06-08-2016, 03:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2016, 03:37 PM ja muutjaks oli xcad.)
(06-08-2016, 01:13 PM)hents99 Kirjutas: Miks pihustid vahetust tahtsid? Läbisõit ju suht väike....Läksid nii igaks-juhuks kontrolli peale seda kui 115tuhandel läks kaan kõveraks. Miks? Mingit erilist põhjust polnud, tavaline eesti tee ja ilm, ülekuumenemist ei täheldanud enne kui paagis mulises, algul arvasin, et tihend aga ka kaan oli nati kõver. Sai klapid soveldatud, kaan lihvitud ja pihustid üle kontrollitud: 4-st 3 olid natuke suurema tilkumisega kui vaja ja sai vahetatud kõik. Kolb võis olla juba ammu praoga, mikropraoga ja alles nüüd ütles üles? Sest prao lõpus oli suurem sissepõlenud auk, see võttis kompressiooni maha. Sõites ei tekkinud järsku vaid nii 3-5km jooksul enne kui kompressioon 0 oli. Sai ka kolvid otsitud 220 tükk koos rõngastega, originaalid. MB järve keskus küsis 520 tükist...seda väitis Karla Auto.
Üldiselt tuuningu probleemid tulevad suht kohe välja, kui üldse. Sõltub ka, kes tegi vms.
Ehk niisama lihtsalt kolb ei purune. Miks ma seda mainin on see, et kui sa probleemi ei leia, siis uue kolviga ei pruugi ka mootor kaua kesta. Viga kindlasti kolvis endas pole. Peab olema liigne kütus või muu vedelik silindris, aga nn hüdroluku puhul kõverdub reeglina keps.
Tuuning on olnud ~12tuhat ja alles nüüd? Kas see on reaalne? Või tõesti ülekoormused mägedes? Olid rasked tõusud ja langused aga sõitsin mõistlikult, ei koormanud mootorit ja vahepeal jahutasin kui vaja.