08-01-2017, 03:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2017, 04:00 PM ja muutjaks oli janek126.)
Mõtlesin, et kuna mul on nüüd neid 126-i kogunenud mõningaid, siis oleks aeg hakata neid metalli viima.
Aga enne viimset hauaplatsi võiks ju "lõpuni" kasutada.
Kas oleks huvilisi/sponsereid, kes viitsiks ja tahaks sellega tegeleda.
Olemas mõned variandid:
-2,6 SE 83 manuaal. Kere otsas, käivitub võtmest, sidurdab, pidurdab.
-2,8 SE 86 manuaal. Kere 4-, käivitub otse kütet peale andes, sidurdamisest ja pidurdamisest pole aimu.
-3,0 SE 85 atm. Kere põhimõtteliselt pole, liigub, seiskub.
Kindlasti võtaks vähegi mitteroostes detailid küljest ja asendaks rohkem roostes detailidega(nt. uksed, kapott jms.)
Kuna radiaator tuleb nagunii pagassi või salongi viia, siis leiaksin mingi a´la GAZ52-e radika.
Kui kellelgil on romuralliga või romuringiga kokkupuudet ja kogemusi võiks seda nüüd ja siin jagada.
Ja muidu võib ka kribada, et milliseid mõtteid toob esile W126-ga romurallile minek.
Edud.
Janek.
Aga enne viimset hauaplatsi võiks ju "lõpuni" kasutada.
Kas oleks huvilisi/sponsereid, kes viitsiks ja tahaks sellega tegeleda.
Olemas mõned variandid:
-2,6 SE 83 manuaal. Kere otsas, käivitub võtmest, sidurdab, pidurdab.
-2,8 SE 86 manuaal. Kere 4-, käivitub otse kütet peale andes, sidurdamisest ja pidurdamisest pole aimu.
-3,0 SE 85 atm. Kere põhimõtteliselt pole, liigub, seiskub.
Kindlasti võtaks vähegi mitteroostes detailid küljest ja asendaks rohkem roostes detailidega(nt. uksed, kapott jms.)
Kuna radiaator tuleb nagunii pagassi või salongi viia, siis leiaksin mingi a´la GAZ52-e radika.
Kui kellelgil on romuralliga või romuringiga kokkupuudet ja kogemusi võiks seda nüüd ja siin jagada.
Ja muidu võib ka kribada, et milliseid mõtteid toob esile W126-ga romurallile minek.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735