Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S124 300TE
#1
Mark:Mercedes-Benz 300TE
Väljalase:31.08.1988
Läbisõit:304000
Võimsus:132kW
Mootor:3.0 R6
Käigukast:automaat
Pikkus:4765mm
Täismass:2090kg
Lisavarustus:ABS,veojõukontroll,konditsioneer,roolivõimendi,kesklukustus puldist,alarm(mahuanduriga),immobilaiser,el.katuseluuk,2x el.aknad,esitulede regulaator,käetugi ees,valuveljed (15),CD stereo,subwoofer,välistemperatuuri näidik,el.antenn,peatoed ees ja taga,kärukonks(teisaldatav),tagaistme seljatugi allaklapitav,veluurpolster,turvavööde eelpingutid esiistmetel,jalamatid(plastik,veluur),puitrool.

Lisainfo:Auto on Eestis arvele võetud 12.12.2005 ja toodud on ta Shveitsist ning ise olen kolmas omanik alates 24.10.2006.Spidonäit oli 293000.Võib öelda,et auto on olnud heades kätes varem,sisu ja auto värv olid väga heas seisus ning kõik asjad töötasid-töötavad.Muret tekitas vaid käigukastist immitsev õli.
Kuna aasta on päris pikk aeg,siis selle aja jooksul juhtus autoga nii mõndagi.Esmalt juhipoolne klaasitõstemehhanism väsis ära.2000 eeku ja uus olemas.Ning seejärel võttis sõna käigukast,kus õli ei seisnud üldse enam sees.Esmane arvamus,et otsasimmer ära väsinud,läks aia taha....sest asi oli tiba hullem.Kastis sees olid paar tihendit koostöö lõpetanud...põhjuseks ülekuumenemine.Konks autol taga....ja Shveitsi omanik oli hoolsasti automatkamisega tegelenud...haagissuvilaga.Nii,et aut.kast ja kärukonks võivad kokkuvõtteks üllatuse teha.Aga kast sai korda ja siiani mureta.
Teine suurem tegemine oli tagumiste rõhuanumate vahetamine.Õnneks silindrid olid töövõimekad veel ja loodan,et mina neid vahetama ei peaConfusedmile:
Vahetatud said esivedrud,puksid esiosas,sarniirid,kardaani kummimuhv.Ning kuu või paar peale autoostu toimus "südamlik ja emotsioonirikas" kohtumine põdraga pimedal ajal maanteel.Tagajärjeks siis parempoolse peegli purunemine ning muljuda sai ka parempoolne esitiib.Ainuke asi,mis autol üle värvitud.Kõpitsetud sai ka küljekarpe,roosteuss oli veidi kahju teinud.

Plaantööd:Mootor ei tööta ühtlaselt,kipub tühikäigul "katkuma".Arvati,et temp.andur nöögib... Ning tagasilla piirkonnast kostub aeg ajalt kahtlast käginat... Ja tagasilla reduktor käib "väsinud häälega"... Ka püsikiirusehoidja paigaldus mõlgub meeltes,sest sõitmist on palju.
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB S124 300TE - Autor: Muhulane - 10-12-2007, 10:56 AM
RE: MB S124 300TE - Autor: Karl - 10-12-2007, 06:22 PM
RE: MB S124 300TE - Autor: Kalev - 10-12-2007, 10:20 PM
RE: MB S124 300TE - Autor: "kutsikas" - 09-07-2017, 03:02 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 64,032 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  S124, E320, 1995 - Eero_S Eero_S 20 11,416 01-08-2021, 08:00 PM
Viimane postitus: Eero_S
  S124 E220T - v6sa v6sa 58 75,231 12-07-2021, 12:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB S124 2.2td 87a. 124STD 124STD 11 11,369 26-07-2017, 11:31 PM
Viimane postitus: k2igukast
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 33,743 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik Alkohoolik 83 81,598 07-06-2017, 10:36 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  S124 300 TE - v6sa v6sa 55 58,354 06-08-2016, 08:48 AM
Viimane postitus: v6sa
  S124 Laur Laur 19 16,522 14-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: Laur
  MB S124 250 TD - v6sa v6sa 153 158,482 25-06-2015, 02:01 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB S124 E300TD ´93 a piitre 19 17,446 31-01-2013, 10:54 AM
Viimane postitus: piitre



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne