Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
220 CDI mootori soojatootlikkusest
#21
2001 220 CDI - oskab keegi öelda, kusmaal peaks temperatuuriseier normaalasendis täpselt olema? Endal peale termostaadivahetust läheb ca 3 - 4 seierijagu üle 80 ja seisab seal.

Teine küsimus on see nn. lisasoojendi - kuidas seda võimalik kontrollida on, kas ja millal see töötab?
Vasta
#22
(19-10-2010, 10:42 AM)sst Kirjutas: 2001 220 CDI - oskab keegi öelda, kusmaal peaks temperatuuriseier normaalasendis täpselt olema? Endal peale termostaadivahetust läheb ca 3 - 4 seierijagu üle 80 ja seisab seal.

Teine küsimus on see nn. lisasoojendi - kuidas seda võimalik kontrollida on, kas ja millal see töötab?

Seieri asend? Seier siiski pigem suhtelist temperatuuri näitab ja ei kuulu taadeldud mõõtevahendite hulka. Minul nt. seieri jagu üle 80 ja kui juba seier seal siis salong puhub lausa kuuma õhku.

Lisasoojendi töö on päris hästi kuuldav külmast peast:
Paned mootori käima, ja hoolitsed et lisasoojendi poleks välja lülitatud (kontrolltuli pole sisse lülitatud) Esmalt on kuulda ventilaatori puhumist ja mingi 10-20 sek. pärast lisandub, kütte põlema minnes, täiendav kohin mis meenutab natukene töötava leeklambi häält. Kui nüüd mootor seisma jätta, siis mingite sekundite pärast kaob esmalt kohin, siis töötab ventilaator veel mingi aeg ja seejärel jääb kõik vaikseks.

Kõige eelneva jaoks peab väline õhutemperatuur olema alla +5C minu autol näiteks.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#23
Arusaadav, et seier on "suhteline" nähtus, ilmselt mõõdan ära, palju tegelik temp on, siis saab aimu. Muud pole midagi, lihtsalt väike hirm, et liiga kuum, samas 90 - 95 kraadi on täitsa normaalne mootori töötemperatuur.

Loll küsimus veel selle lisasoojendi kohta: osad väidavad, et on elektriline lisasoojendi, osad, et diisli pealt - mul ei käi mingit kohinat kusagil - kuidas identifitseerida, kummaga tegu on?
Vasta
#24
(19-10-2010, 11:41 AM)sst Kirjutas: Loll küsimus veel selle lisasoojendi kohta: osad väidavad, et on elektriline lisasoojendi, osad, et diisli pealt - mul ei käi mingit kohinat kusagil - kuidas identifitseerida, kummaga tegu on?

Võid mõlemaid uskuda, minu autol on mõlemad peal. Elektriline küll ei tööta ja pole plaanis ka korda teha.
Kui on automaat kliimaga auto siis saad ka kliima ploki pealt mootori tempi vaadata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#25
Ilma automaatkliimata auto on, tavaline konditsioneer. Aga sellest soojendusest pole siiani aru saanud, kas töötab või mitte ja milline ta seal peal täpselt on. Kui praeguste ilmadega temp ülesse jõuab, siis puhub ilusti kuuma ja hoiab tempi üleval. Eks uurin edasi Tongue
Vasta
#26
(19-10-2010, 02:16 PM)Laur Kirjutas: [quote='sst' pid='138660' dateline='1287477685']

Kui on automaat kliimaga auto siis saad ka kliima ploki pealt mootori tempi vaadata.

Kuidas seda vaadata saab?
Vasta
#27
hoiad mootori töötades rest nuppu all ja oli vist kuues valik mootori temp.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#28
(19-10-2010, 10:21 PM)Laur Kirjutas: hoiad mootori töötades rest nuppu all ja oli vist kuues valik mootori temp.

saan aru et, seal näitab veel- kiirus, laadimine, mootori temp, vist on ka välis temp. aga sealt tuleb veel suur hulk andmeid, mis need on?
Vasta
#29
(21-10-2010, 09:04 PM)punnsilm Kirjutas:
(19-10-2010, 10:21 PM)Laur Kirjutas: hoiad mootori töötades rest nuppu all ja oli vist kuues valik mootori temp.

saan aru et, seal näitab veel- kiirus, laadimine, mootori temp, vist on ka välis temp. aga sealt tuleb veel suur hulk andmeid, mis need on?

Ise ei ole jõudnud veel vaadata ja ei tea kas 202 ja 210 näitab samu andmeid, muidu 202 kohta juttu seal
http://www.benzworld.org/forums/w202-c-c...tton.html/
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 230 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 632 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 536 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 732 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986
  E350 CDI W212 4MATIC - DPF sensor chrishere 18 2,471 17-05-2022, 04:00 PM
Viimane postitus: chrishere
  W211 220 2006a Delphi pihusti O$$ikas 0 1,027 03-06-2021, 05:08 PM
Viimane postitus: O$$ikas
  Mercedes w210 e270 cdi esisilla vedrud ZEBRA111 2 1,720 15-05-2021, 11:52 PM
Viimane postitus: ZEBRA111
  E350 CDI kiirendamine KsenoonE 1 1,651 14-04-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: Exabot
  W211 E320 CDI 2003 150kw Shottyhoster 15 3,839 19-01-2021, 01:27 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 E280 CDI 2007 140kw kasti asemele -165kw käigukast DaddyV 2 1,457 21-12-2020, 07:45 PM
Viimane postitus: Mbclk200



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne