Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W123, W126, W140 jne klubid Eestis
#1
Ma tükk aega mõtlesin, millise nime ma teemale panen. Püüan siis seletada. Eestis on olemas MB Klubi ja foorum, kus ma praegu kirjutan, aga vist ei ole olemas mingeid konkreetseid MB mudelipõhiseid klubisid (näit. W123, W126, W140 klubi). Euroopas on sellised klubid olemas ning Eestis on olemas näiteks muhuklubi (ZAZ965), põrnikaklubi, BMW E 30 kommuun ja võimalik, et mingid klubid veel. Äkki on siin foorumis teadjamaid inimesi, kes oskavad sel teemal sõna võtta. Kas ei ole olnud kellegil siiani viitsimist mõnd sellist klubi teha, kas ei ole olemas piisavat kriitilist massi autosid klubi loomiseks vms?
Kas kunagi on üritatud mõnd klubi luua, aga pole midagi välja tulnud?
Teemat ajendas algatama see, et paari päeva eest astus linnas mulle ligi üks inimene ja väitis, et temal on plaanis asutada W123 klubi Eestis. Vahetasime kontakte.
Ma ise olen natuke skeptiline mudelipõhiste klubide suhtes, minu arvates piisab meie väikeses riigis üldisest MB Klubist ja sellega kaasnevast foorumist. Kuulaks hea meelega ka teiste arvamusi.
Vasta
#2
Mercedes-Benz 190 (w201) klubi on olemas.Mis on praegu veel küll väike, ainult 17 liiget.Aga lootus on, et ehk tuleb veel inimesi juurde ja saab selle foorumi tõsisemaks teha.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
#3
Kunagi siin foorumis keegi solvus ja tegi w140 klubi, kuid see ka ei tööta/toimi.
Vasta
#4
Mudelipõhised klubid on selline kahe otsaga asi.

Ühest küljest on Eesti väike ja mõnele MB klubi ürituselegi on raske suuremat hulka (30+) rahvast kokku saada, et ürituse kulud mõistlikex jääx (suve- ja talvepäevad välja arvatud, seal on alati piisavalt rahvast), kuna inimestel erinevad töögraafikud ja muud tähtpäevad, mis ei jäta alati klubi üritustel osalemisex aega. Seega mudelipõhise klubi puhul peab arvestama, et liikmeid oluliselt vähem kui margipõhises ja see probleem seega veel suurem. Samas ei tähenda kvantiteet alati kvaliteeti nii et sõltuvalt klubiliikmetest ei pruugi seda probleemi tekkida.

Teisest küljest tundub, et noorematele autoentusiastidele näitex sobibki pigem lihtsalt kuskil parklas kokku saada ja sama marki ja mudeliga sõitvate (mitte tingimata) inimestega aega veeta. Noorel inimesel, kelle mõttemaailm ei ole veel avardunud (mõnedel ei avardu kunagi, sõltumata vanusest ja mõni on hoolimata noorest east väga laia silmaringiga, seega ei tasu noortel eelneva jutu peale solvuda) on raske endast kardinaalselt erinevate inimestega ühist keelt leida, seega tundub lihtsam otsida võimalikult sarnaseid inimesi enda ümber. Nii et sellele sihtgrupile sobib mudelipõhine klubi oluliselt paremini kui margipõhine.

Mida ma tahan öelda on see, et meie MB klubi ja eriti foorum töötab küllaltki hästi ja üldiselt saab enamikele levinumaile mudeleile foorumist vajalikku infot ja abi, seega otsene vajadus mudelipõhiseid klubisid, foorumeid luua minu silmis puudub. Küll aga võix kokkusaamisi rohkem olla, et klubiliikmed ka päriselus kokku puutux, mitte ainult virtuaalmaailmas. Siinkohal tuleb mul küll pigem ennast ja teisi klubilisi süüdistada väheses aktiivsuses, kuna keegi ei keela ju ise pakkuda välja üritusi ja kokkusaamisi, ei pea ju ootama, et Indrek ainuisikuliselt ürituste ja kokkusaamiste korraldamisega tegelex, ta ju ka ainult inimene, kel klubi kõrvalt töö ja elu.

You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#5
Keegi ju kunagi siin üritas w140 klubi teha aga ma pole sellest rohkem kuulnud midagi. Ise pooldan ikka seda üldfoorumit.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#6
Eesti on liiga väike mudelipöhise klubi jaoks kuigi ei leidu vist automarki millel poleks Eestis oma klubi. Siingi annab huvitavaid teemasid/postitusi vahel päris tükk aega oodata.
Vasta
#7
Werewolfilt asjalik kommentaar.
Ilmselt peab mudelipõhise klubi tegemiseks olema auto teatud vanuses. Väga vanu autosid on Eestis vähe, uusi jälle liiga palju. Autosid peaks olema seega parasjaguSmile
Selgitan teoreetiliselt E klassi näite varal. W114/115 autosid on liiga vähe, et entusiastid saaks klubi luua. W210/211 autosid on piisavalt palju ja nendega sõidavad väga erinevad inimesed (erinevate huvidega) ning autod on ehk liiga uued, et koonduda klubi loomiseks. Ilmselt kõige reaalsem oleks ehk luua klubi W123 või W124 omanike poolt. Minu arust peab auto olema väljunud tarbeeseme staatusest ja muutunud pühapäevasõidukiks, et tekiks "klubi loomise oht". Seda kinnitab ka põrnika ja muhuklubi näide, mis on täna pühapäevaautod. Loodava klubi eestvedaja peab olema paras entusiast, soovitavalt IT kallakuga, et saaks kodulehe ülesse riputada. Samas, kas inimestel on niipalju aega ja viitsimist, et osaleda mudelipõhise klubi töös, sest ilmselt suur osa rahvast kattuks MB Klubi rahvaga.
Olen nõus väitega, et Eesti on liiga väike mudelipõhise klubi jaoks, teisalt meil ikkagi mõned klubid eksisteerivad, aga eks erand kinnita reeglitSmile
Vasta
#8
Näide:
Kuigi olemas on selline scorpio klubi siis kokkutulekul olid enamus teist marki autodega sest vastavat mudelit enam ei toodeta ja inimesed on soetanud uued mudelid. Samas klubi eksisteerib ja vanad omanikud saavad kokku (küll harva aga saavad) ja teevad ühiselt midagi.
Kurjajuur
Vasta
#9
Leidsin midagi,küll mittetoimiv
http://w140mb.21.forumer.com/
Vasta
#10
Mudelipõhine klubi ei looks mingit lisaväärtust eesti väiksust arvestades.
USA vist suurim mersufoorum Benzworld (www.benzworld.org) on tekitanud mudelipõhised alajaotused ja seal see toimib tunduvat hästi, aga kasutajad on seal üle maailma.

Moderaatoritele soovitaksin parendusena kaaluda ideed, et igale teemale mis posititada, saaks panna juurde soovi korral rippmenüüst nupu, et mis sõiduki kohta see käib (kui on ühe mudeli põhine). Ja siis et inimestel oleks võimalik selle tähituse järgi kuidagi postitusi sorteerida. Tulevikus võiks olla päris abiks.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Soovitage töökoda W140-le MAV 7 900 11-03-2022, 09:58 AM
Viimane postitus: .Alar.
  Parempoolsest roolist vasakpoolseks ümberehitatud 2003a CLK eestis arvele võtmine kristo779 1 551 26-03-2021, 09:30 PM
Viimane postitus: v6sa
  Filmivõteteks vaja W140, C140, W220, C215 või W124 mersusid Joel. 4 3,331 25-05-2019, 01:06 PM
Viimane postitus: väikemees
  W126 560 sec säde kadunud Nitram 4 3,276 12-05-2018, 02:28 AM
Viimane postitus: Nitram
  Katuseluuk, w140 vs c140 M.E.SEC 5 4,873 18-07-2017, 08:15 PM
Viimane postitus: M.E.SEC
  W140 kondiventikad TAD17I 2 2,919 26-03-2017, 01:33 PM
Viimane postitus: TAD17I
  W126 romuralliks? janek126 5 4,409 22-01-2017, 01:55 PM
Viimane postitus: janek126
  Mitu "kurja kutsikat" on Eestis??? weix 20 17,016 23-08-2015, 07:39 AM
Viimane postitus: Karl
  Otsitake filmivõteteks W123 MB d indrek 2 2,997 18-03-2015, 04:50 AM
Viimane postitus: nostromo
  Vajan abi (W123) Henu 6 4,417 29-01-2015, 07:26 PM
Viimane postitus: V126



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne