Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 280SE-le cruise control
#1
Auto on 1982 a 280SE w126 automaat.

Cruise controlit varustuses pole ent tahaks panna.
Palju võiks kasutatuna (näit siit foorumist ostetuna) selle komplekti hind olla?

Kui raske on paigaldus? Kui lasta paigaldada, palju siis maksumus oleks?
Kas kusagilt leiaks paigalduse õpetuse?
Kas sobib suvaline w126/w124/w201 st kaheksakümnendate MB cruise control või peab see olema tingimata w126 oma ja tingimata 2.8 mootori pealt või saab olla ka näiteks w126 500SE pealt?

Tänud kõigile vastajatele.
Vasta
#2
Ma ei kujuta ette et siin on mees kes sulle otse vastuse ära ütleb. Peab hakkama elektriskeeme ja plokke võrdlema ning siis saab selgust mis sinna täpselt vaja läheb.
Vasta
#3
Andsin Sulle numbri, autoks 280 SE, cruis peal, kõige lihtsam variant üldse - osta see sealt ära.
Vasta
#4
kui nii lihtne variant siis pole mõtet muud mõeldagi. Aga noh seal on mitu asja - releed, mootor, aju jne. Juhtmestik vaja vedada ka ilmselt.
Vasta
#5
Sul on vaja:
1) Servomootor (el. mootor, mis hoiab gaasihoovastikku soovitud vahemikus). Siin on sul vaja R mootori servot, mitte V mootori oma.
+puuduolevad jupid gaasihoovastikust.
2) Aju. Selgistust ilmselt ei vaja.
3) Kruisi kangi + rooliümber oleva plastikuga.
4) Juhtmestik. Juhtmestik, mis siis jookseb servo, kangi ja aju vahel, ja sealt üks ots läheb kaitsmeplokki kaitsme alla ja teine ots kellaplokki spido taha, kust kiirus loetakse.
See on kõik, w126 puhul kruiis ilma ASR-ita on nali, kui saad vajamineva "komplekti", ASR'i puhul on tõsisem ettevõtmine juba, kuna seal on ASR ja kruis omavahel tõsiselt läbi põimunud.
Ja pead saama siis ikkagi R mootori komplekti.
Vasta
#6
Kõik on olemas, müüakse ikka jah kogu kompotti, mitte ainult juhtkangi Icon_lol
Vasta
#7
ralak Kirjutas:Kõik on olemas, müüakse ikka jah kogu kompotti, mitte ainult juhtkangi Icon_lol

Ta asub Võrus, ma Tallinnas.
Hind ka minu jaoks veidi kõrge.

Eks suvel vaatab edasi, siis rohkem raha ka.

Suur tänu Rolzile.

Btw, kas mulle sobib siis ka näiteks 2.6 R6 süsteem? Et seal vahet ei ole?
Või on kuna näiteks gaasihoovastik teistsugune vms?
Ja kas w124 280E pealt näiteks saaks võtta. Mootor ju sama ja vaevalt, et seal armatuuri taga ka suurt vahet on?
Vasta
#8
w126 2.8 mootor ja w124 2.8 mootor on erinevad, ühel uuem, teisel vanem.

Edit: w126 2.8 mootor on pärit 81-85 a. ning 136 kw ja w124 2.8 mootor on pärit 93-95 a. ning 142 kw
Vasta
#9
Tänud kõigile vastajatele, nüüd tean ma selle vidina kohta kõike, mida ma teada tahtsin.

Võib lukku panna.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 297 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 353 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,247 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 552 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 2,759 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,007 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 644 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,537 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,328 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,162 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne