Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
10-01-2015, 04:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2017, 12:08 AM ja muutjaks oli Kirill.D.)
Tere kõigile !
Tutvustan enda soetatud liikuri foorumirahvale, olen jälginud foorumit passiivselt mõnda aega, ei tundu just SR või VWK aktiivsuse poole pealt olevat, aga ei osanud väga antud autost mujale teemat teha, seega teen ta siia.
Eesmärgiks siis jagada omapoolset kasutajakogemust selle autoga tulevikus ja teatud asjade suhtes tahaks, et hariksite mind.
Tegemist minu isikliku kolmanda autoga ja selle ostueelarve oli tsipa suurem kui varasema kahe puhul on olnud, seega oli selle auto ostmine väga läbimõeldud ja teadsin kindlalt mida tahan. See teadmine tegi auto ostu äärmiselt keeruliseks - minu ideaalkriteeriumid olid: kena värv (hõbedane oli välistatud, must oli viimase olukorra valik); helebeež nahksisu; istmesoojendused; 2.0 või 2.2 diisel; automaatkast; suur ekraan, xenon.
Antud autoga õnnestus mul tabada enamiku oma nõudmisetest ja soovidest, seega toon siis välja auto varustuse:
* 2.2 CDI 110kW mootor
* kuldne metallik värv
* helebeež elegance nahksisu (istmepõhjad padjakestega)
* parktronic süsteem
* automaatkast
* COMAND APS NTG2 süsteem
* istmesoojendused
Sellel lisaks siis W203 baasvarustus (4x el. akent; kliima; el istmed).
Põhjus miks just W203 valisin oli lihtne - mu isa ostis 2008. a endale pfl C200 ja omanud seda nüüdseks 7 aastat - auto on töökindel, küttekulu on tema omal täiesti haiglaselt väike (suvel sai Venemaal käidud ja maanteel sain ise roolis olles sõita ära 1240 km).
Enne ostmist kaalusin ka Volvo V70; Passat B6; E-klass W211; Ford Mondeot ja mõnda muud marki, paraku või õnneks kõik variandid kukkusid ära, mõni auto omas liigselt igasuguseid ohtlikke lapsevigu ja muid vigu, mõni oli lihtsalt liiga prosta jne.
Autoga olen esmapilgul rahul, ajaloost tean nii palju, et 2008.a toodi Eestisse ja arvelevõtu hetkel oli 120k ees (vaatasin e-mnt keskkonnast kui võtsin enda nimele), ehk siis nelja aastaga sõideti Saksas 30k per aasta, tundub suht reaalne. Nüüd siis omas antud pilli 6 aastat üks ja sama pere ja noh ... 120k veel otsa 6 aastaga, ehk siis 20k per aasta. Lõpptulemus 240k, vaadates sisu tundub täitsa reaalne olevat. Ukselingid ja rool on küll kulunud (rool ilmselt sellepärast et tegemist värvitud rooliga), see-eest nahk on täiesti idekas korras, ei ole välja veninud, lõhenenud ega mitte midagi.
Kui kedagi huvitab küttekulu või jooksvate hoolduste ja auto ülalpidamiskulud siis annan lingi kuhu kannan sisse kõik kulud mis selle autoga kaasnevad.
Mercedes-Benz C220 CDI T "04 [spritmonitor]
Pildid
Talveseade 2015
Suveseade 2015
Suveseade 2016
Suveseade 2017
Postitused: 726
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Korralikult vormistatud teema. Hea lugeda.
Avaldan arvamust AUX teemal. Minu Mazdal on samuti võimalus tehase raadiol valida nupust funktsioon AUX. Kahe istme vahel panipaigas luugi all on ümar auk, mille juures kiri AUX. Kui panna juhtme üks ots sinna auku ja teine ots telefoni kõrvaklapi auku, lülitada raadios sisse AUX funktsioon, siis saab telefonis leiduvaid MP3 faile kuulata läbi auto kõlarite. Juhtme mõlemad otsad peavad olema "pulgad", nagu telefoni kõrvaklapi auku käivad.
Miks ei võiks ka Mercedesel see AUX samal põhimõttel toimida.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
kindalaekas on pistik, sinna juhe taha ja teise otsa aparaat, millest tahad muusikat kuulata läbi auto.
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
12-01-2015, 07:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2015, 12:22 AM ja muutjaks oli Kirill.D.)
Täna sai auto siis tuttava kätte antud kes tegi Silberis autole diagnosti ära.
Kätte sain sealt päris palju Eesti ajalugu selle auto kohta, kaasa arvatud paar kindlustuspauku + olmehooldused.
PDC mittetoimimise põhjuseks on kõige äärmised juhipoolsed andurid, läbi on üks ees ja üks taga. Samuti oli siis mälus välistemp. anduri viga ja mootori lisaküttekeha viga (ehk siis see läbi põlenud, suhteliselt tavaline asi W203'el, isa vahetas enda C200'el selle ka suvel ära), see võib olla ka põhjuseks miks läheb võrdlemisi kaua aega enne kui salongi hakkab sooja õhku puhkuma.
Vaatasin ka oma pardatsokki ja avastasin sealt selle auxi pesa. Proovinud veel pole, aga vähemalt olemas ta on - imelik küll, et tundub olevat 2.5mm mitte 3.5mm.
Igatahes nüüd jälle natuke targem. See kuu läheb raha tähtsamate asjade jaoks - nimelt siis käigukast ja selle hooldus, järgmine kuu hakkab nende muude probleemidega siis tegelema.
Sellegipoolest olen avatud juppide pakkumistele - kundepoolne udutuli, välistemp andur ja kundepoolse esimese koopa stangepoolne logar.
EDIT
Proovisin AUX'i ka ära, toimib ilusti.
Lisaks sain NAV värgi ka tööle, kakkusin torrentist sobiliku faili, keevitasin ta madalal kiirusel DVD'le ja proovisin autos ära, alguses ehmatas mingi update'imine ja värk ära, mõtlesin et keeras COMAND'i p*rse, aga õnneks sain tööle - proovisin sisestada aadressit, v.b juhatab kohati natuke ringiga, aga no vähemalt on olemas ja ei ole see NAV ja MAP nupp niisama selle jaoks et vahtida "No disc inserted" teksti.
Muutsin ka esimest postitust kus täiendasin vastuseid küsimustele mis mul olid. Ehk siis tulevastele W203 omanikele abiks, kaldkirjas on lahendus ja paksul on probleem.
Parimat,
Kirill
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
19-01-2015, 07:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2015, 07:10 PM ja muutjaks oli Kirill.D.)
Tere !
Jätkan monoloogi , igatahes täna sai käidud külas ettevõttel nimega Hõbenool, tehti dünaamiline õlivahetus mille käigus läks vahetusse filter, kaane tihend ja kasti pistik mis lekkis. Läbipesuks ja kasti täitmiseks kulus kokku 13 liitrit ja arve oli kogu kupatuse eest 244 eurot. Minu senise kogemuse põhjal kõige meeldivam autodega seotud teenindus/remondiettevõte. Väga meeldiv suhtumine - sai kõrvalt vaadata, midagi jääb arusaamatuks, saab küsida. Mina jäin väga rahule ja soovitan teistele kellel vaja nende teenuseid kasutada. Mehed tõsiselt teavad mida nad teevad ja ka töövõtted on pädevad.
Sellele lisaks siis sai natuke muid jubinaid autole juurde ostetud, alguses arvasin et piirdun see kuu ainult kasti hooldusega, aga siis sai üks päev käidud uurimas mis põhjustab naksumist / raginat ees paremal, tuleb välja, et suur õõts on defektiga, puks annab järgi. Kuna see on asi millega ei taha jamada, siis tellisin selle ära ja kui juba tellimiseks läks, siis vaatasin et s*tta kah - temp. andur, katkine logar ja udutuli on kõik seal samas ees paremal nurgas. Seega tellisin kõik jubinad ära ja loodan et nädala lõpuks saab kätte ja saan samuti ka aja töömehe juurde - saab ühe korraga kogu selle esimese parema nurga kupatuse korda, siis ei pea sinna enam torkima minema midagi.
Pärast seda tuleb siis ootama jääda Service B kättejõudmist mis peaks saabuma ca 4.5k km pärast ja kunagi järgmine kuu lasen salongile keemilise ka teha. Täna sai pigieemaldus ka tehtud, puhtana näeb väga sümpaatne välja .
Muidu olen ostuga hetkeseisuga rahul. On küll mõningad asjad välja tulnud, tuleb lasta natuke kosmeetilist ravi teha suvel, koopa siseääred on värvi lahti juba lasknud ja üliväike täpp haljast metalli paistab tagaluugil numbrimärgi all. Sellegipoolest on kere keskmisest C klassist paremas seisus, käest pole midagi lastud ja usun, et kui suvel lasta ära teha, siis saab suhteliselt mõistliku töömahuga asjad korda.
Küttekulu kohta võib nii palju öelda, et vastab ootustele, küll aga paagi väiksus ei vasta, ei arvanud et C klassil on 55-56 liitrine paak (vähemalt ma ei suutnud rohkem kui 52 liitrit sisse ajada, kui olin sõitnud natuke aega põleva tulukesega). Esimese paagi keskmiseks oli 8.3. Maanteed oli seal palju sees, aga samuti Tartu linna + Võru linna. Nii palju on hetkel selgeks saanud, et see auto on ökonoomne seni kuni ei talla. Eriti annab tunda linnas seieri langemine kui ilm on külmem ja hakata äkilisemalt sõita, kuna tegemist on paraja mahlapakiga, siis soojaks minemine võtab aega (lisaks on läbi ka lisaküttekeha, mis ilmselt avaldab ka mingil määral mõju küttekulule). Aga no eks linnas külmast peast ja üleüldse agressiivsema tempoga võtab iga auto kütet.
Ainuke asi mis hetkel muret teeb on võti - vahepeal ei taha kinni/lahti teha vaid vajab sakutamist või raputamist. Tuttav ütles, et mingid jooted või asjad on võtmel sees lahti ja vajab ülejootmist ja saab timmi jälle. Oskab keegi seda kinnitada või täpsustada ja kas Tartus on mõni mees kes teaks sellega midagi teha kui võtme letti paneks ja ütleks, et "Fix it please" ?
Kokkuvõtvalt võib öelda, et olen rahul. Lisan allpool paar pilti ka, pilt põhast, paarist murekohast ja siis võrdluspilt (vana õli vs uus õli).
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Võtmele võiks ka uut patareid esimese hooga proovida, kui ei ole seda juba teinud.
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Täna sai patakad ära vahetatud võtmel ning tõsi, asi toimib igast otsast ja teeb uksi lahti korrusmaja 5ndalt korruselt läbi seina ka . Üks põhjus miks pult segast pani võib olla ka see, et patakad lotendasid korpuses klemmide vahel, sai selle vastu ka väike fix tehtud pisikese tihenduse näol, paberist.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mõnus on lugeda asjalikku, korralikult liigendatud ja formuleeritud teksti. Jätka samas vaimus!
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Tere jälle !
Tänase posti sisu on informatiivne ja interaktiivne. Informatiivne selles osas, et sain kätte täna varuosad - DEPO udutule, mida vaadates avastasin et tuleklaasid on klambritega (arvasin, et liimitud), seega loodan nüüd, et olemasolev udutuli on nii peetis, et seda poleks saanud kasuada ei pärast pesu, ega pärast klaasivahetust , siis ma vähemalt ei kahetse et uue ostsin. Või siis jääb üks varuks - saab selle teada, siis kui jõuab vahetuseni.
Sellele lisaks jõudis välis temperatuuri andur ja õõtshoob, kahjuks aga sai natuke valesti tuttavale seletatud ja ta saatis mulle tagumise õõtsa, mul oli vaja esimest ehk siis seda alumiinium sulamist. Kahju natuke, ajasin töömehega asjad jonksu et oleks saanud auto homme tegemisse anda, aga no venib asi uude nädalasse - aga no pole hullu. Tark ei torma !
Praeguse seisuga viib Eero vast tuttavale vale õõtsa ja saaks äkki õige asja uueks nädalaks ära tellida ning kuna ise lähen neiuga esmaspäevaks Laulasmaale puhkama siis saaks teisipäeval ära otsida jupi ja kunagi siis järgmine nädal anda auto tegemisse, et esimese kundepoolse nurga defektid siis ühe ropsuga kõik ära klattida (andur, udukas, logar, õõts).
Interaktiivse poole pealt nii palju, et täna sai uuesti kokku saadud sõbra Eero_S'iga ning kuna ta kinkis tagantjärgi jõulukingiks mulle puuduoleva peegelkaamera koti siis tuli see kohe ära ka katsetada ja sai klõpsutamas käidud. Tegin selle käigus siis sõbrapildidt tema W124'jaga mida ta lahkelt lubas mul kasutada 1.5a kui mul oli vaja (suurimad tänud talle abivalmiduse eest).
Ehk siis sain nüüd lõpuks enda C220'nest viisakad pildid tehtud peegelkaameraga. Viimane pilt sisust (keskelt tehtud) on väikese seebikaga tehtud, sest mu peeglil sai aku otsa, nii et ärge tolle pildi kvaliteedi pärast ära tapke .
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Õtsad on soovitav muidugi paarikaupa vahetad, silda peab nii või naa reguleerima peale vahetust ja elu on näidanus et ega teisepoole õtsal kah enam pikka pidu pole.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
See parempoolne õõts on defektiga lihtsalt, sellepärast vahetab üksikult.
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Natuke jälle spammi, vabandused ette.
Igatahes kuna tööl oli täna natuke rahulikum siis mõtlesin keskpäeva paiku et põrgusse ka, õhtul pole nii kui nii midagi teha ja küpsetan pigem naisega kiire tiiru Võrru, käib vanematel külas ja ühtlasi hüppab garaažist läbi ja teeb lihtsamad asjad ise ära, et kui uuel nädalal õõtsa lähen vahetama, siis töömehel poleks jauramist mõttetute asjadega vaid saaks kiiresti õõtsa vahetatud.
Tagantjärgi võin öelda, et otsus teha asjad ise täna ära oli õigustatud ja mõistlik.
Mis siis ära sai tehtud - välja otsitud põhjus miks temp. andur võssa pani. Üks juhe oli katki lihtsalt pistikul, eks siis tuli hakata seda pornot elimineerima, ei teagi kas ma elimineerisin ühe porno veel hullemaga või ei . Igatahes kuna ratas oli alt, logar küljest ja udukas ka küljest ja asi oli käsile võetud siis mõtlesin, et niisama pole mõtet asja kokku panna.
Kuna juhe oli murdunud täpselt temp andurisse mineva pistiku äärest (see koht siis kust lõpeb plastmass ja juhe jookseb selle sees) siis muud polnud kui variant mida olen mõne auto puhul veel kasutanud - noaga lõikasin seda plastmassi ära kuni sain juhtme kätte, siis parajad juhtmejupid ja natuke tinutust ja seejärel nii hästi kui sai külma käes isoleeriga ära isoda. Igatahes tehtud sai aga oh õnnetust, kui vaatasin et mdiagi muutunud pole. Tuju tõmbas natuke alla algselt - mõtlesin et no kuna üks juhe oli seal kahtlane ja tolle tinutus polnud parim, siis v.b saigi sitasti lihtsalt tehtud. Korra käis mõte läbi, et omal ajal BMW 524TD'd omades samamoodi lappisin temp. andurit ja siis pärast parandamist läks omajagu aega enne kui hakkas temp langema ja õiget näitama. Aga no mõni aeg oli möödas ja ei midagi, vahepeal sai isegi otsitud BOSCH KTS'iga vigu ja ei midagi. Tagasiteel Tartusse sai aga juhuslikult vaadatud temp. näitu ja oh üllatust: -1,0*C . Nii et selle asjaga on siis ühel pool.
Ühtlasi sai ära vahetatud parempoolne udukas - ka see oli hea otsus, sest vanaga pole mitte kui mdiagi peale hakata, vesi oli ajanud sees kõik täiesti rooste. Üllatav oli see, et korpus ise defektiga polnud, klaas oli ka justkui täitsa normaalselt küljes, seega ei tea kuda ja mis seal oli. Igatahes nüüd on uus küljes. Muidugi on nüüd see häda mida ma kartsin ka, erinevus on vastupidi tunda, kunde pool on tutikas ja juhi pool vana - kunde pool näitab ja põleb ilusti ja efektselt, ja kui põleb siis seina peal on näha terav sirge joon, juhi omal seda väga pole. Ma neid udukaid ei kasuta ja laias laastus savi, aga no puht visuaalse aspekti tõttu tahaks et asi oleks ok ja samasugune, siis pole see auto nagu lehm erinevaid toone ja detaile täis. Igatahes ootan paremat ilma, pesen auto ära ja vaatan kui suur erinevus on, aga ilmselt proovin alustuseks juhi tulele osta uue klaasi, sest klaas on mikromõrasid ja täkkesid ning muid kulumisjälgi täis, seega sellest pole ka ilmselt seda sirget joont vaid pigem hajutatud värk. Reflektor tundub seest olevat ilus ja okei, seega vast pääseb klaasi vahetusega - siis oleks nina jonksus ja ühesugune kõik.
Ja no tagatipuks sai ka korralik logar pandud paremasse rattakoopasse, nüüd pole mingi katkine räbal seal. Tellisin ta eParts'ist, sain kätte 12 euri pluss saatmine, eks ta Poola jama on, midagi uhket pole, aga üllatuseks polnud augud isegi väga mööda, enamik täitsa sobisid. Külge ma ta igatahes sain ja vähemalt ei ole enam autol väljas visuaalseid defekte mis silma kargaks.
Järgmiseks siis esmaspäeval naisega Laulasmaa SPA'sse tripp, tagasiteel kraban HL Autoosadest õige jubina endale ja siis kunagi uuel nädalal vahetab asja ära.
Pärast seda siis ilmselt on rahu majas kuni uue kuuni. Uuel kuul vaatab mis veel ära teeb.
Senimaani olen autoga rahul, teise paagitäie keskmine oli 8,5 l sajale, nagu ikka, maanteel ei võta väga emmigi, linnas vastavalt jalale ja noh, nii nagu ikka.
Sai isaga natuke BOSHC KTS'iga ka surfatud auto mäludes, peab suvel kaema pihustite asja ka, 2. ja 3. pihusti olid samade väärtustega, 1. ja 4. erinesid omajagu. Mingit mõju see hetkel ei avalda, pigem informatiivne teadmine, aga eks vaatab suve poole selliseid asju.
Parimat,
Kirill.D
Postitused: 17
Teemad: 0
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Jõudu Kirill, väga huvitav lugemine jätka samas vaimus. Liigun ringi 220 cdi w203 2005a.
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Tere jälle,
täna sai ära vahetatud lõpuks defektiga õõts, ehk siis ees paremal, esimene õõts (see mis on alumiinium segust) on vahetatud. Tööd lasin ära teha Tartu Ringtee CarStop'is, seal tehti ka silla reguleerimine - sai natuke otsemaks nüüd rooli. Kuigi vanasti ei kiskunud, siis oli rool natuke vasakule keeratud - nüüd täitsa keskel.
Paraku raginast ma seeläbi lahti ei saanud, ehk siis ilmselt tuleb lähitulevikus ikkagi ära vahetada ees paremal amordi tugilaager - ükski muu detail ei karga pähe mis saaks antud heli tekitada. Olen käinud kaks korda ülevaatuspunktis logistamas silda ja mitte midagi peale defektse õõtshoova kuskilt järgi ei andnud ning heli mis tuleb on väga iseloomulik kulunud tugilaagrile - ragin keeramisel, niisama väga ei häälitse.
Sellega tegeleb siis ilmselt service b hooldust tehes 4k km pärast. Selleks kuuks on auto jaoks eelarve ära kulutatud ning võib rahule jääda, kõik esmased hooldused ja vajalikud tööd pärast auto ostu said ära tehtud ning hetkel julgen sõita ilma et kardaks laiali lagunemist.
Nädala alguses sai neiuga ka suurem tripp ette võetud autoga, ehk siis käidud Laulasmaal ning tagasi Tartusse - võib rahule jääda. Sõita on hea ja mõnus ning küttekulu vastab ootustele.
Paar huvitavat seika mis teada sain auto kohta - olin isa käest küsinud kui suur antud C klassil paak on ja palju ta enda omasse on suutnud kõige rohkem tankida - vastus tuli et a 'la 65 lirtsu. Selle peale tegin suured silmad ja mõtlesin et mida asja ... kui mul oli mõnda aega tuluke põlenud linnas ja läksin tankima sain mina maksimum 52 liitrit sisse. Tuleb välja et C klassil on see paagi värk nii kahtlane, et seal on igast torud ja jutud, ühesõnaga kui tankida ja pump tangib klõpsuni siis saabki paaki ainult 50-52 liitrit juurde ja seega jääb 6-8 liitrit täispaagist tegelikult puudu. Laulasmaalt tulles sai siis Mäos proovitud - tuli oli läinud põlema enne Kükitat mõni aeg ja tankides läks 52 liitrit sisse kui klõps käis ära ... pärast joristasin siis ise sinna vaikselt lisaks. Lõpuks sain tangitud 60 liitrit . Ehk siis tuleb arvesse võtta tulevikus.
Sain tunda ka seda, et siiski välis temperatuuri andur mõjutab kliima tööd ka, pärast seda kui vahetasin selle ära, ei puhu kliima enam segaseks ennast isegi siis kui autos on temperatuur OK - ehk siis kahtlustasin seda, et kui andur on peetis, siis kliima arvab et väljas on -40 ja noh, vastavalt sellele õhkab kõik soojust kiiremini ära ja ta üritab paaniliselt seda temperatuuri hoida. Nüüd on asi okei, temperatuuri saavutab kätte ja rahuneb maha.
Viimase asjana avastasin veel selle ka, et autol on n.ö "smart ignition" süsteem, ehk siis ei pea võtit hoidma käivitusasendis kuni käima jääb, piisab korraks n.ö võtme andmisest ja kui siis lahti lasta süüte asendisse, veab starter ennast ise nii palju kui vaja et auto käima läheks. Täitsa tore ja fancy lisa .
Nüüd on igatahes rahu majas mõneks ajaks, tuleb oodata palgapäeva ja kosuda väheke ning siis vaadata, kas kannatab lasta keemilise ära teha veebruaris või siis tegeleb sellega märtsis.
Parimat, Kirill.D
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Hei
nii palju on uudist auto kohta, et naginat tekitav objekt on tõenäoliselt kundepoolne esimene tugipadi või tugilaager (mis iganes MB'l seal amordikannu otsas igatahes ka pole). Nädala alguses käisin ÜV punktis VEEL kord kus mehed jälle logistasid auto igast otsast ja ütlesid et no ei ole lõtke ega midagi, sild on nagu tehasest tulnud, ideaalne. Soovitati siis mul võimaluse korral auto üles tõsta ja siis kui ratas õhus kangutada asjad läbi.
Kuna Võrru oli nii või naa asja, siis sai kodus garaažis asi ära proovitud - kunde pool õhku, loksutasin kõiki kange all, ei midagi. Proovisin siis kangutada ratast ennast vasakule ja paremale ning voila, sain hääle kätte, vigises vaikselt kui ratast vasakule-paremale kangutada. Tõstsin siis juhi poole ülesse ja tegin sama - vaikus. Sel ajal kui tõstsin juhi poolt üles, siis samal ajal tuli vahepeal jälle naksumisi kunde poolt.
Eks märtsis teen suure hoolduse, siis lasen selle ära vahetada, ühtlasi lasen ka pihusti seibid ja pöördklapid minema visata.
Lisaks panin auto ööseks garaaži ja soojapuhur sisse ja aknad praokile - kuivatasin auto ära ka, vahelduseks ikka hea. Mõtlesin et kuna aega on, siis kisun korra PDC andurid ka küljest (see mis katkine on), no ei imesta ka et ta ei tööta . Mingi bisniss-ripeirmen üritas asja vist ise "ripeirida", igatahes oli keegi oma kirurgiaoskusi praktiseerinud. Andurile on ühte külge tehtud ruudukujuline ava, ilmselt siis üritatud midagi parandada ja kuna see ilmselgelt ei pädenud, siis paigati see jama mingi silikooniga ära. Tulemus: andur ujus ilusti seest täidetud lögaga ja jamaga. Kaks pilti ka.
Muidu olen rahul ja ootan märtsikuud, siis on hoolduse ja keemilise aeg. Praegu aga naudin sõitmist. Peab kenasti vastu ja sõidab ning pidurdab ka. Ainuke kala on soojendusega - vahepeal jääb mulje justkui paneeli peal 19*C või 26*C seadistamine ei mõjuta mitte midagi, õhk tuleb ikka sama temperatuuriga - täna lükkan KTSi taha ja vaatab väärtusi, kas vajalikud asjad muutuvad kui temperatuuri muuta või ei.
Parimat, Kirill.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(12-02-2015, 02:15 PM)Kirill.D Kirjutas: Andurile on ühte külge tehtud ruudukujuline ava, ilmselt siis üritatud midagi parandada ja kuna see ilmselgelt ei pädenud, siis paigati see jama mingi silikooniga ära. Tulemus: andur ujus ilusti seest täidetud lögaga ja jamaga. Kaks pilti ka.
See andur on tehasest selline, ei ole seda keegi üritanud parandada. Eesti kliimas lähebki andur seest mädanema ja see pehme koht paistetab üles.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Õhtust !
Täna hommikul sai viidud auto pesulasse kus tehti ära salongi keemiline puhastus, ehk siis kõik käidi ükspulgi läbi märja tolmuimejaga, vaibad ja jutud, nahk hooldati ära, eemaldati omajagu plekke ja mis kõige suurem töö - pesti turvavööd puhtaks.
Põhjus miks keemilist oli vaja teha - eelmise omaniku lapsed olid omajagu pahandust teinud, tagaistmete vahel oli igast jama, alustades toidust lõpetades ketšupi ja hallitusega (toidujäänused), lisaks sellele oli lihtsalt mustus naha vahele pugenud, pagassi ruloo oli rehvide vedamisest ära määritud ja natuke ka luugi juures lage ja no eks nipet näpet veel.
Tegin pilte ka võrdluseks, nad pole küll päris samade nurkade all tehtud, aga enam vähem samadest kohtadest, s.t võrdlusmomenti kannatab tekitada küll. Nahk läks kohe ikka palju palju pehmemaks ja mugavamaks, lisaks värske ja mõnus lõhn salongis.
Töö teostati Tartus, Tasku autopesulas, VÄGA asjalik seltskond koos ja väga lahedad sellid. Olen tööga äärmiselt rahul ja kindlasti kasutan nende teenuseid edaspidi. Maksma läks see mulle 99 eurorubla ja 3 eurorubla veel survepesu eest, suurem sitt maha pesta, siis uhkem tunne kui auto kätte saad - seest puhas ja väljast ka .
Enne
Pärast
Lisaks sellele sai pühade aegu käidud kodus ja tuunitud natuke istet. Nimelt kõik on tore ja hea antud auto puhul, kuid üks asi häiris rämedalt - nimelt ei suutnud ma istet saada sellisesse asendisse, kus mul oleks tõesti mugav sõita.
Olin harjunud Eero_S'i E320'nega W124, kus oli täis elektriline sport nahksisu ja seal sai istme nii räigelt kreeni ajada, et istudes oli mõnusasti reiel tugi olemas ja jalg oli puhkeasendis, mitte ei hoidnud end ise. C klassil aga see iste nii kreeni ei lähe, proovisin siis garaažis natuke samkompunni, keerasin eest siinid kere küljest lahti, leidsin pikemad poldid sobiliku keermega, panin kontra mutrid ja tõstsin siis istme esimese otsa mõned cm kõrgemaks ning nüüd on teine asi sõita. Asendi saab täpselt nii paika et kenasti reied on toetatud ja jalg puhkab mitte ei väsi vastikult ära.
Ühtlasi olles Võrus käisin ära ka Nursi meeste juures, küll aga ei tulnud sealt midagi head, lasin asjapulgal teha proovisõit, et saada aimu sellest, mis kuradi asi siis lõppude lõpuks ees häält teeb keerates / kurvides sõites. Kahjuks ei osanud temagi öelda, ütles et ainuke variant ongi auto tõstukile ja lammutada alt, kui sild häält ei tee, et siis v.b on roolilati mingi puks või kurat teab mis. Igatahes läheb ilmselt aprillis see asi uurimisse / tegemisse.
Lisaks sellele mainis ta ära, et mootorist kiirendamisel tulev sahin / susin ei ole ka päris see mis olema peaks. Mina olen sõitnud selle autoga 2 kuud ja olen koguaeg arvanud, et ongi selline heli sel mootoril. Saaks kokku kellegagi kellel on samasugune 110kW'ne W203, siis oleks võimalik võrrelda.
Üldjoontes on hetkel kalla ja talla režiim, tehnika on korras, sõita on mugav, küttekulu on see mis ma ootasin - lühidalt öeldes täitsa tip top. Küll aga esineb see probleem mida ma kartsin, et tuleb kui ostan selle auto. Kui Eero E klassiga sõitsin kuus kuskil 900-1000 km kanti ja tankisin kolm paagitäit kütet, siis endale C'd ostes mõtlesin et oh, saabki vähemalt kulud normi, sittagi ... nüüd sõidan samamoodi kolm paagitäit kuus, lihtsalt kilometraaž on sitaks suurem . Kuna õnneks on auto selline, millega ei pea enam sõite nii metsikult planeerima, siis on tore kui vahest soovi tekkides saabki põrutada naisega kusagile linnast välja ja niisama nautida elu.
Parimat, Kirill
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Se sahisev ja puhkiv heli võib väga vabalt tulla sellest et pihusti seibid on äraväsinud, sellel mudelil tuleb neid regulaarselt vahetada või vahetad pihusteid.
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Samas siis viskaks ju vingu ka sisse tegelikult ? Mu isal oli C200 CDI'l , pfl, see jama omal ajal, aga siis oligi see et viskab ikkagi vingu sisse salongi ja on täitsa kuulda kuda gaasid hakkavad välja peksma. Või siis on mul veel n.ö algfaasis see asi lihtsalt.
Pihusti seibid on nii või naa plaan palgapäeval ära vahetada, kui hooldust tegema hakkan.
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
31-03-2015, 09:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2015, 05:45 PM ja muutjaks oli Kirill.D.)
Tere !
Vahepeal on olnud sigakiired ajad, seega ei ole teemat täiendanud, küll aga sai miski nädal tagasi umbes lükatud alla suverehvid ning samuti tehtud ka suurem hooldus ära, lisaks lasin üle vaadata pöördklapid ja vahetada ära ka pihusti seibid.
Vahetusse läksid õli-, õhu-, kütte-, salongifilter ning õli. Kasutasin Mobil1 ESP Formula 5W-30 DPF õli.
Muus osas on hetkel auto end ilusti ülal pidanud ja kuna oli võimalus siis käisin harjutasin temaga üht fotograafia töötlusmeetodit ka, tegin väheke klõpse. Et jutt kuiv poleks siis pildid ka allpool.
Lihtsalt mainin, et kui keegi omab metsikut soovi antud auto omandada, siis teatud summa eest on see võimalik.
|