Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W124, 260, 1986 - grimes
#1
Kuna juba kasutaja siin olen mõndaaega ja samaaeg ka mersut omanud. Siis mõtlesin ka siia pajatada natuke sellest..

Algne plaan mingi tagaveoline auto soetada tekkis juba vaikselt sügisel. Nimelt siis tagaveoline ja manuaal käigukastiga auto talveks vaadata.
Sai nimelt netist mõndaaega neid vaadatud, kuid midagi erilist silma ei jäänud. Bemmi ei tahtnud, sierrad lahjavõitu (eesmärk oli ka vähemalt 100kw et piiki vajadusel jõuaks ringi vedada), opeli 100kw nõrgavõitu mootoriga jne.
Jäi siis silma see üks Mercedes-Benz, oma 2.6-e jänuse mootoriga. Sai natuke mõeldud, kuna Mercedes-Benz ka algselt just väga meeltööda ei olnud väga. Siis sai jällegist mõeldud ta heale pöörde võimekusele ning saigi õhtul vaatama mindud. Auto tundus oma rahaeest aus, ja sai järgminepäev ta ligi võetud.

Seisis ta mul mõndaaega ilma üv ja kindlustuseta. Ja igavuse peletamiseks ja praktika mõttes sai peale tööd vähehaaval nokitsema hakatud.
Võtsin kogu salongi laiali.. istmed, põhjamatid, pagasikatted jms kõik välja ja survepesu ja vahenditega möllatud.
Sai siis laiad liistud kitsaste liistude asemel esialgu muretsetud. Vähe pahtlit, krunti, värvi jne.. ning sai hakatud neid nokitsema. Peagi said need liistud värvitud ja külge.. sellega kaasnes ka stangede ja nende liistude ja ka peeglite värvimine.
Siis sai orig 15" valuveljed ostetud vahepeal, need said uuenduskuuri.. liivaprits, lihv, uus värv.
Nendele sai paigaldatud talve keskel ka uued vallai protikad vähe karmimate naeltega jms.

Mis autost veel.. Hetkel tundub, et on suht jänune ning ootan kui saan aega hannesele külla minna.
Läbisõiduks kuskil 1.3 miljonit.. Väidetavalt pandi uhiuus mootor 1m juures peale ning praegune spido näit 270k on uue mootor läbisõit.
Ette on ka värsked originaal hella tuled.. valged suunad ning ka taga uuema toontuled paigaldatud. Ise siis sai lisatud veel laiad liistud. Seega väljast pea nagu facelift Smile
Mootor käib muidu ka suhteliselt vaikselt ja mõnusalt. Kuid hetkel veel jh häirib vähe see bensukulu mis kuskil 20 keskmiselt... Ja vähe häirib et alles mootor ärkab ellu 4000prm juures.. Külmast peast on nagu vähe madalamalt juba jõudu.. (loodan et asi liigses kütuses mida madala pöördega ei suuda ära põletada)

Igatahes kuna algselt sai soetatud talveautoks. Siis nüüdseks on auto juba meeldima hakanud ja arvatavasti saab auto siiski täiustusi ja lisa ning saab teda rohkem viisakamaks tehtud. Kuna värvitöö edenes täitsa hästi, siis nüüd ilmade saabudes saab veel nii mõndagi ülevärvitud Smile
Hetkel kriitilised kohad on esi tiivad tüüpilistest kohtadest.. ja stange liist katki eest (võib keegi uut pakkuda)
Sai soetatud ka siis uued suveveljed 18" mis nüüd hetkel ka liivapritsi ootavad ja seejärel uut värvi Smile
Ja eks on ka palju muud autoga veel ajapikku tehtud.

Ilgelt pikk ja segane tekst sai vast nüüd siia kokku. Kuid lisan mulakõrvale ka mõned pildid Smile

Ei olegi algseid pilte millisena ta ostes nüüd välja nägi.. Kuid suht räämas välimusega ta oli..
[Pilt: 225100_3501815313926_1109493870_n.jpg]
Laiad liistud ja stanged vahepeal tegemisjärgus
[Pilt: 304619_3541088255725_195500664_n.jpg]
[Pilt: 304898_3545626929189_44918182_n.jpg]
Sai laiad liistud ja stanged juba vaikselt külge tagasi
[Pilt: 564180_3544788548230_1445456160_n.jpg]
Veljed krunditud ja siis autoalla ning lihvi
[Pilt: 9289_3644512241260_1591330820_n.jpg]
Veljed värvitud
[Pilt: 21972767d244ed_m.jpg]
Jäärajal sai lustimas käidud Smile
[Pilt: 221802_4154595713028_787196069_n.jpg]
Lõpetuseks ka 18" suvevelje proovipilt Smile
[Pilt: 531508_4227006763259_2135420350_n.jpg]
Vasta
#2
Kena 124 Eusa_angel Palju kw te on ja mis käigukastiga tegemist on?
Mul oli 260 122kw ja pidin samamoodi vaeseks sõitma sest keskmine tuli kah 20.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#3
118kw on ja manuaal kast Smile
Aga jh.. Algselt kui auto kätte sain, oli ta seisnud vist pikalt. Siis ei käinud ka korralikult, puterdas päris palju kuni 4000prm-ini. Tundus nagu uputaks silindeid.. Siis oli bensukulu veel müstilisem.. 30-40 kohati.. Suht väikeste otsadega küll kuid siiski.. natuke sõites hakkas vähem võtma ja paremini käima.. Nüüdseks siis käib vähemalt juba ilusti iseseisvalt (midagi mootorijuures ise tegemata) kuid siiski kulu tundub natuke suur. Mõnel kellel sama mootor on rääkinud, et ei võta ta midagi palju.. Autom kast ja tallinnas linnas 11.. maanteel 8 kuskil jms.
Vasta
#4
Ma ei julge küll seda 100% kindlalt väita, aga need mootorid elavadki külmalt kütte otsas, minu 3,2'ne võtab ka meeletult kütet külma mootoriga, kui mootor soe on, siis on ka küttekulu mõistlik. 20l/100km tuleb minul keskmiseks talvel lustides, suvel üle 15 saada on üsna keeruline.

EDIT: Minu auto ei toimi ka päris korralikult, vahest lonkab ja pikemalt tühikäigul käies haiseb summutist kütte järgi.
Vasta
#5
Nii.. Eile õhtul tekkis probleem ikkagi mootori töös.. Sad
Hommikul tööle sõites.. Esimesed km töötab normaalselt, ja siis fsjo. SAab jeelijeeli meelitades 50-60km sisse. Ja seda hoida... kuid rohkem kiirendusest juttu ei ole. Tühikäigul jääb ilusti käima.. kohapeal gaasi andes peab ka meeliatma, siis saab kuskil 6000prm kätte ja hoides hakkab siiski kukkuma. Käib ka muidugi puterdades.. osad silkud tagant ära vms.
Vasta
#6
(20-02-2013, 10:42 PM)grimes@hot.ee Kirjutas: ....
Mõnel kellel sama mootor on rääkinud, et ei võta ta midagi palju.. Autom kast ja tallinnas linnas 11.. maanteel 8 kuskil jms.

Muhhahhhaaa... Soojalt, taganttuule ja tühja autoga ehk.Icon_rolleyes

Tee (või lase teha) elementaarne diagnostika ning siis saame koos arvama hakata, mis sel mootoril viga on. Ning ma pean silmas Tõelist DiagnostikatThumbsup, võtmete ja peaga. Arvutiga ei ole selle paja juures sittagi teha.Eusa_naughty
Vasta
#7
Mina mõtlesin, et mu 230CE võtab palju kütust (kuskil 14-15 ta linnas oli, maantel 11, atm kast), aga 20+ manualiga on juba väga väga palju Big Grin
Muidu auto silmapaistav ja ilus, tahaks endalegi w124 sedaani =)
Vasta
#8
Nii Smile sai just hannese juurest tagasi tuldud.
Jõudsin autoga jeeli jeeli täpselt temani.. Enam sealt edasi garaasi vabatahtlikult sõita ei tahtnud.
Nüüdseks auto käib jälle nagu kellavärk Smile Sättis ka segu paika, niiet nüüd peaks ehk ka asjad normipiires olema Smile

Muidugi oli jubehea, et hannes sai ka kohe peale kõne rõõmsalt mu vastu võtta. Igati tore ja asjalik tegelane Wink Niiet kellel probleeme, siis soovitan Smile
Vasta
#9
Tere, kui kysida tohib, siis mis möödus need mustad veljed on? 17*...? Ja ET? Ja mis möödus rehvid on peal? Istuvad ja sobivad minu arust väga hästi...
Vasta
#10
Veljed on 225/40/18 .. ehk siis 18 tolli Smile
velg ise 8.5 tolli lai
Vasta
#11
Tervist huvilised..
Sai sinna pealehele ka küll kirjutatud, kuid kirjutaks siis juba siia ka..
Et kas W124-jal kannatab madaldust teha ? Nimelt plaan alla panna 18" veljed, kuid praegune talverehv juba käib suuremate konarlustega ja rattaid välja keerates koopasse.
Mingiaeg alla kiigates paistsid tsentrikuga poldid õõtsal.. Kas kannatab sealt selletarbeks niipalju muuta ?
Või on suht võimatu ilma, et koopasse käima hakkaks..

Teiseks..
Kui keeruline on ette võtta Mercedes-Benz mootori vahetus mõne teise W124-ja mootori vastu.
Oletame ,et 2.6 118kw asendada 3.0 samatüübi mootoriga.

Või kuipalju asju mersupuhul peaks vahetama kui tahaks diisliga asendada ?
(eelistatult 3.0td võib ka vabalthingavana)
Nimelt kui keerukas see protsetuur oleks ?
Alustades mille ja lõpetades misasja vahetusega umbkaudselt ?

Autod võõras teema ei ole, seega saan kõigest aru. Lihtsalt eelnev mersukogemus puudub.
Ja mõtlen, kas asjal on üldse mingit mõtet. Või vaadata juba mingiaeg vastava mootoriga isend.

TÄnud ette Smile
Vasta
#12
MA ise pole nüüd 100% kindel aga õõtsadel ei tohiks olla tsentrikpolte. lühemad amordid ja vedrud peaksid ratta juba rohkem lääpa ajama.

Ma ei tea palju sa madalamaks tahad aga ma sinu asemel vaataks algatuseks mitme tärniga padjad sul on,sealt saab ka alla nt 5-1 peale on tulemus juba märgatav


w123 240 D 83"
Vasta
#13
Hmm.. Pole seal nüüd nii täpselt vaadanud, mis ehitusega kuitäpselt ta on.
Aga mis patjadest jutt käib ja kustkandist ma neid tärne vaatan ?
Seal midagi regullitav või siis vahetatav ?
Vasta
#14
Eksentrik poldid on sillastendi jaoks, ära neid puutu, keerad silla päris paigast ja siis suur mure miks rehve sööb Smirk
Alla toomiseks peab olema lühike ja jäik vedru, samuti jäik amort, muidu on igal konarusel rehv koopas. Ette eelista ka kitsamat rehvi kui madaldus on su soov.
Vasta
#15
Selge, eks siis jääb nii siiski Wink
Tekkis lihtsalt mõte natuke madaldada.. Et suurem velg paremini alla istuks Smile
Vasta
#16
Diiseldamis mõte tuleb siis siin on igati moodi põhjalikuld näidatud,tehtud http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=19749
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,608 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 732 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,860 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 281,799 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 98,551 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,834 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 26,606 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 7,310 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 74,219 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 50,390 19-04-2019, 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne