Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w202 1995a. C220 probleemid
#1
Tervist! Üleeile sai omale soetatud MB w202 C220 (110kW bens.) 95a. Sport. Algselt väga probleeme masinaga polnud kuid nüüd on jamasid küll välja tulnud Icon_neutral Mõtlesingi siis foorumisse tulla (ehk leiab abi) ja loodetavasti ka MB klubiga hiljem liituda.

Kui otsingust leiab minu küsimustele vastused, siis vabandan ette ära, kuid ise ei leidnud kahjuks..

Esimene asi oleks, et kas keegi oskab öelda kuidas W202 konditsioneer töötama hakkab? Mul endal on selline tunne et kui külma peale keeran siis automaatselt juba läheb ise tööle, ilma midagi muud vajutamata. Või ongi Mersudel nii?

Teiseks on auto väga pirtsaka loomuga - asi nimelt selles, et järsult gaasi vajutades hakkab tihtipeale tõrkuma ja ei jõua minna ning pöörded liiguvad max 3000ni ning vahel kohapeal seistes hakkavad pöörded lambist kõikuma kuni väljasuremiseni. Samas mõnikord on auto nagu täiesti korras mootori kohapealt. Kütusepump on eelmise omaniku poolt vahetatud, ja ise ei oska ka millegi peale eriti tullaIcon_neutral

Kolmandaks on auto tagaosas imelik krigin, kragin kui pöörata ükskõik kummale poole, ei tule päris tagasillast vaid nagu rohkem salongist või mulle lihtsalt tundub.. ja samas käiku vahetades teeb ka sild häält - ju sealt siis puksikesed vms. vajavad vahetust.

Kuid kõige suurem on mure selle mootorihädaga siis, oleksin ka tee peale jäänud, kuid õnneks annab edasi sõita nii, kui hoida pöörded võimalikult kõrgel ja kasutada väikest käiku.

Aitähh ette kõigile abistajatele ja vastajatele ning mainin ka ära et on plaan diagnostikasse minna ja ehk saab sealt vastuse ma loodan..
Vasta
#2
Tõrkuva mootori häda arvatavasti rikkis õhukulumõõtja, see on C klassil põhiline viga. Konditsioneer hakkab ikka nupust tööle. C klassil ei oskagi öelda, kuid vanematel nupp kirjaga EC.
Vasta
#3
hmm.. EC nupp täitsa olemas, ise arvasin et sellel midagi ökonoomsusega pistmist vms, et paneb kondi kuidagi vähem puhuma.. õhukulumõõtjat arvasin ise ka siinsete teiste teemasid lugedes, et paistis nagu sarnane häda. Kuid suured tänud abi eest Wink
Vasta
#4
Kui EC nupp põleb, siis konditsioneer ei tööta ehk on economy reziimis.
Vasta
#5
tagasillas krigisevad arvatavasti silikoonpuksid. Tõmga õhulugeja juhe lahti mine tee proovi sõitu kui oli parem siis on viga selles. Saab sõita ka ilma õhulugejata kuid minek ei ole see ja kütusekule on kah suurem kui terve õhulugejaga.
Vasta
#6
DIA autodiagnostika elektrivigu ei näidanud mitte miskit - kõik korras. Ja õhulugejaga pidi nii olema, et kui see vigane, siis puterdab auto koguaeg, mitte et vahel korras ja vahel pirtsutab. (Sealt antud info põhjal siis..) Igatahes sain C-klassi kohta palju uut infot ja normaalne koht on. Diagnoosiks pandi mulle siis see, et sõel (kui mäletan õigesti) takistab paagis kuidagi kütte jooksmist ning parandada annab seda nii, kui puhuda pumbapoolsest voolikust.

EDIT: Võtan sõnad tagasi, rikkis õhukulumõõtja kohta ei näitanud nad mitte mingisugust infot, samuti jagati valeinfot sõela kohta.
Vasta
#7
Vanematel mersudel ei ole seal midagi elekrilist ja ei pruugi olla ka õhulugejat. Minu omal ei olnud.
Diagnost käib kuulamise, kogemuste ja visuaalse jälgimise teelBadgrin
Vasta
#8
minul täitsa õhulugeja ja diagnosti jaoks pistik olemas. vaatasime mitme eri programmiga ja erineval viisil kõik vajaliku  ja huvi pakkuva läbi. Ei arvaks, et mul nüüd nii vana Mercedes-Benz ka on..
Vasta
#9
niinoo asi nüüd nii, et kui õhulugeja pistiku lahti võtan, sõidab auto normaalselt, panen külge - siis mõne aja sõidab normaalselt ja vahel jamab ja siis jälle normaalselt. Kuidas siis tegelikult asi on, räägiti küll DIA's et kui lugeja õhtal siis ta ei tööta üldse, mitte et vahel jamab ja DIA's elektrivigu ei leitud, kuid nüüd siiski usun et viga õhulugejas? Vahepeal sai juba mootorijuhtmestik vahetatud (suured tänud kasutajale hents99), kuna arvasin viga selles olevat, nüüd ka uus kütusefilter, õhufilter. Sõelas viga ka olla ei saa kuna siis ta jamaks ka siis ju, kui õhulugeja lahti ühendatud on.
Vasta
#10
sul võib juhtuda ,et asi on selline õhulugeja on must. Mingil hetkel mõõdab õigesti õhu kogust mingi hetk mitte. Ja sellest ka tekkib mootori ebaütlane töö. puhasta õhulugeja mingi elektrikontakti puhastajaga ära (ära suru õhuga puhtaks puhudes liiale mine). Või kui saad lase arvuti külge laduda ja tehke üks väike sõit. Arvuti peaks suutma sõiduajal näidata vigast õhulugeja konfintsenti.
Vasta
#11
tänud vastuse eest, kahjuks arvuti külge ladumisvõimalust pole, aga proovin puhastada seda kuidagiviisi, ehk aitabSmile
Vasta
#12
Ja võib proovida ka minu õhulugejat, mul üks samasugune üle.
Vasta
#13
Terv,
tekkis küsimus, kas mootori külmalt värisemine on normaalne? (Kapotialt vaadates liigub nagu ameerikamuskel) Väristab ka istmiku alt külmana päris kõvasti (: . Ise mõtlesin, et mootoripatjades asi ju olla ei saa, kuna siis ju oleks probleem sooja mootoriga samuti? või eksin.
Vasta
#14
ei tohiks nagu küll rappuda. Mul on muidugi v6 mootor w202 aga see töötab küll nii ühtlaselt ,et sinna võiks küll mündi serviti peale panna.

Kindlasti rapub r4 veits rohkem aga mitte ikka nii kõvasti ,et asjad peaks kukkuma ja süda läheb pahaks sellest kõikumisest.

Vaata küünalde ja juhtmete seisukorda see võib tekitada probleeme.
Aga mootoripatju võiks kah lähemalt uurida. Need on geelpadjad või hüdraulilised kuidas keegi nimetab neid. Piisab sellest kui need padjad mõralised, et kere rappuma sada.
Vasta
#15
küünlad ja juhtmed vahetatud. seega siiski mootoripatjades võib ainuke viga olla hetkel, mis endalgi pähe tuleb, aitäh (:
Vasta
#16
mul täpselt sama auto...huvitab kus juhtmed ostsid ja mis hinnaks ?
Raputab ka nats...
Vasta
#17
küünlajuhtmed tellisin ladu24.ee'st ja hinnaks neil oli 1700 miskit pluss saatekulu, seega mitte kõige odavamad. (aga selle eest NGK omad, peaks nagu kvaliteeti olema..)
Vasta
#18
aga kas sul on kah iseseisvad süütepoolid (igale küündlale oma süütepool?) kui jah siis võib olla ,et nendest üks vigane või on sul halvad küündlad.
(Sinna pidavat sobima ainult NGK-iridium või BOSCH-platinum). Juttude järgi pidid teised küündlad seal poolide elu lõpetama. Mis moodi seda ma ei tea.
Vasta
#19
Maarekk, kas said tõrkuvast tühikäigust lahti? Mul sama mudel ja sama kala - tõrgub, hüppab ja poob kinni, vahepeal kõik norm.
Vasta
#20
Võtsin õhulugeja pistiku lahti, tühikäigul töötas ilusti, aga sõitma hakates hakkas kohe puterdama ja võimatu oli liikuda. Mis selle viga võib olla? Siinsest teemast lugesin välja, et peaks lahti ühendatud õhulugejaga sõita saama...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 267 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 148 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W202 Starting issue Santtu 0 366 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  autoks c220 cdi 2011 ets1 16 1,435 01-03-2023, 08:40 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 392 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 394 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  C220 w203 ESP / COOLANT MercedesBenz 6 963 11-09-2022, 12:32 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  C220 70Kw diisel sõites jõnksutab Rooblox14 3 550 23-05-2022, 07:34 PM
Viimane postitus: kaupo51
  C220 käib nagu traktor Kristoberlinx 4 945 22-01-2022, 10:26 PM
Viimane postitus: v6sa
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 577 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne