Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MLi head/vead
#1
Tere. kolasin siin ja ei leidnud oma küsimustele vastuseid. Soov osta ML 270CDI/400CDI. mida peaks kontrollima mootori ja käiguosa juures, palju maksavad silla-ja piduriosad, b-osade saadavus, miks laidetakse 400CDI vastupidavust,
ette tänades.
Vasta
#2
Laidetakse mitte ainult 400cdi vastupidavust vaid üldse ML vasupidavust,et üles lugeda konkreetsed puudused läheks liiga palju aega.ML on üks MB -dest mis oleks võinud olla olematta.
Miks sa tahad ML?
Vasta
#3
ega vist suurt ei leiagi tuleb lihtsal ära proovida oma nahal...
Ise oman ML430 (W163) olen teine omanik (ostetud Eestist) olen autoga väga rahul peale ühe asja... arvake!!!
Kõik mis puudutab varuosi on ML suht kallida A osad kui soovid B osi kasutada siis niijanaa.Esmatähtis on ikka auto ajalugu,teh.seisukord jne... Diisili kohta oskab ehk Sulo rääkida. EDU!
Vasta
#4
Diselist Kirjutas:miks laidetakse 400CDI vastupidavust,

Sest satud surnud ringi:

turbo - EGR klapid - õhukulumõõtja

Päriselt päriselt
Vasta
#5
Toon siis ML 400 CDI mõne kallima defekti iseloomud.
1)Käiguvahetus hakkab jamama ja käigud eilülitu korrektselt peatselt tekkib käigukasti kõrvalhelid ja lõpuks ei lülitu ükski käik kuna elektroonika on tuvastanud rikke mille puhul tuleb pöörduda viivitamatult servicesse.
tulemus:Käigukasti erinevad andurid on tuvastanud läbilibisemist ehk siis jõudu ei suudeta kanda edasi vedavatele võllidele.Elektroonika töötab erinevalt ja õlitus jääb puudulikuks mille tagajärjel surevad laagrid ja friktsioon kettad.
Põhjus:4 liitrine CDI on liiga võimas selle käigu ja vahekasti jaoks mis on esialgselt mõeldud 2,7 liitrise CDI jaoks ja auto hakkab ennast ise lõhkuma.400CDI G-Wagenil on juba hoopis tugevam ja teise põhimõttega käigu ja vahekast.
Kui kalliks läheb remont võid ise ette kujutada aga see summa korruta siis veel kahega.
2)Turbost hakkab lekkima õli kollektorisse.esimesena sureb kat. .järgmisena vahetatakse turbo tihendid aga sellest ei pruugi ka aidata.Siis vahetatakse terve turbo,mõneks ajaks on rahu ja siis hakkab kõik uuesti.
Põhjus:Turbo jahutus on jäänud puudulikuks ja turbo kuumeneb üle ja läheb natuke kõveraks õlikanalitesse tekivad praod ja...
Remondi hind jällegi väga suur.
Endiselt küsin :Miks sa tahad ML-i?
Vasta
#6
4506,9 Kirjutas:Toon siis ML 400 CDI mõne kallima defekti iseloomud.
1)Käiguvahetus hakkab jamama ja käigud eilülitu korrektselt peatselt tekkib käigukasti kõrvalhelid ja lõpuks ei lülitu ükski käik kuna elektroonika on tuvastanud rikke mille puhul tuleb pöörduda viivitamatult servicesse.
tulemus:Käigukasti erinevad andurid on tuvastanud läbilibisemist ehk siis jõudu ei suudeta  kanda edasi vedavatele võllidele.Elektroonika töötab erinevalt ja õlitus jääb puudulikuks mille tagajärjel surevad laagrid ja friktsioon kettad.
Põhjus:4 liitrine CDI on liiga võimas selle käigu ja vahekasti jaoks mis on esialgselt mõeldud 2,7 liitrise CDI jaoks ja auto hakkab ennast ise lõhkuma.400CDI G-Wagenil on juba hoopis tugevam ja teise põhimõttega käigu ja vahekast.
Kui kalliks läheb remont võid ise ette kujutada aga see summa korruta siis veel kahega.
2)Turbost hakkab lekkima õli kollektorisse.esimesena sureb kat. .järgmisena vahetatakse turbo tihendid aga sellest ei pruugi ka aidata.Siis vahetatakse terve turbo,mõneks ajaks on rahu ja siis hakkab kõik uuesti.
Põhjus:Turbo jahutus on jäänud puudulikuks ja turbo kuumeneb üle ja läheb natuke kõveraks õlikanalitesse tekivad praod ja...
Remondi hind jällegi väga suur.
Endiselt küsin :Miks sa tahad ML-i?

Mis.. kas tuleks,siis bemm võtta või?Eusa_doh
Vasta
#7
G-wagen ikka.

Kui maastur, siis selline, mis on võimeline maastikul sõitma.
Vasta
#8
Hentsil on õigus kui MB maastur siis G-wagen .sest isegi X5 on oluliselt parem kui ML.
Vasta
#9
4506,9 Kirjutas:Sest isegi X5 on oluliselt parem kui ML.

Suht subjektiivne arvamus, kas pole?
Vasta
#10
Kindlasti on arvamusi erinevaid aga ML nõrka kvaliteeti tunnistab ka MB ise ,seda on teinud Saksa AutoBild(kus selgus samuti ,et ML on X5 kehvem) ja kui vaatan oma tuttavate hulgas ringi on vahetatud ML-X5 vastu aga mitte vastupidi.
Kindlasti on ka ML oma fanclub ja ma palun vabandust kui mu arvamus kedagi isiklikult solvas.
Vasta
#11
Mina isiklikult ei kuulu kindlasti ML-i fanclubisse, kuid igal sajal juhul ostaks ta enne kui X5-e, see ju lausa kole, nagu täispuhutud 5. seeria universaalkerega buumer.

Jälle üks subjektiivne arvamus :-)
Vasta
#12
Puhtalt subjektiivne arvamus aga jubedamat autot, kui x5 annab ikka otsida (välimuselt), sisu ka siuke salvo kelgu moodi...
Kui tuleks korraga mingisugune kiiks, et peaks pargimaasturi endale ostma, siis vaataks ml-i poole kindlasti ning jätaks diislid üldse valikust välja. Hea V8 on paras mootor sellele elukale. Korraliku (remondi)ajalooga ikka. Ega ta nüüd mõni sajandivahetuse kia ei ole, et igast otsast pudeneb, usutavasti hea omaniku käes olev auto kestab kaua. Ja ega x5 ka vigadeta pole, ka sellest räägivad erinevad statistikad, autobildid ja muud.
Vasta
#13
Näh, Karl, jõudsid ette, peaks kiirkirjutamise kursustele minema Smile
Vasta
#14
MBw140 Kirjutas:Puhtalt subjektiivne arvamus aga jubedamat autot, kui G klass annab ikka otsida (välimuselt).
kas sa oleks 30a tagasi ilusama maasturi saksa sõjaväele disaininud?
Vasta
#15
Kes oli see kes ütles, et G-klassi Mercedes-ega naisi ei püüa Badgrin

Pole sellel G-klassil häda midagi, välimust ei ole palju muudetud ja see juba näitab, et potensiaalsed kliendid on rahul. Nagu mina, potensiaalne klient, kelle raha ei ole Angry
Vasta
#16
Sellise asja peale öeldakse: "Sööda hunti palju tahad, karu **** on ikka suurem"
Üks asi on välimus, teine asi omadused või praktilisus. 10 palli süsteemis ML vs G-wagen oleks suht 1 vs 10 . Sest ML`ile nagu sihtgruppi ei leia. Umbes nagu land cruiser - ei liha ega kala aga mädanevad ühtemoodi!
Vasta
#17
Ühinen siinkohal hents99 mõttega ja küsin siis veelkord ,et miks peaks ostma ML.
Olgu veel lisatud ,et minu arust on nii ML,X5,Q7 ja ülejäänud analoogid tehtudki selleks ,et naisi püüda ja poleerida oma tuhmusa kippuvat ego.
Kui tagad maasturit siis võta G-wagen või Defender.
Vasta
#18
G on selline aegumatu masin, norm muidugi on mingi 2000a alates et seest ka vähe viisakam välja näeks...aga nende hind võtab sõnatuks võrreldes teiste tõeliste jeepudega (mitte linnamaasturitega)!

aga X5 vs ML...siis minu hääl läheb X5-le

keegi siin mainis länkarit, et ple see ega teine...siis mina päris nii ei ütleks, männikul sai päris hästi hakkama seal kus X5/ML-ga ple midagi teha!
Vasta
#19
marek Kirjutas:
MBw140 Kirjutas:Puhtalt subjektiivne arvamus aga jubedamat autot, kui G klass annab ikka otsida (välimuselt).
kas sa oleks 30a tagasi ilusama maasturi saksa sõjaväele disaininud?
Mercedes-Benz tegi G Araabia šeigi tellimusel Araabiasse sõjaväeautoks. Šeik ütles, et tehke mulle üks korralik sõjaväe masin ja siis see tehtigi.
Vasta
#20
4506,9 Kirjutas:Ühinen siinkohal hents99 mõttega ja küsin siis veelkord ,et miks peaks ostma ML.
Olgu veel lisatud ,et minu arust on nii ML,X5,Q7 ja ülejäänud analoogid tehtudki  selleks ,et naisi püüda ja poleerida oma tuhmusa kippuvat ego.
Kui tagad maasturit siis võta G-wagen või Defender.

Tundub,et mõndadele vanadele siin on maasturid saadanast Icon_twisted,või lihtsalt kadeduse uss sisse pugenud.Endale ostsin ML-i kuna oli vaja suuremat autot(2last+träni) kui E-klass ja tingimus ,et 4x4.Esimene suur lumi tõestas,et valik on SUPPER!!!  R-kioskit ma lihtsalt ei soovinud,sest ei näe sellise auto vajadust.Kaalusin ka X5-te ja olen ka sõitnud sellega(kiidusõnad),kuid 2004 ja ülesse on kallimad ja kasko on kulukam(20 vs 10 000.-).Diisel ML-i proovisin kah(270) aga see on traktor mis traktor(võrreldes sama konega E-ga).Lagunemise kohapealt, milline auto meie teedel ei lagune?Diislil on samapalju nussi ,kui teiste samamargi diislitega,mootorid ja andurid on ju samad!Küttet(500-jal) võiks ju natsa vähem minna(linn 18-19)aga on ka nagu rakett ja soojaks läheb kohe.

Mercedes-Benz teeb ikka südame soojaks ja tuju heaks!!Nod
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W204 (või W205) ja W212 head ja vead KalevE 19 20,817 30-01-2020, 05:29 PM
Viimane postitus: 5iim
  W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas vito111 3 2,792 21-08-2019, 08:20 PM
Viimane postitus: stihl
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,105 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  w164 head vead Helkur 0 3,003 03-01-2018, 05:40 PM
Viimane postitus: Helkur
  W 215 CL 600 Head ja vead siimruz 5 5,243 29-12-2017, 03:32 PM
Viimane postitus: nostromo
  2002a C220 tdi, mõned vead leidsin enne ostu Ahfrsk 4 4,587 18-11-2016, 10:06 PM
Viimane postitus: Ahfrsk
  Mercedes-Benz GL 420 head ja vead? siim69 0 3,501 21-09-2016, 11:14 PM
Viimane postitus: siim69
  Head ja vead R320 javi275 11 13,746 09-08-2016, 07:38 PM
Viimane postitus: javi275
  G400 CDI mootori head ja vead karuanton 32 29,278 10-09-2014, 11:16 PM
Viimane postitus: nostromo
  CLK 500 2004a head - vead? sst 9 9,190 31-01-2014, 09:47 AM
Viimane postitus: sst



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne