10-08-2018, 10:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2018, 10:46 AM ja muutjaks oli hents99.)
Eks reaalselt toodetav võimsus kõigub 5-10% siia-sinna. Pigem rohkem.
Oleks proge-aju, võtaks selline tegemine 1-2h, sest andmeid saab sekundiga salvestada.
Originaali puhul loed softi ajust maha (aju vaja füüsiliselt avada), korrektuurid...soft tagasi, aju külge ja proovitõmme. Samal ajal datalog, et jälgida, mis parameetrid teevad.
Kui veab, siis saab edaspidi kaabliga softi vahetada, kehvemal juhul aju lahti, lauale ja kaablid jälle külge joota/spets rakisega vastu kontakte.
Kui võrrelda bensuka vs diisli modimist, siis bensukas ei andesta....
Detonatsioon võib alla sekundi moto sulatada...kui tahta kirvega kurge püüda ja üritada kiiresti teha...
Pluss kütuse kogus, selle ajastus, laaderõhk ning süütenurk - kõik käib sümbioosis....
Põhivahe - diisli puhul kütust lisades tuleb lisajõudu.
Bensukal vastupidi, mida vähem kütust, seda kõvem pauk....aga suurem pauk tähendab suurt temperatuuri kasvu, mis võib minna üle detonatsiooniks.
Lisaks annab vürtsi süüteküünal ning süüte ajastus, millega saab kontrollida mootori pöörlemiskiirust, aga jällegi - deto piirini.
Sellisel mootoril 1-kraad süütenurka annab vast oma 40hp....
Aju võimaldab detonatsiooni andurite abil kuulata digitaalselt helisid ja vastavalt tugevusele keerata süütenurka hilisemaks. Aga sõltub, kui kiiresti ja kui palju on korrektsioon lubatud.
Vanematel mootoritel on tuunimise vältimatu tööriist stetoskoop....muusikaga tegelevad inimesed eristavad muidugi helisid paremini ka ilma tööriistata.
Mina olen siiani kasutanud oma kõrvu, nina, kõhtu ja silmi, seistes düno tõmbe ajal mootori kõrval...
Andurite väärtused on enda kontrollimiseks...Et päris nina sumpas ei peaks olema.
Oleks proge-aju, võtaks selline tegemine 1-2h, sest andmeid saab sekundiga salvestada.
Originaali puhul loed softi ajust maha (aju vaja füüsiliselt avada), korrektuurid...soft tagasi, aju külge ja proovitõmme. Samal ajal datalog, et jälgida, mis parameetrid teevad.
Kui veab, siis saab edaspidi kaabliga softi vahetada, kehvemal juhul aju lahti, lauale ja kaablid jälle külge joota/spets rakisega vastu kontakte.
Kui võrrelda bensuka vs diisli modimist, siis bensukas ei andesta....
Detonatsioon võib alla sekundi moto sulatada...kui tahta kirvega kurge püüda ja üritada kiiresti teha...
Pluss kütuse kogus, selle ajastus, laaderõhk ning süütenurk - kõik käib sümbioosis....
Põhivahe - diisli puhul kütust lisades tuleb lisajõudu.
Bensukal vastupidi, mida vähem kütust, seda kõvem pauk....aga suurem pauk tähendab suurt temperatuuri kasvu, mis võib minna üle detonatsiooniks.
Lisaks annab vürtsi süüteküünal ning süüte ajastus, millega saab kontrollida mootori pöörlemiskiirust, aga jällegi - deto piirini.
Sellisel mootoril 1-kraad süütenurka annab vast oma 40hp....
Aju võimaldab detonatsiooni andurite abil kuulata digitaalselt helisid ja vastavalt tugevusele keerata süütenurka hilisemaks. Aga sõltub, kui kiiresti ja kui palju on korrektsioon lubatud.
Vanematel mootoritel on tuunimise vältimatu tööriist stetoskoop....muusikaga tegelevad inimesed eristavad muidugi helisid paremini ka ilma tööriistata.
Mina olen siiani kasutanud oma kõrvu, nina, kõhtu ja silmi, seistes düno tõmbe ajal mootori kõrval...
Andurite väärtused on enda kontrollimiseks...Et päris nina sumpas ei peaks olema.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering