Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
500SEC 89a velje ET
#1
Mis peaks olema velje ET?
Otsitavaks 15" veljed talveks!
Vasta
#2
(14-08-2010, 08:50 PM)Kaboom Kirjutas: Mis peaks olema velje ET?
Otsitavaks 15" veljed talveks!

15x6-7'' puhul peaks olema 20-25.
Vasta
#3
(14-08-2010, 09:33 PM)marek Kirjutas:
(14-08-2010, 08:50 PM)Kaboom Kirjutas: Mis peaks olema velje ET?
Otsitavaks 15" veljed talveks!

15x6-7'' puhul peaks olema 20-25.

Tänan.

Ja teine küsimus kohe lisaks, et 8x18" puhul kas 31 on väga vale? Sellised AMG monoblockid nimelt olemas mul...
Vasta
#4
(14-08-2010, 09:38 PM)Kaboom Kirjutas: Ja teine küsimus kohe lisaks, et 8x18" puhul kas 31 on väga vale? Sellised AMG monoblockid nimelt olemas mul...

Kindlalt ei väida, kuid >16'' puhul peaks ET olema <20. Eks kuuemehed kommenteerivad. Smile
Vasta
#5
Mina arvan, et peaks lihtsalt proovima.

Mul on kuue all olnud velgi ET 19 kuni 35`ni. Probleemivabalt, ei käi koopasse ega istu liialt sees. Laiused 7.5"-10"

Mind pole see ET kunagi väga huvitanud, alati olen reaalselt proovinud. ET numbri kõikumist 10 (10mm) piires pole vähemalt visuaalselt näha, ometigi on velje mõttes üsna suure kõikumisega.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
8x18 ET 35 pöörlevad 6-e all suht hästi.
Taga võtab vähe seest kinni, kui korralikud mehepojad taha istuma paned.
Mul olid 5mm spacerid vahel taga, seega ET 31 peaks taga olema OK, kuid esitiiva esimese nurgaga võib probleeme tekkida, kui tahad 225-st laiemat rehvi kasutada.
Tegelt kogu see velje ET/laius on puhas matemaatika. 6-e orggis velg on 7x15 ET25(krt, või oli 15, pole juba ammu sellist käes hoidnud.), sealt annab kõik arvutada....
6-e puhul tuleb alati muidugi arvestada, et taha mahub tunduvalt laiem/väiksema ET-ga velg, kuna originaalis velg suht koopas sees (tavaliselt 8-10mm spacer sama velje laiuse puhul).
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#7
Ees on probleem ka liialt laia või sisseulatuva veljega, mis tahab hakata vastu rooliotsa käima.

Talveks soovitaks ehk originaalvelge, neid peaks lademetes leiduma. Kui huvi olemas, siis saada mulle priva. Mul on mõned erinevad jooksud, erinevas seisukorras pakkuda.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 300CE 89a. käivitus mure Vallu 0 2,721 06-01-2014, 01:41 PM
Viimane postitus: Vallu
  W124 Kupee, 89a, 230e kellad nöbsu 1 2,320 22-11-2013, 11:39 PM
Viimane postitus: inzzz
  CE 300, 89a, 124W Spidomeeteri probleem Siivert 3 3,766 18-08-2012, 09:42 PM
Viimane postitus: Madis1993
  W124 Kupee 2,3i 97kw 89a. Probleem käivitumisel. nöbsu 11 9,515 12-04-2012, 07:24 PM
Viimane postitus: ErmQ
  W124 kupee 89a. 2,3i 97kw nöbsu 4 3,402 03-04-2012, 02:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  W124 Kupee 2,3i 97kw 89a. Kõrgedamine nöbsu 3 3,581 06-01-2012, 08:00 PM
Viimane postitus: Hanno
  230, 89a. 2,3i Tühikäik nöbsu 3 3,601 19-03-2011, 10:15 AM
Viimane postitus: joristaja
  ´89.a 500sec pöörded tõusevad käiguvahetuse hetkel Kaboom 13 8,646 05-12-2010, 01:15 AM
Viimane postitus: Rolz
  w126 500SEC Cabrio Pets77 3 3,431 25-06-2007, 11:22 PM
Viimane postitus: hents99
  Omapärane 500sec Paldiski sadamas mb123 10 6,833 11-04-2007, 07:27 PM
Viimane postitus: Reddog



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne