Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaaniralli Rapla kardirajal - 26.06
#61
(27-06-2010, 01:25 PM)Blaze Kirjutas: Tänud korraldajatele, väga mõnus oli ja sai tagasihoidlikult rada üle vaadatud. Julgusest jäi puudu ilmselt... suht närviline oli võsa ja kuldari sõite vaadata Smile need stardi kurvi tünnid olid koguaeg väga lähedal.
Intsule tänud piltide eest !
Icon_biggrin närviline polnud mitte ainult vaadata eemalt neid tynnide napikaid vaid ka roolitagant Icon_cool Hullamine rajal maksis mulle ka paar väljasõitu murule vältimaks tünni .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#62
(27-06-2010, 07:17 AM)v6sa Kirjutas: Tänud korraldajaile. Oli muhe kummisuitsulõhnaline laupäev.

Minu suureks üllatuseks kestis kogu raudvara kuni võiduka lõpuni. Kahju muidugi, et Joonase ajasõit nahka läks... Samas, ise oleksid võinud ju rihmale enne minekut pilgu peale visata - küllap oleks saanud jälle üleliigse jupi vahelt visataEusa_whistle

Eriti Suur Tänu Kuldarile - tema "katusega kardiga" oli rada lausa lausa lust nühkida. Kuigi tihend rooli ja istmeleeni vahel lekkis õige mitmest kohastIcon_redface

Mõni teine kord jälleNod
.... muide tuleb auga tunnistada seda ,et mul oli tykk tegemist ,et leida selline sõidustiil mis lubaks rajal su kiirlifti eest putku pääseda Icon_biggrin
mis tihendi lekkimisest sa siin räägidki Smirk?!
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#63
(27-06-2010, 12:39 PM)indrek Kirjutas: V8 d tegid muljetavaldavalt sirgeid sõite. Tndub, et üleliigset võimsust polnudIcon_smile
Et nagu mida?
Mina vaatasin igas kurvis peeglitest külge varjavat suitsu, kuna auto ei mahtunud muidu kurvidesse ära.
Taga RunFlat ja ees tavaline rehv.....
Kuna teine ajaring läks aiataha, siis tegin ju extra viimases kurvis sadakond meetrit drifti/suitsukatet.
W124 E500 Limited
Vasta
#64
(27-06-2010, 11:30 PM)Kuldar Kirjutas: .... muide tuleb auga tunnistada seda ,et mul oli tykk tegemist ,et leida selline sõidustiil mis lubaks rajal su kiirlifti eest putku pääseda Icon_biggrin
mis tihendi lekkimisest sa siin räägidki Smirk?!

Khm, tänan komplimendi eest. Icon_cool
Aga ma pigem pidasin silmas seda, et Kurja Kutsikaga võiks väga häid aeguNod sellel rajal sõita, kui käiguvahetusega sina peale saada.Badgrin

Mina veel ei saanud - küll jäin hiljaks, küll vahetasin vara...Retard

Kiirliftiga ju muret pole - sõida, nagu arvutimängus. Tünne eriti kartma ei pea, käiguvahetusega pole muret (niikuinii on Rapla rada sellele autole 2. käigu rada, kolmest kurvist välja kiirendades, saab korraks 1. tellidaIcon_lol) ja rehvide pärast pole vaja muretseda, sest neid lihtsalt ei olnud.

Nii, siia lõppu üks kaubandusliku iseloomuga teade kah - kui kellegi vedeleb tarvitamiskõlblikku M103 mitmikkiilrihma (ka lamerihmaks kutsutut), siis Kiirliftile oleks "uut" paela tarvis. Põhimõttelise koonrina ei hakka sellele asjale uut ostma...
Vasta
#65
Mul on mingisuguseid rihmasi, kuid sobivuses pole kindel, kui sinna poole satun võtan kaasa, või kui ise siia poole juhtud tulema, võta vana rihm kaasa.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#66
Ilm, seltskond, rada ja masinad - kõik oli OK. Õnneks olid nii Indrek kui Joonas eelnevalt ka foorumi postitused läbi lugenud

/Kardan et kellelgil pole kalendrit äkki kaasas Eusa_whistle/

ja seetõttu õnnestus ka minul, oma diiselvõrriga aeg kirja saada. Mis muud kui kohtume suvepäevadel ja ehk siis saunas ja õllekruusi taga suudan Kuldarile kõvemat konkurentsi pakkuda.Icon_razz
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#67
See diiselvõrr istus rajal muljetavaldavalt hästi ning juhi käsi ei värisenud ka tünni nähes.Icon_twisted Minul kõrval istudes oli esimesel ringil mitu korda tunne, et nüüd läheb pikaks, aga ei - mees teadis oma masina võimeid ja oskas neid ära kasutada.Thumbsup

Ma ootan huviga aegade tabelit.
Vasta
#68
Igati õnnestunud üritus oliThumbsup , jään huviga järgmist ootama Icon_smile

Laadisin suure hulga rajapiltidest üles :Rapla kardirada
Vasta
#69
(26-06-2010, 06:48 PM)indrek Kirjutas: ...
ajakava panen ülesse hiljem, kui olen Joonase käekirja ära desifreerinud.
...

Läheb veel kaua?Rolleyes
Vasta
#70
My bad - palavaga on mõtted veekogudel alati. Aga teen ära millaski
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#71
Hilinenud pildid üritusest ka minupoolt.

Rapla kardiraja pildid
Martin
Vasta
#72
(11-07-2010, 09:44 AM)v6sa Kirjutas:
(26-06-2010, 06:48 PM)indrek Kirjutas: ...
ajakava panen ülesse hiljem, kui olen Joonase käekirja ära desifreerinud.
...

Läheb veel kaua?Rolleyes

Ega aastanumbrit ei öeldud.
Vasta
#73
Igatahes mõni aeg siin olemas ja keegi ei saa väita et üldse midagi pole ülesse pandud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  AG Suvekarikas 2023 - III etapp Rapla 07.10 Ruslan 0 130 27-09-2023, 02:22 PM
Viimane postitus: Ruslan
  AG Suvekarikas 2023 - II etapp Rapla 25.06 Ruslan 0 182 31-05-2023, 02:36 PM
Viimane postitus: Ruslan
  Rapla Talvine Rada 15.02.09 eDiCk 35 21,467 11-02-2009, 05:43 PM
Viimane postitus: indrek
  Rapla Kardirada järelkaja Priit 49 26,276 02-08-2008, 10:50 AM
Viimane postitus: tank
  Rapla Kardirada 14.06.08 NB! Silberauto poolt kohal ka CLS 350 !!! Kuldar 36 16,934 14-06-2008, 10:03 AM
Viimane postitus: indrek
  Rapla Kardiraja 2007 järelkaja Kuldar 65 31,715 17-09-2007, 12:03 PM
Viimane postitus: v6sa
Exclamation Rapla kardirajal 02.09 koos B klassi MB ga indrek 56 22,970 02-09-2007, 09:15 PM
Viimane postitus: Karl
  Rapla ringraja järelkaja indrek 23 11,601 25-06-2007, 04:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB Ringrada Rapla kardirajal 17.06 NB!!! KOHAL KA UUS C-KLASS indrek 41 19,376 17-06-2007, 12:03 AM
Viimane postitus: Madis



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne