Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 260 E, 1985, W124
#21
Tere taas.

Ei jõua ära oodata kuniks juba ilmad soojemaks läheb, et hakata autoga tegelema. See külm on juba päris palju tegusi teinud. Olen ära jõudnud juba vahetada esimesed sarniirid (Moog) toodang. Spidomeetri tross andis ühtäkisaba, ennem muidugi tegi halenajakat häält ka vahest teatud kiirusel, kipun arvama et armatuuri näidiku pirnide vahetusel sai väheke liiga tehtud, sest ideepoolest võetakse ju käigukasti otsast lahti see? Ühesõnaga see vajab remontimist.

Eks talveteeolud on teinud kuluosadele ikka päris palju säru, näis kui kevad uksetaga, saab ühe korraliku hoolduse teha. Samuti pole uskunud et talve külmumised ja jää jms  teevad ikka tagumiste koopaäärtele ikka päris isuga ära.

Ja külmaga on miski bensuläpp ka järgi, kas tuulutus miskit kinni külmunud või midagi sellist, saab lähimal päevadel aru.

Juttu oleks veel pajatada, aga teinekord, seniks üks illustratiivne pilt ka hetke meeleoludest Eusa_dance
[Pilt: 04.jpg]
UK Garaaž
Vasta
#22
Tere taas.

Üks väikene mure jälle, vbl ehk kellegil on kogemusi ka sellega.

Lähemalt rääkides, siis vahest auto ei reageeri pööretele. Seda enam et auto hakkab veel jõnksutama.

Idee poolest auto on seisnud pool või enam tundi, ja käima panna siis tühikäigu viskab algul imelikult madalale ( ca 500 kanti). Gaasiga mängides on ta pika taibuga, ja ei reageeri üldse, liikuma saamiseks pidi vahest käigu välja võtma ja gaasi andma, mis siiski rohtu ei andnud, kuid järsku kadus selline krambilik nähe ära ja töötas jälle nagu muiste. Sellist asja ei ole koguaeg, aga vahest on tõesti. Vahetasin Jagaja kaane koos rootoriga ära, et äki on sellest selline anomaalia, aga siiski vist ei ole.

Ehk on kellegil veel selline mure olnud, ja oskab natukene nõu anda selles suhtes.
UK Garaaž
Vasta
#23
Enda autol läks paremaks, kui käisin trossiga läbi bensupaagi tuulutuse. Kuid vahetevahel ikka naljatab mul. Proovimata on veel kati vahetus, bensufiltri vahetus ja jagaja kaan+rootor. Ülejäänud asjad vahetatud. Kui nendest ka abi ei ole, siis ilmselt KE-Jetronicu jama.

Btw- üldiselt sellised kulmud ei meeldi nelja juures endale. Kuid su autol jätavad need päris sünge mulje.
Vasta
#24
Tänud, nende kulmudega on nii olnud, et need olid kohe ostes peal, ja otseselt ka mindki ei riiva need asjad tulede peal. Küllap on need senikauagi seal ees kuniks saab endale uuema kapoti koos tuledega.

Aga jah sellist viga nagu ma ennem siin kurtsin on väga sellise moodi et ei oskagi kohe peale hakata. Filter on veel vahetamata, aga peaks sellegi varsti ära vahetama.

Ise kahtlustasin vahest ka gaasiklapi asendi andurit, seda juba sellel põhjusel, et vahest soojamootoriga hakkavad pöörded kõikuma, küll alla tuhande pöörde, aga arvestatav hingeldamine.
UK Garaaž
Vasta
#25
Täna siis jõudis kätte see aeg, mil auto jääb hoovi seisma, ja lähiaegadel siis ootab auto väheke värsekndust.

Plaanis on siis ära teha need kurjakuulutavad koopaääred, mis on talve sooladega ikka parajalt ära söönud. Lisaks sellele tööle tuleb juba siis terve auto üle käia. Sellega kaasneb ka auto ülevärvimine.

Ega kellegil pole Musta tooniga sisu järgi jäänud (w124) oma? eelkõige huvitab mind just põhjamatt, kuna seda on pea võimatu vist ise teha.

Aga kui tegemiseks läheb, hoian kursis nii pildi kui ka jutuga..
UK Garaaž
Vasta
#26
[quote=W2intz]
Tere taas.

Üks väikene mure jälle, vbl ehk kellegil on kogemusi ka sellega.

Lähemalt rääkides, siis vahest auto ei reageeri pööretele. Seda enam et auto hakkab veel jõnksutama.

Idee poolest auto on seisnud pool või enam tundi, ja käima panna siis tühikäigu viskab algul imelikult madalale ( ca 500 kanti). Gaasiga mängides on ta pika taibuga, ja ei reageeri üldse, liikuma saamiseks pidi vahest käigu välja võtma ja gaasi andma, mis siiski rohtu ei andnud, kuid järsku kadus selline krambilik nähe ära ja töötas jälle nagu muiste. Sellist asja ei ole koguaeg, aga vahest on tõesti.  Vahetasin Jagaja kaane koos rootoriga ära, et äki on sellest selline anomaalia, aga siiski vist ei ole.

Ehk on kellegil veel selline mure olnud, ja oskab natukene nõu anda selles suhtes.
]
ka mul oli selline probleem. tyhik2ik puudus poordessse ei l2inud ja jubedalt raputas ja v2ristas ka olemas olevad poorded koiguvad. Hakkasin siiis uurima kus viga voib olla ja lopuks joudsin sinnamaani et klapp lasi l2bi lihvisin klapid 2ra ja voilaa korras
Vasta
#27
Tere taas!

Lugu on selline, et tuleb hakata autot korda tegema, viimased kuud seisis ta niisama hoovil, tehes paar ringi külapeal, et näidata auto olemasolu. Seisma jäi ta just sellistel tingimustel, et koopaääred olid niivõrd hukas, et suisa kahju hakkas. Muidugi määravaks sai küttepump, mis tegi talvel juba häält, ja nüüd kõrgematel pööretel ei anna nii palju peale kui vaja.

Esialgsed plaanid on nüüdseks paigas, et esimesena tuleb hakata juppe vahetama ja kere keevitama, tõsi eelmine aasta suve ma veetsin Omega kere keevitades, ja ehk loodan, et seekord jäävad pealae karvad alles, ja nägu ning käed päevitamata.

Nüüd siis palve mersumeestele, kes võiksid pakkuda selliseid juppe:
1. Aku alumine plekk - Soovitavalt komplektne, võib esineda väheke roostet, kindlasti mitte mullitamisi ega kobrutamisi.

2. Aktiivsöefilter - Soovitavalt hea väljanägemisega, et kruvikaga sorkides kohe läbi ei löö ehk siis mitte läbi roostetanud.

3. Tagatuled - Just sellised tuled, mis on ilma oranz suunatule osata, st on ülemine osa ühe tooni ja punane osa oma tooni. Selliseid tulesi pandi külge uuematele w124 mersudele?

Postituse lõpetamiseks siis, et hoian kursis piltidega mis ja kuidas siin keset Saaremaad ühe Mercedes-Benz taassünd ka kulgeb ning saab näha kui hea värv see must metallik ka on selle autopeal.

Mõnusat suve!
UK Garaaž
Vasta
#28
Viimaste päevade saavutused:

[Pilt: IMG_0865.jpg]
UK Garaaž
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,580 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 732 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,644 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 289 280,944 12-06-2022, 08:16 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 98,388 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 37,770 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 26,544 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 16 7,267 30-01-2020, 12:38 PM
Viimane postitus: hents99
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 74,091 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  W124 OM605 swap, IndrekLy indrekly 53 50,298 19-04-2019, 12:01 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne