Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mida soovitate W126 380/420/500/560 ja SEC/SE
#1
Tere!

Mul kindel plaan taastada maksimaalselt originaaliks üks 126. Olen ise sõitnud aastaid tagasi 380SE 82a ja 280SE-ga 83a ja 380 oli väga hea.

1. Kas tasuks eelsitada sedaani kupeele või vastupidi (kumb vähem laguneb jne.jne.)
2. Kas 380, 420, 500 ja 560 mootoritest tasuks eelistada ühte või teist. 380 tean et oli väga hea ja isegi śuhteliselt ökonoomne. 420 on uuuem, aks seetõttyu vähenes ka töökindlus? Kas 560 võtab väga palju rohkem kütet kui 380?
Andke nõu oma kogemsutest, et ei peaks ise jalgratast ehitama.

Tänud ette

Marcu
Vasta
#2
sec ikka. väärtus 5-10 aasta pärast suurem. peamine, et korraliku tooriku võtaksid. st et nahk oleks superkorras, lisasid maksimaalselt jne
...
Vasta
#3
Kui sul juba pere olemas, või tulemas, siis SEC i ei soovita, siiski 2 ust jääb väheks. SEl on tase, aga vastupidavuselt mingit vahet pole, kas sedaan, või kupee.

380 peaks kõige ökoma mootoriga olema, kuid tegu ka samas vanema mudeliga, ehk siis plastikring on vanema tüübi oma ja koledam.

Ise soovitaks 420 SEL i, see täpselt paras - juba uuem tüüp ja kytusekulu võrreldes 560 ga on ikka sustu normaalsem.


vastu peavad need kõik väga hästi
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
Tänud kiire vastuse eest

Millised võiksid olla SEC-i olulisemad lisad milelle täheleapanu pöörata(lisaks igasugu mugavusvarustusele) kas on olulised nivooamordid, esitulekojamehed, kas istmed on kõik ühesugused või on mõned paremad, kas peaks olema pigem kliimaautomaat või konditsioneer (1 temp. reguleeritav või ka kõrvalistuja oma)
Kas 560 mootoril on ka erinevatel aastatel mingeid erinevusi näiteks võimsus, töökindluse, pritsung.

Kas 5,6 mootoril ja SEC-il on mingeid osasid, mille saadavus ja hind on võrreldes näitesk 380 kallim ja müüakse ainult A- varuosa.

Kas kastid on kõik lülitava plokkfifriga ja ilma elektroonse veõjõukontrollita.

Mis on "kallid tüüpvead" mida võiks ostmisel tähele panna.

Plaan ongi otsida võimalikult korralik isend ja siis kõik logisevad kohad korda teha. Plaanis oli ka mootror laiali lammutada ja korralikult jooksma panna.

Vasta
#5
Pere SEC-i mahtuma ei pea naisel C klass millega kunagi lapsi vedada.

Kas on teada mingeid lisasid mida näiteks SE-l on aga SEC-il mitte või vastupidi. Kupee kaotab küll vähem väärtsut ja on lahedam sõita aga kas ka mugavam SE-l on näiteks väga korralikud vedruistmed midag ühelgi uuel autol ei ole ja mulle tundub et ka SEC-i iste on teistsugune kas ilma vedrudeta ja kas ebamuiugavam ei oska öelda. Vedrustus on kindlati SEC-il jäigem kui SE-l

Kas SE on ka kõrgem kui SEC kui jah siis peaks ka talvel hästi toimima (olen ise sõitnud 380SE-ga lumekettidega sügava lumega üle põllu ilma probleemideta).

Vasta
#6
sec'il peaks vaatama mida ei ole, mitte mis on! :hump: nivooga on see lahe, et auto ei "kõigu" kiirendamisel ja pidurdamisel, aga amordid kallid ja sillajupid ka suht kallid.

tulekojamehed võiks ka olla, mida rohkem lisasid seda uhkem! sec'il on 2 varianti kliima ja kliimaautomaat, kont on mõlemil! lihtsalt kliimaautomaat regullib ka ventika pöördeid ja kuhu parasjagu tema arvates vaja puhuda, mina eelistaks seda manuaalselt reguleeritavat! põhjendada ei viitsi, pikk jutt ja jahutud sellest küll.

560 mootoreid on 3 erinevat tüüpi, kasuta otsingut, nendest peaks olema jahutud küll, töökindlad on nad kõik. 560 mootoritega isenditel on enamus jupid teised ja kallimad, b'na enamus saadaval ka, ise asi kas tasub panna(kui siis ainult LMI).

sec'idel peaks olema ilma ASR'ta variantidel LS difrid, plokkdifrit pole ühelgi.

kallimad "tüüpvead" kui neid nendeks nimetada saab on nagu ikka, põlend klapid, ümmargused nukad ja logisevad silllad, madal õlisurve jne. pole ka ime, enamus ju üle 400k sõitnud. ja loomulikult USSS.

560SEL ja 560SEC on reeglina ikka "kõige kolaga". näiteks kui juustudel on aint kont või aint luuk, siis SEC'idel mõlemad alati.

mina olen kõikidega väga palju kokkupuutund, ainuke mida w126'lt tahaks on mingi 91-92 SEC! äärmisel juhul ka sel, se'd küll ei taha.

oi krt, pole ammu sellist "romaani" kirjutand, irw.
Vasta
#7
Kirjutan ka romaani, lootes et inimene saab abi sellest...

ehh.....Ise olen pidanud 2,8 SE 84 a. Mõttetu, edasi ei käi, kütust võtab röögatult...R6 on R6, V8 on V8...fakt...Ilmselt sama on uue tüübi 2,6 ja 3,0.....

Siis uue tüübi 4,2 SEL 87 a. suht lisas...Esiteks uue tüübi oma on uue tüübi oma, vaiksem, kuidagi hoopis teine asi, enne teada ei saa kui provinud oled....4,2 kõige ökom variant üldse..kütusekulu on viimane asi, mida karta....4,2 on ka kolme tüüpi - ilma KAT'ita 160 kw, KAT'iga nn uue tüübi vanem tüüp (kollektor on algeline - üks pool paneb teisele sisse) 150 kw ja KAT'ga uuem tüüp, mis 165 kw....

5,6 - on lihtsalt nii-öelda lipulaev, kõige kangem variant 220 KW, siis RÜF ja KAT ja aastakäik mängivad kw vahet. 5,6 mootori restaureerime on endal lõpusirgel, mis on põhiasjadest 5,6 teine kui ntx 5,0 ja 4,2???? Nukkvõll on ainuke asi mis peas teine on....Klapijuhtpuksid, klapisääred, sisse-väljalase kollektoritihdid, kett, ketitallad, filtrid, tihendid, amordid, padjad, pumbad jnejen...on kõik samas hinnas ja enamustel pole mitte kui mingit vahét....Väljalase on muidugi totaalselt teine võreldes muuga, aga vaevalt et uusi kollektoreid ostma hakkad...

Sild - ka sama kõik, sõltub kas nivoo või mitte, sellest sõltub tagasil, kui ilma nivoota siis õõtsad plekist (loe:uss) taga pole siis ka muud kui rattalaager, õõtsapuks, kont, amort, vedru...

Plokkdifrit pole olemas, sedaanil oli lisas ja SECil kõvematel standardis
LSD, ASD oli ka mingitel viimastel võrridega kuutel...
ASR - lisavarustuses....uumeatel suurematel reeglina peal..

Kui nivoo - siis üütsad dur.alumiinium ja rohke laagreid, et see elu seal liiguks..kallim üleval pidada, suured supordivõlli laagrid kipuvad ära väsima, letis on tükk 2500kr, kui ilusti räägid, saab 1500.-....
Minu meelst ainuke asi, mida saab sillas sellel autol üldse kalliks pidada..
Esisillas muidugi ka ülemised õõtsad - orig on 4000 kr/tk, Febi oli vist 1500 kr, on vahe, kui tahad vaheta korra aastas ja osta FEBi....
Lihtkulumaterjalid on väga odavad: viimaseid näiteid: A-osad siis
rooliots (kaks otsa + varras) 600kr
keskvarras 700 kr
rooliamaort 500 kr
alumine žarniir 400 kr

Ühesõnaga vähekenegi eksklusiivsema ja nn kõvema riisiga võrreldes ei maksa MB osad mitte midagi...

Se on täiesti mõttetu asi osta kui kindel tahtmine kuut omada....SEL on SEL, paraku kõik tarkpead ei taha uskuda, aga see teljevahe on kohe tunda ja auto enda olemus ka kohe teine...

SEC - ütlen ausalt, siiamaani jättis külmaks, nüüd 90 a 500 SEC omanik, SEC on hoopis midagi muud, iste on juba hoopis teine, olgem ausad, sedaani iste on nagu servadeta tugitool, hoia kurvis roolist kinni....
Siis see suur uks, suus küljeklaas, kõik teeb mingi koosluse, mis teeb SECist täiesti erineva auto sedaanist...sõita on kuidagi teisem ja "erilisem"...SEC on oma olemuselt kuidagi ülbem ja omapäarsem kui sedaan....

Ja ei ole ka nii, et on vana kuni 85 ja uus alates 85 a....Uuematel (samuti vanematel) on ikka hunnikus muutusi....90 on neid ikka stx....
Samas jälle jõhkralt rohkem asju mis segast võivad panema hakata...Ntx uuematel süütelukk+piduripedaal+käigukang kõik topitud trossiga omavahel seosesse....ju siis eksport oli ameerikasse nii suur, lollikindalks tehud....aga kui see kuskilt katki läheb siis seda küll näppida ei tahaks
Samas on ka palju asju tehtud vastupidavamaks ja muudetud, mis jällegi positiivne...Nts isepingutuv roolikarp...

Minu soovitus: kuute mitte jumala eest karta, väga vastupidav auto
Ussi mitte karta, uss tuleb sinna kuhu tal lihtne tulla on, kui on juba üks uss närimas, siis teised ussid on ka sinnapoole teel, kui pole midagi närida,siis ei ole....Hoida tuleb autot....
Kindlasti uue tüübi oma, võimalikult väheste puuduolevate lisadega,
Et põhi oleks ilus alt ja mitte kivides-kändudes käinud, suuremaid lakse poleks (mujal maailmas ei suudeta neid ilusti korda teha)....Ehk võimalikutl hea toorik, enda elu lihtsam ja mõnusam

SEC või SEL on juba sama personaalne kui blondiin või brünett.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Mul on "läbirääkimisel" üks 500SEC 1986, mis seisab kusagil Saksamaal garaazis, viimastel aastatel pole käimagi pandud. Rahvas teadis öelda, et pikalt seisnud ja vanal autol on reeglina läbi mädanenud "kummist osad" a'la voolikud ja tihendid ning kui see käima panna, jookseb vedelikke igalt mõeldavalt poolt. Minu kogenematu loogika ütleb, et siis tuleb lihtsalt kõik voolikud välja vahetada enne kasutuselevõttu.
Kas kellelgi on analoogset kogemust? Millises suurusjärgus kulutused võivad tekkida?
Vasta
#9
Tänud "romaanide" eest neist oli palju kasu. Nüüdseks kindel, et soovin kupeed. Sedaani soovisin rohkem selle pärast, et kunagi on olnud ja meeldis. Ruumikus ei ole argument kuna autoga ei ole vaja igapäevaselt pere vedada.
Vaja vaid mõelda, et aks 420 või 560. Palju üldse küttekulu erinevus on 4,2 ja 5,6 vahel?

Diffrite osas jäi selgusetuks, et mida teeb käigukastil kõige viimane lülitus väikese b tähe suunas. Aravsin, et taga on piiratud libisemisega differ mida lülitatakse selle väikse b-ga.

Kas keegi teab, millest tuleb mootorite kilowattide erinevus (kas on teda tehniline erinevus ja kas seda täiustust on võimalik hiljem ka ise lisada)

Tänud veelkord

Vasta
#10
kW'st rolz ju kirjutas, bensukulu 4,2'l ca 15 ja 5,6 ca 17, linnas... maal 9-10. 2b lülitab sisse esimese käigu.
Vasta
#11
B lülitab elektrooniliselt esimese käigu kasti sisse. 5,6 võtab rohkem kütust, 4,2 on vahe sees, kuid kõige olulisem argument on su enda jalg....
4,2 KW mu eelmsies postituses. 5,6 sõltuvad kas on KAT(kõige vähem, malla 200 kw oli vist, ei mäleta enam), kas on RÜF (rohkem kui KATiga versioonil) ja ilma KAT ja ilma RÜF on kõige kangem variant, 220kw....

Süvene natuke ja saad vastused oma küsimustele:

http://www.mercedes500.de/technik.html
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#12
Mida see RÜF täpsemalt tähendab?
setud sõitsid seciga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mida peab tegema automüügil Soome? nostromo 9 4,105 15-12-2019, 10:56 AM
Viimane postitus: nostromo
  W126 560 sec säde kadunud Nitram 4 3,304 12-05-2018, 02:28 AM
Viimane postitus: Nitram
  500 sec 84a jahutusvedeliku ja termostaadi vahetus? M.E.SEC 10 7,466 19-06-2017, 07:14 AM
Viimane postitus: M.E.SEC
Smile 500 sec c126 reduktor M.E.SEC 1 2,477 12-05-2017, 08:50 PM
Viimane postitus: M.E.SEC
  W126 romuralliks? janek126 5 4,452 22-01-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: janek126
  w126 originaalveljed boysel 10 7,030 06-10-2012, 08:27 PM
Viimane postitus: janek126
  SEC 117,609€ eest (+ oksjonitasu 21% + KM) Blue Chip 1 2,583 31-08-2012, 05:43 PM
Viimane postitus: nostromo
  W126 Ost DieForADequila 33 21,547 21-08-2012, 12:18 PM
Viimane postitus: Karl
  MB W123, W126, W140 jne klubid Eestis kaupo51 9 8,325 13-08-2012, 11:23 AM
Viimane postitus: Blue Chip
  W126 (taastamine/varuosad) kohtuasi ZeroVF 5 5,414 13-05-2012, 09:47 PM
Viimane postitus: ZeroVF



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne