Teema hinnang:
  • 1Hääli - 2 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats
#33
Niisiis... Viimase kahe nädalaga üsnagi palju läbi surgitud ja üsnagi palju targemaks saanud. Testisin pihusteid - läbi ei ole aga ideaalsed ka mitte, hinnangul hetkel veel OK, kuna mootori enda töö hea ja kiirendus samuti, ei ole tühjasid kohtasid sees. Likvideerisin kapotiall oleva tagasivoolu klapi ära, mille keegi sinna pannud oli - siit sai alguse tegelik viga (vähemalt eeldatavasti). Ilmselt on see mure antud sõidukit juba ammu vaevanud, kuid naljakas, et sisuliselt väga lühikese ajaga on ennast välja hakanud näitama. Varem toimis kõik hästi.

Ühesõnaga viga on konkreetne nagu ma tegelikult kohe kahtlustasin nö tüüpvigade nimekirju sirvides. Kütus vajub tagasi, ja päris isuga. Peale tagasivooluklapi eemaldamist võib auto seista mõnda aega ja siis on kütus juba tagasi vajunud. Ainuke konkreetne ajavahemik, mida proovida sain oli 2h. Siis oli hästi kuulda, et esimene pool ''etteandetsüklit'' oli täiesti tühi. Pumbad lõid tühja. Teise süüte sisse-välja keeramisega selgelt kuulda, et leidis mahla üles. Käivitub ka kütusenälja sümptomitega. Eelnevalt mainitud kütuselõhn tagant käivitamise ajal on kadunud, või oli lihtsalt mingi meelepete. Suurema tõenäosusega ikkagi viga rõhu akumulaatoris, sest aeg-ajalt kuulda, kuidas kütus vuliseb taga. Vähemalt usakate sõnul. Kõik teised sümptomid nagu klapiksid samuti. Näiteks kui käib mõnda aega, välja suretada ja siis õhuklappi alla vajutada, ei ole mingit erilist vastupanu, kui siis alguses hästi vähe. Vaadates seda akumulaatorit põhja all siis ei imesta, et membraan katki, välja näeb juba väljast selline. Tellisin tüki ära, mis tekitas küll veidi südamehäireid, kuid mis teha. Lisaks siis kütusepumpade otsas olevad nö kontrollklapid või kuidas neid kutsuti, samuti survega seotud. Eks näis, kui korda saan siis mõtlen kas vahetada mingi hetk ikkagi pihustid ära või mitte. Otseselt pahad nad ju ei olnud. Lisaks on ka pumbad õnneks ise korras, kiirendades ei ole probleeme.

Naljakas jah, et tagasivoolu klapp oli kapotiall.. mõeldes, et mis kasu temast seal ikka on kui a la 10cm kütust torusse jääb aga näe midagit ta ikkagi tegi.

Kui käivitusmure korda saan, võtan püsika võimendil ka korra kaane maha, vaatan mis need jooted seal teevad. Olen saanud ainult ühe korra, koju sõites püsika peale panna. Rohkem ei ole lutti suhu võtnud. Hetkel nagu rohkem midagi pähe ei tulegi. Kapoti ilusaks tegema ehk veel see aasta.. Näis mitu kuud kannatab veel sõita enne kui kirme maha tuleb. Talvel sõita pole plaanis.

Ülevaatuse läbis ka väga kenasti Smile

[Pilt: thumbnail_20190710_185300.jpg]
[Pilt: thumbnail_20190702_183241.jpg]
[Pilt: thumbnail_20190705_174340.jpg]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats - Autor: OnkelMats - 13-07-2019, 09:07 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 0 117 03-05-2024, 03:48 PM
Viimane postitus: Kalla
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 19 1,747 09-03-2024, 11:30 PM
Viimane postitus: Manifesto
  300 D, 1982, W123 - ulst ulst 74 66,537 06-01-2024, 03:27 PM
Viimane postitus: nostromo
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 84,202 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 3,199 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 331 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,079 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 108,876 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 752 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,256 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne