Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elektri Anomaalia 2.0d
#1
Anomaalia siis selles et eile hakkasid armatuuris tuled hõõguma kergelt.Tunne selline nagu generaator ei laeks.Samas aku tuld põlema pole löönud aga aku võtab tühjaks küll.Täna istusin linnas ja ootasin kes käima veaks.Palun aidake milles viga olla võiks.Puhastasin ära ka generaatorisse mineva pistiku juhtmed aga ei midagist.
Vasta
#2
[Pilt: search.gif]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
Vaheta pingeregulaator koos harjadega ära ning asi lahendatud. Ilmselt üks hari juba lühike ja ei anna õiget kontakti.
Vasta
#4
Oskab ehk keegi öelda palju võiksid uued harjad maksta.
Vasta
#5
25.- umbes
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Tänud vastamast ja nüüd tuleb koht leida kust neid osta saab.
Vasta
#7
Kus oleks sakule kõige lähem autokauplus kust saaks vajalikku harjajuppi.Enam ei kannata akupealt sõita
Vasta
#8
Laagri suur autopood ju olemas, sealt peab leidma.
Vasta
#9
Kalev kui mõtled seda MG autopoodi siis homme sean sinna sammud.
Vasta
#10
Seda mõtlengi, nimi ei meenunud
Vasta
#11
Kust ja millised siis ehk saan ka kontrollida.Kuna auto elektriga ei ole suht kodune siis jah abi oleks teretulnud.Homme vaja linna sõita ja selleksajaks korda vaja saada.
Vasta
#12
Kui ei ole elektriga kodus milleks siis proovida ise harju vahetada?
Harja vahetus eeldab jootekolvi kasutamise oskust.
Ueed harjad on müügil ka koos pingeregulaatoriga, hind 100-400 krooni.
Jälle vaja teada millisele kolektorile vaja on, paari mm. vahe. Kõige lihtsam vana näppu võtta ja sellega poodi minna.
Võimalik, et on midagi muud viga, üsna tihti on ankru pind kulunud millel harjad jooksevad, paned uued, ja on nädalaga kulunud.
Vii oma auto genekas või auto koos genekaga kontrolli.

edit:
Üks ilustreeriv pilt ka.
[Pilt: g1.jpg]

Pilt Liiseli auto genekast millega ta suvepäevadele tulles teele jäi, ja tänu Heinari harja viilimisele liikuma sai.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#13
Peab tõdema et auto on ainuke peres siis peab selle geneka maha võtma ja jala kuhugipoole liikuma hakkama.
Vasta
#14
Nii siis närvid on läbi ja käed on nii mustad et ei tunne nahavärvi enam.Kui raske on 2 poldi lahtikeeramine et kätta saada generaator?Uskuge kui kodus pole ainsatki tööriista peale tellitava võtme siis see on üpriski mahukas töö.Homme hommikul siis uuele ringile.
Vasta
#15
vaja 15 võtit geneka vabastamiseks ja 13 võtit rihma lahti laskmiseks. sobivad ka odavad marketite võtmed(odavad). vii genekas remonti ja asi korras, tavaliselt on kenekal rohkem vigu kui harjad. endal vahetati laagrid, harjad, see mille peal harjad käivad ja veel igast jama + oli veel üle ka värvitud---nagu uus. kokku läks 700.- ja viimased 70 000 on muretult töötand.
Vasta
#16
Kuna olen audisid oma 25 aasta jooksul ainult remontinud siis arvasin et piirdub 13 ja 14 võtmega.Sõitsin siis poodi ja ostsin odava lehtsilmuste komplekti siis 7-22 aga koju jõudes selgus et seda võtit mida vaja ehk 15 ei olnudki.Tegi ikka hinge täis küll.Katsusin keneka otsas lokse pole ja ringi käib ka vaikselt.Laagrid vast korras.
Vasta
#17
Po18 Kirjutas:Nii siis närvid on läbi ja käed on nii mustad et ei tunne nahavärvi enam.Kui raske on 2 poldi lahtikeeramine et kätta saada generaator?Uskuge kui kodus pole ainsatki tööriista peale tellitava võtme siis see on üpriski mahukas töö.Homme hommikul siis uuele ringile.

Tavaliste võtmetega 3.0D mootoril, millel ventika koda polnud alla 5 min.
2.3 bensukal koos ventilaatori ja koja eemaldamisega üle 5 min.

Tellitavaga ei ole proovinud, enam ei saa ka. Ämm kasutas tellitavat kapsapotil kaane raskuseks, nüüd on roostes ja tellimus enam vastu ei võta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#18
Pean korralikud tööriistad ostma ja siis on kindlasti imelihtne autoremont.
Vasta
#19
proovisin ka tellitavaga seda generaatori polti keerata kuid see aint lõhub poldi pead. automaailmast ostetud odav leht-silmus võti kestab siiani(oli vist alla 30.-)
Vasta
#20
Ega nüüd tellitavaga küll miski töö ole. Kohe päris kahju sust. Sellisteks töödeks vaja osta õige suurusega padrunvõti, mille saab igast endast lugupidavast tööriistapoest ca 60 eegu eest (kvaliteettoode)
Oli genekal jah 15 mõõde. Rihma saab lõdvaks suvalise 13 võtme, paremini 2, veel paremal juhul 2 13 silmusvõtme abil.
Kui kavatsed ka hiljem autot nokitseda kuluvad asjad ka muude tööde juures ära.

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 Airmatic'u anomaalia Tairo 18 9,861 04-03-2020, 12:29 PM
Viimane postitus: Marksus
  W211 aku anomaalia turbiin 17 7,141 06-12-2019, 10:56 PM
Viimane postitus: Randar
  W210 elektri anomaaliad aandroo 1 1,975 21-12-2018, 01:30 PM
Viimane postitus: v6sa
  W211 320cdi elektri probleem Ladvaõun 3 3,479 09-06-2017, 01:35 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 2000a suunatule anomaalia (brake assist ja ABS) DaddyV 1 1,841 17-10-2016, 12:17 PM
Viimane postitus: v6sa
  w210 rattalaagri(tagumise) vahetuse järgne ANOMAALIA)!!! kaitsik77 2 2,392 13-09-2015, 07:50 PM
Viimane postitus: hellrix
  W212 päevasõidutulede anomaalia karuanton 13 8,366 18-03-2015, 11:47 AM
Viimane postitus: marek
  w124 elektri jama t8nna1994 0 1,524 05-03-2015, 10:42 PM
Viimane postitus: t8nna1994
  w210 2.9 td elektri jama warum 2 3,204 11-01-2015, 01:38 AM
Viimane postitus: warum
  w124 elektri-iste kas releega või kaitsmega ? vana-lõõts 9 6,481 07-06-2014, 12:56 PM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne