Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HC-näit heitgaasides.
#1
Tere!

Kasutasin otsingut, kuid ei leidnud midagi eriti. Probleem heitgaasitestis HC näiguga. Mis see täpselt endast kujutab ja millised faktorid seda mõjutavad. Kui mootor soe siis viskab gaasi andes sinist vinet ka tagant(häbi minna linnavahele). CO ja teised näidud on paigas(Lambda näit oli veits kõrge aga seda põhjustas üks pisike auk enne viimast sumpa pütti). Auto on 86-aasta W126 420 150kw.
Ülevaatuse pässid arvasid, et tegu on põlemata kütusega?
Vabandan kui palju läbikäinud teema aga äkki siis keegi oskab viite anda kust infi leida. Endal pole aega ja viitsimist kõiki vanu teemasid läbi lugeda. Kõik teooriad on samuti väga teretulnud.
A seda ka veel, et ärge esialgu diagnostikut soovitage, sest meil Võrus häid mehi vähe ja need kes oskavad, neil on tööd nii et tapab.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#2
Valest kohast otsisidWink

Kopipeist www.maitene.ee lehelt.
PÕLEMATA BENSIINI OSAKESED ehk VESINIKUÜHENDID (HC)

Vähene hapnikukogus mootorisse saabunud põlemissegus (mis aitas kaasa mootori silindrites ebatäielikule põlemisele ja sellest tulenevalt vingugaasi koguse suurenemisele) mõjutab ebatäielikul põlemisel ka vesinikuühendite ja tahkete osakeste (tahma) koguse suurenemist. Samuti mõjutab HC suurenemisele kaasa hiline süütehetk (kui on hiline, siis jääb küttesegu põlemise aeg väikeseks) ja korrast ära süütesüsteem (kõrgepingejuhtmed, küünlad, katkesti kontaktid jne.), samuti ka rikas segu. Pihustitele tuleva kütuse rõhu vähenemise või pihusti ummistumise tulemusena jäävad kütuseosakesed liiga suurteks ja vajavad täielikuks põlemiseks pikemat aega kui nad seda saavad. Nö “aromaatsed vesinikuühendid” on terava lõhnaga ning nad soodustavad nad aitavad kaasa vähi tekkele. Vesinikuühendid koosmõjus lämmastikoksiidiga mõjutatuna päikesevalgusest moodustavad saastesudu, mis on peaaegu lõhnatu, kuid ärritab limaskesta ning on narkootilise mõjuga. Suuremates kogustes on põlemata bensiini osakesed tervisele kahjulikud ning avaldavad mõju näit metsade kadumisele.

Kõnealune isik ja tema vaated on küll väheke krõbedad, kuid jutt iseenesest on õige.
Vasta
#3
Kule suured tänud. Varsti pean vähiuuringuteks aja kirja panemaSmile
Süütemäng on mul välja vahetatud, kuid kas hiline gaasijaotusmehhanism võib ka seda mõjutada. Mul nukkvõlli hammakad veits kulunud ja kahtlustan, et klapid avanevad hiljem.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#4
HC ongi selline tore näitaja, mida mõjutavad kõik mootori tööd üleüldse mõjutavad parameetrid. Kaasa arvatud Sinu mainitud sinise viskamine...

Gaasijaotuse hilinemine ei tohiks olla kõige suurem süüdlane.

Ma alustaks õlikao likvideerimisest ning seejärel panustaks süütesse-pritsesse.
Vasta
#5
HC on pmst näitab kas kat töötab või mitte, noh muidugi kui paned uue kat'i ja probleem ikka kuskil mujal siis rikub uue kat'i ka ära. Nagu mina olen aru saanud siis kui isegi kõik muud heitgaasid on korras aga sul pole autol kat'i siis see HC näit peksabki segast. HC on otseselt seotud kat'iga.
Vasta
#6
(20-05-2010, 02:26 PM)HotPapa Kirjutas: HC on pmst näitab kas kat töötab või mitte, noh muidugi kui paned uue kat'i ja probleem ikka kuskil mujal siis rikub uue kat'i ka ära. Nagu mina olen aru saanud siis kui isegi kõik muud heitgaasid on korras aga sul pole autol kat'i siis see HC näit peksabki segast. HC on otseselt seotud kat'iga.

Ei ole - HC on seotud ainult põlemise täielikkusega. Üks heas korras kat suudab tükk aega teiste sitta süüa enne, kui ta lõplikult ära sureb. Aga probleem on siiski milleski muus. Ka katita masin, mis on väga heas krras, saavutab selle HC<100 probleemideta. Muidugi, kui see pole just vene insenerimõtte suursaavutus ZMZ-24. Vat seda mootorit tõepoolest korralikult käima saada on peavalu.

MB mootorid peaks aga korras olles gaasinormid probleemideta täitma. ISeasi, kas me jaksame neid mootoreid korras hoida...Retard
Vasta
#7
Minul oli ka jäänud arusaam, et HC näitab ikkagi otseselt katalüsaatori tööd...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Selles on muidugi õigus, et tuksis kat ei suuda enam mootori vigast põlemist korrigeerida ja seetõttu on HC näit täpselt see, mis mootorist tuleb...

Ehk natuke vigast pritsesüsteemi saab ülevaatuskõlbulikuks teha värske katalüsaatoriga.Thumbsup
Vasta
#9
Njah. Kui ma nüüd mõtlema hakkan siis mul polegi katti. Ülevaatuse vennad ka nurisesid selle üle kui kunagi käisin seal. Ülevaatuse pärast ma ei põe(see on tal olemas) aga see sinine vine häirib ja enne linna ei lähe kui asi korras(veits häbi liigelda). Paistab, et ei pääse diagnostiku külastusestSmile Kui keegi veel midagi HC kohta teab siis pange aga kirja. Pärast on hea teistel lugeda.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#10
Õli võtame?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Ebanormaalset õlikulu pole täheldanud. Siiamaani on nagu õlivahetusest õlivahetuseni saanud ilma õli lisamata hakkama.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#12
(20-05-2010, 05:54 PM)taaviw126 Kirjutas: Ebanormaalset õlikulu pole täheldanud. Siiamaani on nagu õlivahetusest õlivahetuseni saanud ilma õli lisamata hakkama.

Aga millst siis sinine vine?
Vasta
#13
Ma ise nagu arvasingi, et põlemata kütusSmile Paistab, et kütusesegu on väga rikas. Keegi jobu näpis kunagi seda kuuskanti mis seal pritsepea küljes on(Ok tegelt ise näppisinSmile aga see oli ammu). Mine tea äkki kuidagi kuuma saanud ja klapisääre tihendid läbi, sest probleem tekkis hilja aegu.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#14
Kui klapisääre tihendid siis öö otsa seistes ja hommikul käivitades peaks päris korraliku pahvaka välja ajama kui ta sul isegi sõites suitseb....Eks ma läheks mingi targema poole ja hakkaks asja uurima enne kui juppe vahetama hakkadBig Grin
Vasta
#15
vasta paarile punktile.

1) palju oli HC heitgaase mõõtes. (kirjuta kõik näidud siia mis sulle välja prinditi.)
2)kas sinine vine kaob ära, kui sõidad ja kiirendad mõõdukalt.
3) kas sinine vine tuleb tagasi peale mootoriga pidurdamist ja uuesti gaasi andes.
4) Kas sinine vine tuleb tühikäigull töödates.
5) Kas masin on ikka automaatkastiga.
6) Millised küünlad välja näevad.(kas on kõik ühesugused, või domineerib mõni silinder rohkem küünlamustumisega)

Vasta
#16
Klapisääretihendite parim kontroll - lase kohapeal käija mõnikümmend minutit ja kui sõitma hakkad, viskab kohe alguses tõsise pahmaka välja.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Uurin asja, kuid minu mäletamist mööda ajab sinist soojalt ja siis koguaeg.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#18
Oskad mulle WDB240 seletada oma kolmanda küsimise põhimõtet? Ei ütle, et see vale on. Pole kuulnud veel kuidas see mõjutab ja mis teada peaks andma. Ise õpin alles autotehnikuks ja hakkas huvitamaSmile
Vasta
#19
Tõenäoliselt viitaks selline asi klapisääretihendite ja juhtpukside ebatihedusele.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#20
Kui sa väidat, et õli ei võta grammigi, siis ei saa ju klapisääred "õli läbi lasta"....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne