Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kodune ülesanne: w210 E240 '99 käivitub/ei käivitu
#1
w210 E240 '99 kord käivitub, kord ei käivitu. kord käivitub 5. korral, kord 25. kord 50. korral, mõnikord 75. korral. reeglina käivitub lõpuks alati, aga lihtsalt peale mitemandat proovimist see õnnestub.

temperatuur, niiskus, kellaaeg, tuule suund, tähtkuju ei oma mingit tähtsust. Smile

SDS vigu sisse ei loe, ega ole ka ühtegi aktuaalset viga sees.


Unibrow
Vasta
#2
Kui ei käivitu, kas siis väntvõlli pöörlemist näeb? Neil muidu leivanumber vända andur( see siiski suureltjaolt just temperatuuriga seotud)
Vasta
#3
Mõni ussitanud ühendus? W124-l (E220) tekitas samasugust peavalu paar aastat tagasi näiteks ussitanud pingerelee. Vana-Kuuli Sass leidis see kord vea juhet külge panemata kohe üles, äkki on see ka w210 puhul nn tüüpviga.
Vasta
#4
Pakuks ka vänadandurit.
Vasta
#5
sry unustasin mainida, et enamasti käivutb ilusti s.t. "poolest pöördest".

kui vända pöörlemist ei näeks, siis oleks see ju kohe aktuaalne. kui oleks vigane väntvõlliandur, siis ju tavaliselt ei läheks käima peale a'la teist katset vaid mootor peaks jahtuma mingi 15-20min. vahest ei lähe käima ka hommikul või peale pikemat seismist. teine päev pole mingeid nähtusid töötab nagu peab. Badgrin
Vasta
#6
Tere !

Sai siis jälle üle pea 10-ne aasta komistatud MB nimelise apastraadi otsa. Sedapuhku osutus väljavalituks siis E240T '99, a see 2000 mudel, millel juba natuke teistpidi tuba on. Ehk siis seesama kiirliiklusvahend, millest Mareki teemas (käivitub/ei käivitu) juttu on.
Marek äkki nii osav ja tõstab teemad kokku, sest vastsel mersuomanikul hakkab küsilauseid ilmselt jaguma.
Sai siis teine soetatud sellise PuPu hinnaga teadmises, et esineb vigu.

1. Ei töötanud (vahetevahel) kojamehed ja suunad.
Imre juures sai mingid releed ümber pistetud - ja kae kurjamit, hakkasivad tööle.

2. Selle käimaminemisega on üks anomaalia jah ....
Kellad kõik taga, starter kerib, nagu mees - aga ei mömmigi.
Mõnikord esimesel, mõnikord viiendal, mõnikord saja viiendal korral. Seni ikka lõpuks läinud.
Järgmisel nädalal Tartusse DIA autokirurgiasse minek, sest kohaliku MB esinduse diagnostik asjast jagu ei saanud.

3. Roolil asuvad nupud ei funkka.
Põleb ka airbagi tuli ja pasun ei tööta.
Naised saunas rääkisid, et tõenäolisim viga on mingisugune ühenduslint nuppude ja ajude vahel.
Kas see igal mudelil ja mootoril ja aastakäigul oma, või võib sobida ka mingi muu ?
Mis hinnaklassist see vidinas võib olla uuena/kasutatuna ?

Loodan konstruktiivset dialoogi ja mitte kõvasti pasunasse saada, kui mõni küsimus siinsetele olijatele loll tundub.
Vasta
#7
W124 E220 (e siis 110 kW 16 klapiga) olid mul sümptomid täpselt samad. Pingerelee sel autol asus aku taga katte taga ja ussitamise põhjuseks oli kas peale tilkunud või kondensvesi (kusjuures väljast ei paistnud releel eriti midagi viga olevat, ainult relee peal kaitsme kaane alune oli udune). Veakoode ei pruugi see viga ka anda, sest kui käima läheb, töötab ju OK. Oled üle vaadanud?
Vasta
#8
Kõik andurid, k.a vändaandur, spetsialisti poolt testriga üle kontrollitud. Pingerelee ka kontrollitud. Vool tuleb igale poole peale.
Samas ühtegi veakoodi ei näita.
See spets (MB esinduse diagnostik) pakkus ühe võimaliku variandina veel välja, et äkki on mootori kett välja veninud ja mingid signaalid siis ei lähe kokku ?!
Kuigi auto spidojärgne läbisõit on 190 tuhhi, mis V6 mootorile peaks olema ju täelik kökimöki.
Vasta
#9
Minu M119-l ei tekitanud vändaandur küll mingeid käivitusprobleeme.
Väita, et tegu oleks W210 tüüpveaga......
Siin on tegu M113-ga.
Vasta
#10
martiini Kirjutas:Minu M119-l ei tekitanud vändaandur küll mingeid käivitusprobleeme.
tuttaval oli 93a M119 ja olid täpselt sellised nähud nagu enne kirjutasin.
Vasta
#11
Minu oma jäi nn. "pöördesse minemisel" uimasemaks.
Erinevusest sain aru alles siis, kui andur vahetatud(ma ju suht penskari sõidustiiliga ka Icon_redface).

W124 vs. W140 vs. W210 M119 nn. "electronic box"-id on totaalselt erinevad asjad.
Vasta
#12
Täienduseks veel niipalju, et kui käima läheb, siis töötab nagu Antsu viiul.... kuni järgmise seismajätmiseni - ja siis hakkab loterii uuesti pihta.[/b]
Vasta
#13
Küsin edasi. Kui süüte sisse keerad, kas bensiinipump järele tuleb, kui auto ei käivitu? Minu omal oli nii (küll seoses pingereleega) - keerasin süüte sisse ja kui pumba järgi tõmbas (kuuldav surin hetkeks), läks käima, muidu mitte. St kas küünlad ka peale pikka käiamist on märjad, kas keegi on uurinud?

Ja veel üks mõte - kas autole pole ise (varasemate peremeeste poolt) signat või immot aretatud, mille mõni ühendus või immo ise "kalada" võib?
Vasta
#14
Kõik tuleb järgi, kõik andurid releed ja mida iganes kontrollitud 3-me õhtu jooksul.
Küünlaid pole kontrollinud. Loogiliselt võttes nendes pole ka viga, sest senini mingil ajal hiljem ikkagi ta käivitunud ....

See isearetatud signa - immo oli ka minu esimene mõte, kuid see oli eelmise omaniku poolt juba maha katkutud ja nii, et nendest ühendusejälgedest ka midagi kriminaalset ei anna tuvastada.
Vasta
#15
ma ei tea, kas sinu autol võib viga olla selles aga minu 96.a. 210-l oli analoogne jama, ei saanud käima aga kõik nö asjad võttis taha, nimelt oli viga põhja all olevas käigukasti juures olevas anduris(ehk targemad oskavad öelda, mis andurist juttu). Auto sain k2ima nii, et tõmbasin k2igukangi N peale ja siis süüdet.
Vasta
#16
Taffinaff Kirjutas:ma ei tea, kas sinu autol võib viga olla selles aga minu 96.a. 210-l oli analoogne jama, ei saanud käima aga kõik nö asjad võttis taha, nimelt oli viga põhja all olevas käigukasti juures olevas anduris(ehk targemad oskavad öelda, mis andurist juttu). Auto sain k2ima nii, et tõmbasin k2igukangi N peale ja siis süüdet.
siis ei võtaks starterit järgi, aga võtab.
Vasta
#17
Taffinaff Kirjutas:ma ei tea, kas sinu autol võib viga olla selles aga minu 96.a. 210-l oli analoogne jama, ei saanud käima aga kõik nö asjad võttis taha, nimelt oli viga põhja all olevas käigukasti juures olevas anduris(ehk targemad oskavad öelda, mis andurist juttu). Auto sain k2ima nii, et tõmbasin k2igukangi N peale ja siis süüdet.

Sul ei läinud üldse, aga mul seni ikka x korral läheb
Vasta
#18
Nojah??? niipalju uuritud ja ei miskit. Kus seda siis uuritud täpsemalt on? Muideks 112 ja 113 mootorid ei pruugi lugeda väntvõlli anduri viga. Kui mootor ei käivitu sellepärast, et kett on veninud ,siis on seda näha kohe synkrooni staatusest testriga. Üks tobe juhtum oli kunagi ühe 210 cdi mootoriga. Sellel oli hooratas lahti ja sealt tekkis sünkrooni viga aegajalt sisse. Aga kui see viga ikka tihti esineb saab seda kindlasti diagnoosida.
Vasta
#19
Nonii, jagame siis koduse ülesande lahendajate vahel peavõidu välja !

12 points goes to ............ neile, kes pakkusid vändaandurit.

Täna sai siis Tartus DIA autokirurgide juures käidud ja veerand tunniga oli selge, milles kala. Tunnike veel käis varustaja kohalikus MB esinduses uue jubina järgi ja voilaa !!! - kodusõit võis alata.

Tänud kaasamõtlejatele.
Vasta
#20
Nonii, nyyd nõuame ka auhindaBig Grin

Ma pakkusin ka seda - auhinda, auhindaBig Grin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  E280 2008 ei käivitu normaalselt ja kast läheb lukku Katiw211 0 249 23-03-2023, 11:51 AM
Viimane postitus: Katiw211
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 295 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  W210 722.6 5G-TRONIC käigukasti variandid dinowalk 2 696 01-05-2022, 05:52 PM
Viimane postitus: dinowalk
  W210 Naviga Becker Comandi vastu roodla 0 467 13-03-2022, 11:59 PM
Viimane postitus: roodla
  elektriga juhtus , w210 veixmbs 4 869 17-02-2022, 09:48 PM
Viimane postitus: veixmbs
  W210 220d EPC vigane käivitus valdis6 1 656 16-12-2021, 10:31 AM
Viimane postitus: v6sa
  K: W210 kütuse pump + pilt siimsl1 14 14,052 10-12-2021, 10:05 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 320CDI TOSSAB veixmbs 7 919 19-11-2021, 09:58 PM
Viimane postitus: veixmbs
  w210 2001 aasta kõlarid Alan87 1 1,873 03-11-2021, 08:23 PM
Viimane postitus: MAV
  w210 cd mängija veixmbs 0 566 03-11-2021, 03:57 PM
Viimane postitus: veixmbs



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne