Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erinevaid küsimusi 190 kohta.
#1
Tervist

Otsimise tulemusena ma enda küsimusele päris vastust ei leidnudki, nii et mõtlesin ise teema algatada.

Et küsimus oleks järgmine: Kas MB190 2,0 53kw diisel mootorile läheb otsa MB190 2,0 bensu mootori käigukast ? Sellele vist sain ka ise vastuse, et kõikide reas mootorite käigukastid sobivad seeria numbrite piires omavahel ?

Ning järgmine küsimus tuleb ka veel siduri kohta, et enne oli diislil küljes automaat kast ning sellest tulenevalt tuleb ka nüüd automaadi asendamisel manuaaliga vahetada sidur ära, et kas bensuka (manuaal kasti) sidur istub otsa diislile?Icon_rolleyes
Vasta
#2
hooratas siduriga koos tuleb ära vahetada
Vasta
#3
(27-06-2010, 02:17 PM)herkki Kirjutas: hooratas siduriga koos tuleb ära vahetada

Jah, seda mõtlengi aga kas ka bensuka hooratas koos siduriga klapid disla külge?
Vasta
#4
hooratastega selline lugu, et sidurikomplekte on 2 sorti. ühed suure sidurikettaga ja teised vähe väiksemaga. neid omavahel kombineerida ei saa, kuid mõlemad istuvad täis komplektina nii mootori kui käigukasti otsa. survelaager oli vist kaa sama. ühesõnaga pole vahet kas diisli või bensaka siduri komplekt. väga hea ülevaate siduri juppide sobivuse kohta annab ladu24.ee mis näitab ära milliste teiste mudelite sidurid on täpselt samad. nagu saan aru, siis sul on veel praegu automaatkast. see tähendab, et ennem manuaalkasti lisamist pead väntvõlli sisse paigaldama ka vastava laagri, kuhu käigukasti võll toetuma hakkab. (too laager maksis midagi 100.- ümber)
Vasta
#5
Selge ,tänud vastuse eest. Sai nüüd üks MB 190 doonoriks soetatud ja eks ole paista kuidas asi klappima hakkab. Icon_cool
Vasta
#6
Mis automaatkastiga juhtus?
201 202 124 210
Vasta
#7
(28-06-2010, 08:03 PM)El`Lango Kirjutas: Mis automaatkastiga juhtus?

Tegelt on asi nii, et käsil on üks gaz 69 projekt, millele läheb Mercedes-Benz 2,0 diisel peale. Sai siis ühelt tuttavalt mootor ostetud ning millel oli automaat otsas (siiski oleks vaja gazikule manuaal kasti) ning sellest ka see asi tuleneb. Muidugi automaat käigukastil oli ka mingi kala sees, ei tahtnud teine õigest käike vahetada vms.

Ehk kellelgi leidub 5 käigulist manuaal kasti mõistliku hinna eest? Praegu oleks 4 käiguline kast võtta, kuid siiski oleks soov just viiese järele.Icon_cool
Vasta
#8
Väga väga nüri mootorCrybaby Sõber pani sama kompoti Gaz 66-le peale ja seda nii, et 66 käigukast jäi ka peale. Max kiirusega ei saaks ka turumutist möödaSmile Ise soovitaks Bemari 2,4 turbodislat. Omal ajal oli kiireim diiselauto.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#9
(04-07-2010, 08:23 PM)taaviw126 Kirjutas: Väga väga nüri mootorCrybaby Sõber pani sama kompoti Gaz 66-le peale ja seda nii, et 66 käigukast jäi ka peale. Max kiirusega ei saaks ka turumutist möödaSmile Ise soovitaks Bemari 2,4 turbodislat. Omal ajal oli kiireim diiselauto.

Kas mitte 2,0 diisel juba GAZ 66-le mitte väga lahjaks ei jää? Umbes vene willisest ikka 3 korda suurem autu kah ju.Icon_biggrin
Vasta
#10
Väga lahjaks jääb. Aga arvan siiski, et 69le on ka veits lahja. G-klass 2,4 nürikas diisel liigub ka häirivalt uimaselt ja jõetult.

Sõbral on 66 metsavälja veoks. Tõstab ise palgid peale ja toob metsast välja ka. Oma ülesandega saab hakkama. Aga liikluses...Eusa_doh
Tal on Mercedes-Benz mootor koos Mercedes-Benz käimariga ühendatud 66 käigukasti. Sellega on võimalik ikka eriti aeglaselt sõita.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#11
Eks see ole paista..


Aga tekkis uus küsimus, kas 190E 2,0 90kw bensuka differ on erinevate ülekannete arvuga, kui on 190D 2,0 55kw diisli oma ?
Vasta
#12
(10-07-2010, 07:36 PM)JuhanParm Kirjutas: Eks see ole paista..


Aga tekkis uus küsimus, kas 190E 2,0 90kw bensuka differ on erinevate ülekannete arvuga, kui on 190D 2,0 55kw diisli oma ?
ülekanne pole sama, aga see ülekande vahe nii väike et ei tohiks midagi hullu olla. endal 190 2.5 diislil oli ennem 2.0 diisli reduktor ja nüüd 2.0 (90kw) bensaka reduktor-ega väga vahet pole. see jutt kehtib juhul kui kasutad 4-jast käigukasti.
Vasta
#13
(12-07-2010, 11:18 PM)hannes_s Kirjutas:
(10-07-2010, 07:36 PM)JuhanParm Kirjutas: Eks see ole paista..


Aga tekkis uus küsimus, kas 190E 2,0 90kw bensuka differ on erinevate ülekannete arvuga, kui on 190D 2,0 55kw diisli oma ?
ülekanne pole sama, aga see ülekande vahe nii väike et ei tohiks midagi hullu olla. endal 190 2.5 diislil oli ennem 2.0 diisli reduktor ja nüüd 2.0 (90kw) bensaka reduktor-ega väga vahet pole. see jutt kehtib juhul kui kasutad 4-jast käigukasti.

Okei aga kas ülekanne oli diisli reduktoril aeglasem või kiirem (juhul kui sellest vahest aru sai mingil määral) ?
Vasta
#14
Reduktoreid on MBl väga palju, sõltub kastist, mootorist ning varustusastmeist (kas oli tehasest välja sõites takso või mitte). Difreid on erinevate korpustega - sõltuvalt sellest kas oli ASR või ASD. Difri peal on ülekanne kirjas.
Vaata siit lehelt millise VIN koodi algusega pill sind huvitab, siis vali see auto ja võta grupp 34 ning siis 015 - sealt näed ise mismoodi need ülekanded sõltuvalt kastist ja muust mudrust olid. (regama peab ka vist sellel lehel). Muidu näitab ainult mingeid extra optional lisasid ja see ei ole aktuaalne teema sinu puhul.
http://www.elcats.ru/mercedes/Models.asp...E%D0%9A%29
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#15
(13-07-2010, 10:51 AM)R129 Kirjutas: Reduktoreid on MBl väga palju, sõltub kastist, mootorist ning varustusastmeist (kas oli tehasest välja sõites takso või mitte). Difreid on erinevate korpustega - sõltuvalt sellest kas oli ASR või ASD. Difri peal on ülekanne kirjas.
Vaata siit lehelt millise VIN koodi algusega pill sind huvitab, siis vali see auto ja võta grupp 34 ning siis 015 - sealt näed ise mismoodi need ülekanded sõltuvalt kastist ja muust mudrust olid. (regama peab ka vist sellel lehel). Muidu näitab ainult mingeid extra optional lisasid ja see ei ole aktuaalne teema sinu puhul.
http://www.elcats.ru/mercedes/Models.asp...E%D0%9A%29

Tänud põhjaliku vastuse eest.Icon_cool
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Heart W201 MB 190 küsimused EnricoN 1 143 31-03-2024, 12:31 AM
Viimane postitus: EnricoN
  CLS500 2005 aasta kohta paar küsimust otsija 10 854 05-06-2023, 05:24 PM
Viimane postitus: otsija
  W201 (190) veljesobivus (ees 17x8 ET30 / taga 17x9 ET32)? Uku 7 5,632 22-03-2018, 05:00 PM
Viimane postitus: aialipp
  ...190 tahhomeeter... Amaster 27 19,358 01-01-2017, 06:43 PM
Viimane postitus: rayaju
  W203 270cdi vaakumi/turbo kohta küsimus fedja 14 10,328 21-10-2016, 08:11 PM
Viimane postitus: fedja
  Mb 190 w201 esiratta mure Daniel 4 3,167 23-02-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: tomm49
  W202, C280, 1995. küsimus veojõukontrolli kohta mati9315 1 2,137 28-01-2016, 01:15 AM
Viimane postitus: urraa
  W201 190E 2.3 100kW -86 A/T kohta küsimused MantaOwner 8 5,611 27-01-2016, 10:18 PM
Viimane postitus: MantaOwner
  MB 190 elektrikala Daniel 5 3,912 20-11-2015, 06:09 PM
Viimane postitus: Daniel
  190 trikitab MB 190 1 2,909 03-10-2014, 08:47 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne