23-10-2009, 03:11 PM
Täna käsib tehas ka 722.6 kastil vahetada õli 60 000 tagant ja vahetada see 14 klassi õli vastu ja keelab sinna panna 10 klassi õli. Siis on see kast tõesti pommikindel ja eluaegne. See, et iga endast lugupidav õlimüüija raiub rusikaga endale rinnale pekstes, ning näpuga kataloogis rida vedades,et 10 klassi õli võib 722.6 kasti panna, on igati normaalne.Ei olda lihtsalt viimase infoga kursis ja ega siis see kast selle peale kohe katki ka ei lähe. Sõideti ju sellega siiamaani. Kui aga MB on oma kõikidest originaal dokumentidest selle 10 klassi õli maha on kriipsutanud, siis on minuarust see piisav märk ja argument et saksapoistele seal juures midagi ei meeldi enam .Väidetavalt ka w203 ja W211 käigukasti vahejahuti tihendite lagunemine ja glükooli sattumine kasti õli hulka on 10 klassi õli kätetöö.