razz
Vasta
#13
(05-10-2010, 05:20 PM)m14m5 Kirjutas: ....
, varsti saab ka tihedamini teid külastada juba, kuna lubadeni on veidi üle kuu jäänud veel, saab läbi se hirmuall sõitmine varstiIcon_razz

Palun, kustuta see jama oma postitusest. Üks asi on teadlikult kõrge kaarega kehtiva korra peale kusta, teine asi sellest kõigile pasundada. Siin ei ole Streetrace.org, kus selliste asjade eest respekti jagatakse.

Hea, et nivoosüsteemi toimima panid - pumbale ei meeldi õlita olla. Kas selgitasid enne välja ka selle, kuhu õli kadus? Muidu tuleb varsti jälle teema, kus ihne omanik manab "mõttetut nivoosüsteemi".

Ning palun, liigenda oma teksti. Valus on lugeda, kui inimene ei viitsi nii palju vaeva näha, et punkte, komasid ja teksti liigendamist kasutada. Kuigi, viidates oma teksti algusele, kuulub see vist stiili juurde...Retard
Vasta
#14
noo see ei tähenda et mul load üldse puuduksid, et ei ole selline kes päevast päeva niisama ringi rallitab, et siiski võiks enne ka uurida, kui kohe streetrace foorumisse liigitada, kuna mul on hetkel nn "kutsika" load sis tänu sellele saab vähem sõidetud.
Ning õli lekkis ühe amordi juurest, kuid midagi hullu sealt ei olnud, et kui niipea õli otsa ei saa sis pole hullu, kui kohe hakkab kaduma, sis arvatavasti peab paar uut toru sinna vedama.
Vasta
#15
Nii, et sis selline lugu, et tagaosa vajus ikka alla lõpuks, ning täpsemalt uurimisel selgus et metalltoru mida mööda õli tagasi jookseb on puruks, kuid siit selline küsimus, et kas oleks ntx võimalik se toru kummivoolikuga asendada? kuna tagasi jooksvas torus väga palju seda survet olla ei tohiks. ning kustkohast üldse selliseid torusid saada? sest ees on mingi ime ots, et tavalise piduritoru keerajaga ka seda otsa ei anna teha, et ei oskagi kohe midag peale hakata, uus maksab ka suure tõenäosusega miljoni.
Vasta
#16
Mina vahetasin endal tagasivoolu toru keskelt lõpuni ära, kuna eespoolne osa torust oli täitsa viisakas veel ja terve toru vahetus olex paras peavalu. Ühendasin torud omavahel vastava ühendusega (ei oska täpset nimetust anda, kuid mõnest toru või autovaruosade poest peaxid küsimise peale õige asja saama). Küsi kindlasti 6-se mõõduga vasktoru ja ühendust, kuna piduritorud on 5-sed aga nivoo omad 6-sed.

Veel üx asi, mida pead seda tööd tehes meeles pidama on, et torud tuleb lahti keerata kas torusilmusega või griptangidega kuna tavalise võtmega keerad nad suure tõenäosusega lihtsalt ümmargusex.

Peale süsteemi ära lappimist ja täimist pead ka õhutama. Sellex ühenda stabika varda küljes olev nivoo regulaatorvarras lahti ja liiguta regulaatorit üles ja alla, et auto end kergitax ja alla tagasi lasex ja seda mitu korda (ideaalvariandis tulex veel täis koormatuna sõita). Kui süsteem täitsa tühi pead tõenäoliselt ka mootori käies nivoopumba peal oleva toru veidi lahti keerama, et pumpa kogunenud õhk välja pääsex.

Minul läxid peale süsteemi tühjax jooksmist veidi ajaga ka nivoopaunad pekki ja pidin ka need ära vahetama. Seda tunned eriti hästi lamavast mendist üle sõites kui tagaots väga jäik on, siis on paunad läbi. Loodetavasti sul seda jama ei teki ja taoliste jamade vältimisex ära tühja süsteemiga eriti ringi sõida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#17
Tubli, Werewolf, nii peabki tegema - ikkagi hüdrosüsteem.

Mina ei viitsinud nii palju jännata ja tegin kohe peale ostmist ajutise lahendusena 30 cm 10bar voolikut ja neli klambrit. Siiani peab (4 aastat ja 80+ kkm läbitud).

Oma 123 lasin Hüdroskandis pressida õiged otsad (olid koha peal olemas) peenele hüdrovoolikule. Maksma läks 400 eeku ja paigaldus oli toruga võrreldes käkitegu. Tõsi, voolik on jämedam, kui toru ja sestap ei saa kasutada originaalkinnitusi modifitseerimata.
Survepoolele ma terasseinata voolikut soovitada ei julgeks - hüdrolöögid võivad olla päris kopsakad, sest pump annab kuni 150 bar ja see võib ebasoodsates oludes mitmekordistuda hetketi...
Vasta
#18
nii, uurisin ka asja veel sealt altpoolt, ning sai siiski pool meetrit 12 bar-i kannatavad survevoolikut ostetud ja 3 korralikku klambrit kumbagi otsa, kuna mära oli toru aind ühest osast, muidu oli suhteliselt korralik, kuna keretöid tehes oli se ka mujalt mastiksiga koos, tolles osas polnud ainult, nüd 2 päeva on igatahes tagaosa ilusti õhus seisnud.Thumbsup
Vasta
#19
Teema lukku, autol uus omanik.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,621 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 732 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 86,029 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 281,905 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 98,589 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,840 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 26,619 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 7,314 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 74,268 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 50,394 19-04-2019, 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne