Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Soomes on turbodiislitega hulluks mindud
#21
(11-11-2012, 09:05 PM)Laur Kirjutas: ...
Kast ma ei saanud aru mis või mille oma.
...
Aga väga lahe aparaat on, tahaks kunagi oma silmaga näha.

+1

Väidetavalt on kast kah MB alt:
Gearbox, Modified Automatic Mercedes AMG E55 Gearbox

Küljeaknasõidumehed: kas pöördenurk 62kraadi on antud ühele poole?
Või on kogu pöördenurk äärest ääreni?

Soome STmehed on hullud. Aga neil on natuke rohkem raha ka...Paranoid
Vasta
#22
62 kraadi on ikka sinna poole ühe ratta nurk kummale poole parasjagu külg ees on.

Mingi aeg nad hakkasid esisilda ümber uuesti ehitama, nii et nüüdseks võib olla see nurk juba suurem.

Mina olen seda autot ise näinud, Oli see siis Riias NEZ-i ühel võistlusel, ja emotsioonid olid head.

no ega selle masina ehitamiseks jagub eestlastel ka raha, kuna mootor on väga vastupidav.
Vasta
#23
(12-11-2012, 12:10 PM)mbw115 Kirjutas: ...
no ega selle masina ehitamiseks jagub eestlastel ka raha, kuna mootor on väga vastupidav.

Selliste numbrite väljavõlumisel räägime summadest, mis ületavad keskmise eestlase kuusussetuleku kordades...

Ning küsimus ei ole kunagi selles, kas puruneb. Küsimus on vaid selles, kas seekord veel peab vastu ja milline koht nõrgimaks lüliks osutub...
Vasta
#24
(12-11-2012, 12:16 PM)v6sa Kirjutas:
(12-11-2012, 12:10 PM)mbw115 Kirjutas: ...
no ega selle masina ehitamiseks jagub eestlastel ka raha, kuna mootor on väga vastupidav.

Selliste numbrite väljavõlumisel räägime summadest, mis ületavad keskmise eestlase kuusussetuleku kordades...

Ning küsimus ei ole kunagi selles, kas puruneb. Küsimus on vaid selles, kas seekord veel peab vastu ja milline koht nõrgimaks lüliks osutub...

Seda küll jah, kuigi samas tuleb ka seda raha poolelt arvestada et soomes on juppide ja asjade hinnad ka vähe teisest hinnaklassist, enam vähem sama hinna suhtega mis eestis, olgugi et alguses ehitamisele läheb ka päris korralik summa, hiljem kui juba sõita mõika ja mõnel võistlusel oled osalenud, läheb lihtsamaks, kui oled mõned sponsorid leidnud, aga jah enam vähem kuskil laias laastus 5000-10000€ auto ehitus, ja siis hakkad sealt edasi minema titevigu eemaldama jne jne.

Vaikselt ehitades ja võimalikult palju ise tehes ja otsides ehitab masina valmis ka eesti palga juures. On ju neid drifti masinaid eestis oma 30-40 tükki tänaseks. ja nii mõnegi auto hind seal juba ulatub 30k€-ni.

Vastupidavus jah omaette jutt juba. Eks see ongi see koht kus Soomlased on "laisad", nad ehitavad hea ja hiljem hakkavad paremaks ehitama.

Vasta
#25
Ei ole enam automaat, viimases videos räägiti manualist ja sidurist.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#26



Selles videos räägib käigukastist. Mingi imelik kast tal seal all.

Pärineb vast siis selle firma toodangust. nime järgi vähemalt.

http://www.ttcautomotive.com/english/pro...tremec.asp

Vasta
#27
Ebasoomlaslikult arusaadav keel, kuid käigukasti numbri sööb ikka äraEusa_doh. Eeldatavasti siis see:
http://www.ttcautomotive.com/english/pro...R-3450.asp

Üllatav on väike lubatav pöördemoment kastile: vaid 450+ Nm... Oleks võistluskastilt rohkem oodanud.

Ma millegipärast ei usu, et Herlevi palgata jaksavate meeste auto vaid 10 k€ on neelanud. Mersust on seal vaid osa kerepaneele ja armatuurlaudWink
Vasta
#28
jaa, kuid videos mainib et kast kannatab kuni 800nm ehk siis 590lb-ft.

selle järgi peaks olema midagi muud seal all, kui nüüd neid tabeleid sealt jälgida.

hakkas täistsa huvitama, peaks täpsemalt kuskilt uurima seda.
Vasta
#29
Pole küll diisel, kuid omamoodi kõwa kiiksuga asi seegi
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#30
nii võtsin siis sellises kohas nagu FaceBook ühendust auto omaniku Teemu Peltolaga ja tema saatis sellise video mulle. ning ütles et siit saab vajaliku info käigkasti kohta Eusa_angel


Vasta
#31
Jahutusradikas pagassi viidud vist, sellepärast need avad ka taga akendes
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#32
täpselt nii.

huvitav oleks selle kasti kohta saada mõni täpsem skeem et näha mis moodi asi lahenduse saanud on.

aga tundub et asi toimib ja kestabIcon_twisted
Vasta
#33
(12-11-2012, 11:48 PM)mbw115 Kirjutas: täpselt nii.

huvitav oleks selle kasti kohta saada mõni täpsem skeem et näha mis moodi asi lahenduse saanud on.

aga tundub et asi toimib ja kestabIcon_twisted

Siiski on tegemist käsijuhtimisega automaatkastiga. Ilmselt seesama, mis tehnoandmetes kirjas.

Kui mõtled käsijuhtimise skeemi, siis vaevalt meiesugusel sellega miskit peale on hakata - liig palju on muutujaid. Põhimõte on ju lihtne - kasti juhtelektroonika on asendatud "musta kastiga", mille abil elimineeritakse kogu tagasisideahel ja käikude lülitamine jäetakse vaid juhi vastutusele.
Vasta
#34
Eks jah vb ise ei oska lugeda seda skeemi, aga ehk mõni pädevam elektrik loeks asja õigesti välja ja ehk oleks suuteline asja järgi tegema.

Tean et eestis on ühel BMW E34 550-il ka midagi taolist peale ehitatud.
Vasta
#35
teadmiseks teile kõigile
Eestis üks korralik om606 mootoriga std auto olemas ja üks om 605 mootoriga ehituses.
Enamus tehnika mb enda väljaarvatud turbo ja intercooler.
Vasta
#36
(13-11-2012, 12:15 PM)mbw115 Kirjutas: Eks jah vb ise ei oska lugeda seda skeemi, aga ehk mõni pädevam elektrik loeks asja õigesti välja ja ehk oleks suuteline asja järgi tegema.

Tean et eestis on ühel BMW E34 550-il ka midagi taolist peale ehitatud.
BMW-ga oli lihtne. Lihtsalt käigukasti juhtaju asemel väike skeemike paari takisti ja dioodiga. Vähe robustselt vahetab aga toimib. Auto mul garaazis ja ootab uut suve.
Vasta
#37
(14-11-2012, 10:30 PM)artuuur Kirjutas: teadmiseks teile kõigile
Eestis üks korralik om606 mootoriga std auto olemas ja üks om 605 mootoriga ehituses.
Enamus tehnika mb enda väljaarvatud turbo ja intercooler.

OM606 mootor vist istus ühe W126 SEC-i peal kui ma ei eksi.


ja juhuslikult kui keegi peaks huvi tundma:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/5102948
Vasta
#38
http://www.youtube.com/watch?v=AGqkpA8yn...watch-vrec
Vasta
#39
Kas eelmises postis oleva video järgi tundub kellegile veel, et lisaks turbole kasutatakse veel kompressorit? Mida seal veel saaks hammasrihmaga ringi vedada? Õhutorud oleks ka justkui sealkandis???
Ulme aparaat ikka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#40
(17-11-2012, 08:19 PM)Laur Kirjutas: Kas eelmises postis oleva video järgi tundub kellegile veel, et lisaks turbole kasutatakse veel kompressorit? Mida seal veel saaks hammasrihmaga ringi vedada? Õhutorud oleks ka justkui sealkandis???
Ulme aparaat ikka.

Eelmisel lehel on sellest juttu. M90 kompressor.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne