Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04/1997.a CL600 290kW V12 6L M120 mootoriõli + 5-käigulise 722.621 aut.käigukastiõli?
#1
Autoks 04/1997 CL600

VIN: WDB1400761A358330

Kast: 722621 00 242057

ehk 722.621

mootor 6.0L V12 290kW (ls 128.000km)

Mis oleks parimad õlid neile? Käigukastile vist ainuke variant Dextron 3 aga mootorile täissünt kuid mis firma ja viskoossustega?

Ja kus oleks parem teha-kas Imre juures või Silberis?
Vasta
#2
Jah - mootori õli pole ilmselt nii oluline kui kasti õli.
Mootorisse sobivad kõik õlid mis vastavad mercedese kvaliteedinõudele 229.1; 229.3 ja 229.5 Seda kas on pool või täissünt leiad õlipudelilt.

Kasti õliga on aga igasugune kammajaa - DEXTRON III jääb väheseks/lahjaks (ta on ainult MB klvaliteediklass 9). Mercedes-Benz enda kvaliteedinõue ütleb - klass 236.10 oli tal see kui tehasest välja sõitis; seejärel pandi uut klass 236.12 nõetele õli (vana seitsmekäiguliste õli); kuid nüüd SOOVITATAKSE panna klass 236.14 õli (uus parendatud seitsmese õli). Vana 236.10 ja 236.12 on äärmisel juhul remondi ajal lubatud kuid uue õli panemisega on ette nähtud 236.14.
Ei viitsi siin seletada miks uus õli parem on kuid mida võimsam mootor seda enam annab tulevikus rahakotile ning sujuvusele tunda.

10 klass - Shell ATF 3403 M-115
12 klass - ATF 3353
14 klass - ATF 134
722.6 kastil pole võimalik hüdrotrahvot lahti võtta - seega soovitaks teha kasti pesu. Ei viitsi pikal seletada - kui tahad infot siis helista mulle (number andmetes olemas) - aga kasti elu huvides oleks see ilmselt vajalik.
Vasta
#3
Tänud alati täpsete ja põhjalike vastuste eestWink Panin homseks Silberisse aja kinni.
Vasta
#4
nostromo Kirjutas:Tänud alati täpsete ja põhjalike vastuste eestWink Panin homseks Silberisse aja kinni.

Silber paneb minuteada kõige tigedamat õli ATF 134 - hind on neil õli kohta soolane Smile ja ega nad kastipesu ka ei tee.
Lihtsalt info mõttes võid ju kirjutada palju läks (ning vaata arvelt mitu liitrit õli pandi). Kuna endal pole praegu tõstukit, aga tulevikus küll, siis suudaksin millalgi pakkuda järgmist hinda:
10 liitrit uut õli (7 käiguline ATF 134) millest ca 6,5-7 jääb sisse ning ülejäänuga pestakse vana essu välja (spets protseduur) + 0,5 L spets automaatkasti pesuainet (mujalt sa seda ei saa) + kogu pesuprotsess (ca tunniga saab kogu teemaga hakkama) + originaal filter + originaal kasti tihend + magnet (kui vana pole) + originaal uus pistik koos tihenditega + kasti adaptsioonide uuendus vajadusel = (3500+- sõltub kui must kast on ja palju õli läheb). Ja kast on puhtam kui Silberist võttes - puhtam kui ükskõik kust Eestis Nod
OK läks vähe reklaamiks, aga lihtsalt huvi pärast tahaks teada palju Silber võttis tavalise vahetuse eest.
Vasta
#5
3900.- kast (pidi ca 7-8L minema) ja 2400.- mootor ehk kokku 6300.- mis pole just muidugi odav aga samas väitis Silberis Peeter Prillop et taolist kastiõli pakuvad vaid nemad ainukesena Eestis ja ei viitsi rohkem oma pead sellega vaevata.

Ju siis tuleb ka veel eraldi kastipesu võtta kuna pole kindel mida Aprilli alguses Jaapani Autos auto müüja poolt lastud sisse panna kui üldse-igatahes ülevaatusel kõrgematel pööretel ca 4000 mootorit soojendades oli pärast kasti all ca poole liitrine loik. Samuti oli mootoriõli vardal ca 5mm üle maxi kuigi puhta välimusega.

Loomulikult eelistaks südamega asja jagavat inimest aga hetkel pean siis Silberiga leppima.

Tõstsin aja kolmap. peale kuna vahetasin taha alla 10" laia 18" Carlsson 3/6 velje 275/35 rehviga ja kuna orig. nivooamordid vahetatud madalamate ja jäigemate vastu ja offseti tõttu jäi uus velg rehviga veidi koopast väljapoole siis ei saanud sellega enne tagasivahetust sõita ja peab ka uued pikemad vedrud vahetama või mis oleks parim lahendus kui velg koos rehviga ulatub koopast ca 1cm välja? Veljed siis sellised (mitte sama kuulutus):

http://fin.auto24.ee/products/product_pi...02&view=20

Ning ette käivad ka veidi pikemad (ca 10-15mm) poldid et kust neid võiks saada? Esimesed veljed siis 8.5" ja samuti 18" ning peaksid vabalt mahtuma kuna 245/40 rehvi peal (praegu 18" AMG MONOBLOCK II 255/40 rehvi peal).
Vasta
#6
Ega veöge muudmoodi sissepoole ei saa kui jõu või mõistusega Smile Vedru tõstmine aitab ju ainult niipalju, et velg jääb samamoodi punnitama kuid lihtsalt kere on kõrgemal. Ma ei tea muidugi mis juhtub kui august koormusega läbi lasta ja vedrud põhja käiksid - siis saad ilmselt kohe ka tiivalaiendid endale. Nii et lahendus on uued veljed.
Poldid - MB-l on suht erineva pikkusega kuid keermestatud osa on neil tavaliselt ikka "normaalmõõtmetes". Minul on väga pikad poldid autol kuna kasutan vaheplaate. Poldid olid autot ostes juba kaasas - muud raskust seal polegi kui et sõltuvalt veljest on kas koonuseline või sfääriline pind (2 erinevat raadiust vist originaalis) - seetõttu pead uurima kes mida pakub.

Rääkides kasti õlist - siis jah Silberi arvates pakuvad nema tõesti ainukesena 14 klassi õli (osalt on neil õigus, sest muud ettevõtted Eestis tõesti ei paku seda). Ja Silber võtab seda originaalis 1liitriste pudelitena välislaost. Hulgi ostes saab ka mujalt ilmast. Sest ega Daimler ise õlisid ei valmista - suurkontsernid toodavad seda.
Aga noh kui kipitseb siis mine vaheta loomulikult kasti õli ära, eks pesta jõuab teda veel hiljemgi kui soovi.
Vasta
#7
See ei häirigi et velg ca 1cm tiivast välja punnitab-sobib just pigem mu meelest. Ning Haapsalus American Car Beauty-l ringi vaadates olid vähemalt pooltel autodel veljed veidi tiivaäärtest väljas-tõsi küll, ka rehvi ja tiivaääre vahe oli ca 5cm-kas sellest siis piisaks ohutuks vaheks? Või peaks ka amordid ära vahetama?

Autot ostes ja hetkel all ET46 18" AMG Monoblock II-d aga tagumiste velgede laiema randiga Carlssonid sobivad sellele autole palju rohkem ja kohe kuidagi ei tahaks neid uuesti müüki panna. Kas pildiloleval R129-l siis tiivad laiemad et Carlssonid ära mahuvad (samas profiilis pilti pole, võib isegi samuti veidi välja punnitada)?

Jätsin tagumised Carlssonid pagassi ja võtan täna Silberisse kaasa-eks näis mis nemad lahenduseks pakuvad.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M120 mahlad MAV 2 3,033 21-12-2019, 09:00 PM
Viimane postitus: MAV
  C216 2007 CL600 M275 esistange värvimine, küünalde vahetus jne? nostromo 34 19,627 26-04-2018, 10:01 PM
Viimane postitus: nostromo
  CE300 132kw aut 88a õlirõhk? jaanka 4 3,940 19-11-2015, 11:48 PM
Viimane postitus: kaupo51
  c124 230Ce Mootoriõli! ktmduke 2 3,061 03-10-2012, 10:26 AM
Viimane postitus: ktmduke
Question W124/CE300 Aut. Puudub ühe/mitme silindri töö. Siimsalapiim 21 16,324 26-04-2012, 11:45 AM
Viimane postitus: Siimsalapiim
  W124 300CE 24V, probleem aut. käigukastiga. Lahekas 6 4,352 22-11-2011, 12:45 PM
Viimane postitus: v6sa
  C140 V12 6.0l kiiremaks. Veiko66 13 8,929 19-09-2011, 09:54 AM
Viimane postitus: voodoo
  1997 CL600 C140 peeglid suitsevad?->>>KORRAS! nostromo 5 5,540 26-07-2011, 02:05 PM
Viimane postitus: nostromo
  c140 CL600 Mootor jukerdab MAV 12 10,364 14-03-2011, 11:54 AM
Viimane postitus: MAV
  97' CL600 temp talvel maanteel? nostromo 9 6,940 05-12-2010, 01:39 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne