Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S124 300 TE - v6sa
#21
Kui soovid kasti alles jätta siis vaheta kindlasti õli ära, muidu kõrbeb sul see asi ära ning tolm ummistab süsteemi.
722.3 kastile lähevad 236.1; 236.6; 236.7; 236.81; 236.9; 236.10; 236.12; 236.14 õlid. Esimesed on sellised kiviaegsed vedelikud (Dextron II D ning III). 10 on vana 5käiguliste õli mida enam ka ei kasutata, 12 on vana 7käigulise oma mida samuti ei kasutata ning 14 on uus seitsmekäigulise õli.
Ma sain vist aru, et sul pole jahutust - aiaiai - siis on mõtekam 14 klassi panna, see on kuumakindlam ja kestab sinu autol ikka kauem. Tõsi puuduseks on hind - 260EEK liiter - aga kui soovi siis võta ühendust, saad ka odavamalt.
Vanatüübi trahvol on ka vist õli väljajooksu koht, siis ei ole pesu ka nii oluline.
Vasta
#22
Mul on kaas, mis (ma arvan) töötab. Vahetasin kunagi, midagi ei muutunud, vast siis ei olnud vigane.
Laupäeva hommikul (see on vist 22?) sõidan pärnu poole, mitte küll audrusse, a vast saame kokku. Muud päevad olen linnas.
Vasta
#23
Hm, minu kahepoolesel on stutsid all. Ka teemaks oleval asjandusel on käiguaksti õlitorud teine teisel pool karteripõhja, samadel kohtade, kus meite säästukalgi. Hm, hm...

Jürgen, ää muretse, õlivahetus on plaanis. Praegune õli on....zaast. Pesuotstarbel läheb sinna sisse DII, ilmselt Lotose oma. Väidetavalt ongi .10, aga selle päevakese vast kestab ära, kui ta ka mõni madalam number on.
Jahutuse ma sinna muretsen - kuumus on kasti surm ja kuuma see kast rajal ilmselt saama hakkab - liigub ju päris muhedaltIcon_twisted (kolmese kohta, mitte Sinu omaga võrreldesIcon_redface)

Jansa, tänan pakkumast. Igaks petteks võtaksin selle kaane vastutavale hoiule. Hellan Sulle mingil hetkel, et kohtumise aeg kokku leppida.
Vasta
#24
Kuna Kiirlift elas rajapäeva eluga üle, siis saaga jätkub.

...    

Mis asendis peab olema oktaanarvu korrektor 95E kasutamisel? N?

Võtame nüüd vaatluse alla selle äärmiselt ebameeldiva võimsuse kadumise >4 krpm pealt.

Kuna praegu pole väga võimalik masinat testida - põllul ei paku rohi just palju pidet sellele loomale, siis on arutelu rohkem teoreetilist laadi.

Kuna auto juures mõtiskledes tekkis kahtlus, et masin ei saa piisavalt kütust kätte, siis mul on küsimus kogenenumatele - kas KE-jet, mis põeb kütusepuudust, hakkab 4 krpm pealt puterdama ja vahele jätma? Kui gaasipedaali veidi tagasi anda, siis mootori töö paraneb, kuid 5 krpm pealt ei aita ka see enam.... Lödiseb ja puterdab, kuid välja ka ei sure.

Filter on tõesti ilus ja värske, see jutt pidas müüjal siis paika.
Küsimusi ennetades: kütus on Statoili 95, hommikul tangitud pea tühja paaki (mõõdik oli nullis, kuid treilerile veel ronis).

Kusjuures alla selle pole võimsusekadu tuntav ja tühikäikgi on ilus, mõne vahelejätuga.
Üldiselt peaks kõik tõsisemad probleemid esinema pigem külma mootoriga (süüteseadmete probleemid kõrge õhuniiskusega) ja mootori soojenedes pigem kaduma.

Ahjaa, käivitub nii külmalt kui soojalt hästi (minu arvates isegi väga hästi...).

Joonas, ehk leiad kusagilt romuhunnikust kütusesurve mõõtmiseks vajalike torude pritsepoolsed otsad. Küll ma neile juba manomeetri ühendamiseks vajalikud otsad teisele poole tekitan... MB-märgiga mõõtekomplekt oleks muidugi veel ehedam, aga ma ei täi raha välja käia selle eest...
Vasta
#25
Lisan ka video Sauga ringrajalt ;-): Kui sellest lühikesest amatöörlikust klipist eriti midagi näha pole, siis kuulda on aga küllIcon_biggrin

Proovisõidul

Muhe kogemus oli temaga Saugal ringe teha, võimalusel sõidan teinekordki Nod
Vasta
#26
Suur tänu herr Võsale, kes "kaugelt tulnud jalamehi" rajamõnudest ilma ei jätnud! Kolmene bensa kaubalift on täiesti universaalne aparaat Icon_cool
Vasta
#27
Kuulge, targemad.

Kas alloleval pildil öeldakse, et M103 on jahutussüsteemi täitmisel mõistlik näidatud polt lahti keerata, et õhk välja pääseks?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#28
Noolega näidatud kruvi/polt ära keerata ja jahutusvedelikku kallata kuni sealt avausest hakkab välja ajama, siis kruvi tagasi keerata. Ja edasi valada jahutusvedelikku kuni max.
Vasta
#29
Tõlge ütleb, et keera polt ära, vala jahutusvedelikku, kuni hakkab sealt välja ajama, keera polt kinni ja vala sisse ülejäänud jahutusvedelik.
Vasta
#30
Tänud, mu saksa keel aitas vaid sinnani,et tundus olevat kuidagi täitmisega seotud (piltidele tuginedesIcon_redface).

Kes olid Saugal, need mäletavat seda lõdvikulutsutamist, et saada õhk kätte. Oleks siis teadnud...Retard

Aga nüüd ehk teised ka teavad. Panen paar sõna otsimootorile kah, ehjk hädaline leiab siis ise selle pildi üles. Alles siin keegi oli hädas bensumootori õhumuredega...

M103, õhunippel, õhukork, õhutamine, õhk.
Vasta
#31
Kuna tundub, et veebruari keskel kisub jälle rajapäevaks, siis hakkan seda looma kõrva tagant sügama...

Muide, meil on suurepärane võimalus saada teada, kui palju lamellrehv jäärajal naastule kaotab. Mul on jooks Contisid, mille ma võin teaduse nimel panna tulejoonele. Kui keegi laenaks paarutamise ajaks jooksu häid naaste mõõduga 195/65R15 (velgedel ja tasakaalustatud), siis saaks võrdluse teha...

Piloodi vast ikka leiame, kes sellega sõitma nõustub...

Joonas, kuidas nende KE-Jeti pihustitorudega jääb? Leiab Lesveni prügikasti kõrvalt ühe komplekti, mille abil saaks manomeetri vajalikku kohta ühendada...Eusa_whistle
Vasta
#32
Mul kuuris seisavad päris head naastud velgedel aga 215/65 R16  Taha peaks mahtuma ilusti, esimene võib koopasse minna keeramisel, madalal 210 läheb.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#33
Asi täitsa toimib. Võib lausa öelda, et läheb libedalt - 215/65R15 suverehv ja 132 kW... igatahes 210 km/h poole veel piirajas. Seega reservi on.

Kas on kellegi laenata (sest koonrina ma üheks ürituseks osta ei täi) naastrehve mõõdus 195/65R15? Selles mõõdus piisab vaid rehvidest, veljed on mul olemas. Võiksid olla viisaka mustrriga, kerge kõverus pole väga hull... Peaasi, et naastud sees on.

Rehvide pakkuja saab kindlasti kiirliftida, teistega veel vaatame... Äkki saavad ka sõita.Unibrow

Lauri omad on vähe suured ja liiga head - ta tahaks neid edaspidigi pruukida.

MA muidugi ei välista, et viimases hädas ostangi mingi jooksu viisakaid hambulisi rehve, kuid vaatame esialgu sedapidi - äkki kellegi vedeleb midagi jha ta on nõus neid ühiskonna hüvanguks välja laenama.Icon_lol

Võin tagada, et sama heas korras rehve ta tagasi ei saaBadgrin
Vasta
#34
Täiesti hüpoteetiline küsimus:
milliseid polte ja kui palju peaks panema 195/65R15 rehvi, et hea piigi saaks.

Tavalisi naaste olevat 140...

Mõtlesin, et kuna mul on siin mitu jooksu ümmargusi, kuid asjaliku mustrita sõõre, siis võiks ühed piigid teha... Oleks kunagi tulevikus jäärajal huvitavam.

Huvitav, kas M6 poldid, pikkusega nii 5-7 mm mutrist üle, oleks piisavad?
Peitpeaga (ümarpeaga) poldid, mutri alla veel lai seib ja mutriks Nyloclukustusega mutrid...

Või on väga vale mõte? Et materjal maksab rohkem, kui valmis piigid?
Vasta
#35
Kindlasti ei maksa materjal rohkem.

Mootorratastele tehakse poltidest piigid, sest "poest" osta justkui polekski midagi.

Poldid muidugi treitakse veel koonuseliselt teravaks. Kahjuks omal pole veel kogemust olnud, aga ilmselt jõuab kogeda.
Vasta
#36
hents99 Kirjutas:Mootorratastele tehakse poltidest piigid, sest "poest" osta justkui polekski midagi.

Kas tõesti pole osta? Jalgratastele tehakse küll......

Sorry OT
Vasta
#37
Naastrehve müüakse küll. Aga piike jalgrattale? Ma kahtlen.

Autodele on olemas, kuid mul puudub ettekujutus hindadest.
Kas keegi teab, mida maksavad piigid mõõdule 195/65R15?

Kruvinaastud on huvitav idee. Selle puhul tekib kaks küsimust: kui palju maksavad? Kas kasutatud rehvidel ikka on piisavalt rehviseina alles...

EDIT: 10 eeku tükk. Arvestades praegu rehvile 140 naastu teeb see: 140x10x4=sitaks... 5600, kui täpne olla. Selle raha eest saab päris suure karbitäie (vist lausa kastitäie) M6x25 polte ja suuuuuure kotitäie seibe.
Vasta
#38
Panen siia ühe pildi, et oleks endalgi meeles - niimoodi peab jooksma serpentiinrihm sellel isendil.

Ime siis, et rihm pikaks jäi, kui ma seda valest vahest pingutile toppisin...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#39
pidin jahh sulle rihma tooma, sorry, läks meelest
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#40
Elukas sai elule puhutud.Icon_razz

Kaks aastat seismist tähendas seda, et käivitus alles kolmandal üritusel. Esialgu vähe köhis, kuid võttis siis elu sisse. Sõidab, keerab, pidurdab...

Selle pealt on siis M103 üleliigne. Mõõtsin surved: 11-13-12-12-12-13Ninja
Kel jõus ridakuut vaja, võtab ühendustNod

Mõni M103 kasutaja võiks mulel oma mitmikkiilrihma annetada - praegune on ikka kole kitsaks jäänud ja uut ma mitte ei täi sellele osta...Eusa_whistle
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,521 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,408 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  W463, G350, 1995- v6sa v6sa 31 5,450 02-04-2024, 06:49 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 67,738 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 12,408 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, 1996, S210 - v6sa v6sa 107 157,435 17-07-2021, 11:23 PM
Viimane postitus: Ester
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 78,103 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 12,015 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast
  MB S124 300TE Muhulane 3 6,248 09-07-2017, 03:02 AM
Viimane postitus: "kutsikas"
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,199 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne